|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 19:10
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 15 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lakikwap |
#408343 Wysłany:
30 Paź 2010, 15:22; Temat postu: Martwy rover 200 |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
Rover 200.. nie mam już siły..
Autko bardzo mało jeździ, czasem postoje po 3-4 miesiące. Potem tylko krótka wycieczka do sklepu. Często jest martwy aku po tym czasie, ale odpalenie autka kablami i wszystko gra.. nie tym razem.
Kilka dni temu to samo, kable, auto odpalone chodzi normalnie na luzie. Gazować go można, cała elektryka i wszystko chodzi ok. Do momentu ruszenia, a więc bieg 1 ok ale 2 czy pierwsze przyhamowanie i auto gaśnie i oczywiście samo nie odpali, jest martwe cała elektryka nie działa. Znów kablami odpala bez problemu..
Dodam że garażowane auto w ciepłym garażu.
Decyzja naładujemy auku (roczny) może to coś da, prostownik kupiony ale pisze że jest aku na maxa naładowany..
Niemam pojęcia oco kaman.
Dodam że były małe problemy z alarmem bo wariował troche ale chyba to nie on robi problem..
Zwięźle jeszcze raz:
-odpalić niechce sam
-po kablach odpala od 1 strzału
-na luzie chodzi super
-po ruszeniu i kilku metrach znów gaśnie i jest martwy
-aku na maxa naładowany
aha żadna kontrolka sie nie pali na włączonym silniku.
pomocyyy
[ Dodano: 30 Paź 2010 15:22 ] aha silnik 1.4
|
|
Góra |
|
 |
|
|
domin45670 |
#408354 Wysłany:
30 Paź 2010, 15:41; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Stawiam na silniczek krokowy lub problem z przepustnicą.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#408367 Wysłany:
30 Paź 2010, 16:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
domin45670 ale kurcze też tak myślałem, ale na luzaku można gazować itp i wszystko jest ok, obroty trzyma super.
naprawde niezła zagadka
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#408396 Wysłany:
30 Paź 2010, 19:08; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Wiem, ale spróbowałbym mimo wszystko przeczyścić te elementy, a nóż widelec będzie ok. Jeśli nie, to dalej można myśleć 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#408398 Wysłany:
30 Paź 2010, 19:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
domin45670 hymm ok. spróbuje wyczyścić przepustnice
dzięki i czekam na jeszcze jakieś pomysły..
[ Dodano: 30 Paź 2010 19:19 ]
myślałem też o czujniku korby? ale kurde to by też nie odpalił od strzału po kablach.. no i bez kabli by kręcił a on nie reaguje na nic
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#408769 Wysłany:
01 Lis 2010, 00:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
lakikwap napisał(a): żadna kontrolka sie nie pali na włączonym silniku.
Skojarzyło mi się z alarmem, znam takie alarmy gdzie dokładnie tak się objawia próba uruchomienia auta przy uzbrojonym alarmie.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#408778 Wysłany:
01 Lis 2010, 02:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
buladag noo ok, ale po kablach odpala od strzału, na luzie chodzi a przy ruszeniu po kilku metrach gaśnie [ Dodano: 01 Lis 2010 02:30 ]poprostu czarna magia, chyba wyląduje w warsztacie u diagnosty bo kij wie oco chodzi.
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#409053 Wysłany:
02 Lis 2010, 14:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Jeżeli auto dużo stoi to ja bym zaczął od sprawdzenia stanu klem, połączeń masy itp. Gdzieś może styki zaśniedziały i jak są kable podłączone to ma napięcie i odpala, potem po odłączeniu kabli rozruchowych gdzieś napięcie zanika i problem z odpaleniem znowu jest. Do przejrzenia skrzynka z bezpiecznikami kable od aku, zaciski aku, podłączenie masy do nadwozia, ew. stacyjka (kostka od rozrusznika) no i sprawdzenie czy rzeczywiście alarm nie odcina np. pompy paliwa albo coś w tym stylu.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#409061 Wysłany:
02 Lis 2010, 15:12; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
podlacz inny aku, pewnie w tym cela sie zapadla
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#409062 Wysłany:
02 Lis 2010, 15:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
greg505 myślisz? ale na prostowniku pisze że jest full
_marcin00_ napisał(a): skrzynka z bezpiecznikami _marcin00_ napisał(a): kable od aku _marcin00_ napisał(a): podłączenie masy do nadwozia przejże _marcin00_ napisał(a): ew. stacyjka (kostka od rozrusznika) jak jest na kablach to odpala od strzału Cytuj: sprawdzenie czy rzeczywiście alarm nie odcina np. pompy paliwa albo coś w tym stylu.
nooo i to jest chyba mój kandydat  kurcze ciekawe czy da sie jakoś wyłączyć ten alarm  _marcin00_ napisał(a): zaciski aku
wyczyszczone razem z klemami
dzieki koledzy za porady
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#409067 Wysłany:
02 Lis 2010, 15:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
lakikwap napisał(a): kurcze ciekawe czy da sie jakoś wyłączyć ten alarm
Zależy jak jest podłączony, temat upierdliwego alarmu przerabiałem w Pandzie moich rodziców. Problemem tam było jego podłączenie przez jakiegoś partacza, zabrakło w pewnym momencie masy, syrena wyła całą noc rozładował aku, i alarm rozłączył na stałe stacyjkę przez co nie szło uruchomić silnika bo rozrusznik nie dostawał prądu. W tamtym wypadku rozwiązanie było proste - "wyrwałem chwasta" i zastąpiłem go zwykłym centralnym zamkiem sterowanym z pilota  , a odcięcie rozrusznika połączyłem na stałe tak jak było fabrycznie. Tak to wyglądało: http://fiatpunto.com.pl/post358149.html#358149
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
_wladimir_ |
#409072 Wysłany:
02 Lis 2010, 16:14; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT Rejestracja: 19 Sie 2008, Posty: 3780 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#409144 Wysłany:
02 Lis 2010, 21:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
_wladimir_ następny raz napisze że aku jest naładowany na maxa, wg. prostownika.
a co do zapadniętej celi to wątpie bo to nowy aku, pół roku ma.
_marcin00_ eh już sam niewiem. Czasu też brak na dłubanine, chyba zostanie odwieziony do diagnozy.
aha a co myślicie o jakimś lewym powietrzu czy jakimś map sensorze?
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#409166 Wysłany:
02 Lis 2010, 21:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
lakikwap przeloz z kropka i po sprawie
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
_wladimir_ |
#409294 Wysłany:
03 Lis 2010, 15:21; Temat postu: |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT Rejestracja: 19 Sie 2008, Posty: 3780 Pomógł: 5
|
lakikwap napisał(a): _wladimir_ następny raz napisze że aku jest naładowany na maxa, wg. prostownika. lakikwap napisał(a): Kilka dni temu to samo, kable, auto odpalone (...) auto gaśnie i oczywiście samo nie odpali, jest martwe cała elektryka nie działa. Znów kablami odpala bez problemu (...) Decyzja naładujemy auku (...) pisze że jest aku na maxa naładowany
Ta... jasne... i tak Twoim zdaniem zachowuje się w pełni sprawny akumulator. Podjedź z nim do serwisu i niech go sprawdzą wydajnościowo a nie na wysokość napięcia na klemach.
Tak jak greg505 pisze. Przełóż skrzynkę z Punta i wtedy zobacz.
_________________ Wiecha [*2000 +2013] "Wahadłowiec Буран" (Stilo 1,6 16V MultiWagon) [*2013 +2014] "Smółka" (Fiat Doblo 1,3) [*2014 - ...] K-750 - „Moja historia.” Lada Niva - "Co ja zrobiłem"
Forum jest dla Ciebie a nie Ty dla Forum. Stosuj się do zasad, które na nim panują. Chcesz mi nawrzucać za usunięty temat? Szkoda Twojego czasu. Przeznacz go na zapoznanie się z regulaminami obowiązującymi na Forum (które zaakceptowałeś/aś podczas rejestracji).
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 15 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|