You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 26 Cze 2025, 04:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #191172 Wysłany: 18 Lis 2008, 04:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 13 Lip 2007,
Posty: 62
Pomógł: 1
Ja miałem takie same objawy drgań nadwozia i kierownicy przy hamowaniu powyżej 80 km/h. I nie uwierzycie - winny był tylny wahacz!
Wymiana tulei wahacza (komplet naprawczy za 120 zł) załatwiła sprawę.
kosik wjedz na podnośnik i sprawdz czy wahacze nie maja luzów albo gdy auto stoi na równej nawierzchni koła stoją w pionie czy pochylają sie do środka

_________________
było Punto 1.2 SX, 1997
jest Brava 1.2 16V SX, 2000
fiatwlkp.pl


Góra
 Profil  
 

 
 Post #191544 Wysłany: 19 Lis 2008, 02:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 977
Pomógł: 3
Nie wiem jak w przypadku bebnow, ale kiedys w Astrze wymienilem szczeki hamulcowe (z tylu) i tez mialem wrazenie ze przy hamowaniu, szczegolnie niezbyt gwaltownym ale za to dluzej trwajacym, auto wibruje.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #193880 Wysłany: 25 Lis 2008, 20:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 29 Gru 2007,
Posty: 55
tarcze musza sie dotrzec, kolega tak mial w Volvo, jak sa nowe nie wolno na hama hamowac, delikatnie cza...

_________________
hollow
1.1L, 55KM, LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #195126 Wysłany: 29 Lis 2008, 12:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 19 Cze 2007,
Posty: 53
Juz problem zniknął. nie wiem czy sie dotarly czy mechanik coś zmieniał. Bdyylem u niego z wymianą upg, niby nic nie mówic ze coś było źle. Moze po prostu juz sie dotarły.
Pozdrawiam i dzieki za pora


Góra
 Profil  
 
 
 Post #208332 Wysłany: 14 Sty 2009, 23:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: SWD
Rejestracja: 05 Lut 2008,
Posty: 328
mam takie pytanie. Czy da sie wymienic to lozysko w kolumnie kierownicy bo u mnie jak ruszam kierownica w pionie lub w poziomie to jest dosyc wielki luz i podczas jazdy po nawet delikatnych neirownosciach czuje jak drgania sa wydobywane wlasnie tam spod kolumny kierowniczej. Zreszta sprawdzalem to juz i jest tam luz. Tylko to lozysko jest tam zabite z 3 stron i nie wiem jak go wyciagnac, moze ktos wie czy wogule mozna to wymienic.

_________________
Punto S 1.1 55 KM 97r

http://fiatpunto.com.pl/post216895.html#216895

Image Piszę poprawnie po polsku
.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #208532 Wysłany: 15 Sty 2009, 20:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 03 Lis 2008,
Posty: 458
U mnie tez trzachalo po wymienia eklockow. Okazalo sie ze lewy beben nie odpuszcza do konca, a raczej jego kloce. Ocieralo z lewej strony i przy predkosci 80kmh samochodem telepalo jakbym po kocich lbach jechal. U mnie wystarczylo przesmarowac pancerz linki od recznego i juz bylo ok.

_________________
www.g-force.pl

Valeting, Detailing, czyszczenie srodka samochodu. ZAPRASZAMY Warszawa, Bydgoszcz i okolice


Góra
 Profil  
 
 
 Post #408947 Wysłany: 01 Lis 2010, 21:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Od pewnego czasu drży tył przy hamowaniu. Już nie wiem, gdzie szukać przyczyny. Musiałem, z powodu zuzycia, wymienić wszystko, oprócz łozysk wachacza. Po wymianie dalej tak samo jak przed. Występowały i występują drgania. Będę wdzięczny za kazdą poradę. Drgania tyłu wystepują zarówno w chwili tradycyjnego hamowania, jak również podczas zaciągania ręcznego. Dlatego jestem przekonany, ze to tył.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #408999 Wysłany: 01 Lis 2010, 23:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
Felgi proste?

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #409267 Wysłany: 03 Lis 2010, 11:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Rafał
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Świdnica
Rejestracja: 24 Mar 2010,
Posty: 135
dzikidaniel przy setce to podejrzewam że koła się nawet nie zablokują, a tak poza tym to naprawdę trzeba by mieć talent ;)
Ale napiszę żeby nas później nie posądzali o spowodowanie wypadku: :D
kosik jeśli będziesz próbował to nie na zakręcie, na prostej i najlepiej suchej drodze, i gdy już ręczny zaciągniesz to nie wykonuj gwałtownych skrętów kierownicą, gdyby naprawdę ręczny okazał się na tyle dobry że zablokowałby koła przy setce ;)
Pzdr.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO