|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 23:59
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
drifter18 |
#424747 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Mar 2010, Posty: 195
|
a od fiata???dokladnie punto
|
|
Góra |
|
 |
|
|
AndyPol |
#424750 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
|
Góra |
|
 |
WIZZ |
#424753 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:05; Temat postu: |
|
|
drifter18Każdy alternator działa na takiej samej zasadzie. Budowa też nie będzie się dużo różnić. Co do twardych lutów to kwestia wprawy 
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#424754 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
WIZZ |
#424757 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:08; Temat postu: |
|
|
Zależy jakie jest spoiwo jeżeli twarde to można dać dużo kalafonii i cyny ze sklepu i spoiwo się podda.
|
|
Góra |
|
 |
drifter18 |
#424783 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Mar 2010, Posty: 195
|
AndyPol mopwisz ze tak mam sprawdzic to nie dlugo spradze bo kolega mi pozyczy miernik
|
|
Góra |
|
 |
AndyPol |
#424796 Wysłany:
25 Gru 2010, 22:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Najpierw rzuć okiem na napięcie ładowania na klemach aku. Wykonaj to sprawdzenie po zamontowaniu naładowanego akumulatora do auta. Trudno leczyć na odległość, ale po tym co opisałeś wynika, że niesprawny jest alternator ( kontrolka ładowania też na to wskazuje). Wykonując pomiar upewnisz się w tym.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
drifter18 |
#424807 Wysłany:
25 Gru 2010, 23:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Mar 2010, Posty: 195
|
a jak bedzie ładowanie na klemach to co moze byc???i co wlaczas po kolei aby sprawdzic ladowanie
[ Dodano: 25 Gru 2010 22:56 ] przed chwila sprawdzalem miernikiem i ładoania nie ma wiec na 100% cos z alternatorem tylko co moze byc z alternatorem???
|
|
Góra |
|
 |
szynski |
#424835 Wysłany:
26 Gru 2010, 00:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Kańczuga / podkarpacie Rejestracja: 16 Wrz 2009, Posty: 364
|
Koledzy podali już przyczyny  teraz zlokalizuj która to z nich
Białastrzała97S napisał(a): Sprawdź czy dobrze jest dokręcony kabel ten gruby do alternatora. AndyPol napisał(a): Mogły skończyć żywot szczotki węglowe alternatora ( wytarły się). Gorsza sprawa, jeśli pękła Ci sama obudowa altka. AndyPol napisał(a): pęknięcie obudowy, przerwa w obwodzie elektrycznym wewnątrz alternatora itd.
_________________ 1.2 ELX, GAZ lepszy niż diesel, wiedzą to chłopaki ...
http://fiatpunto.com.pl/topic25963.html
|
|
Góra |
|
 |
Białastrzała97S |
#424838 Wysłany:
26 Gru 2010, 00:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
http://punto.org.pl/zrobtosam/ogolniepr ... zystkim/65
Trzymaj!! Przyda Ci się do rozebrania alternatora.
Ale nie rozumiem  Zamiast najpierw wziąć miernik i sprawdzić ładowanie przy akumulatorze i bezpośrednio przy alternatorze to milion pytań milion odpowiedzi my tu wszyscy gdybamy, zastanawiamy się... Trzeba najpierw zbadać podstawowe rzeczy
Jeżeli to alternator to najlepiej wymontować go zanieść do mechaniora niech zregeneruje i samemu później wsadzić do kropka - zaoszczędzisz tak czy siak 
_________________
+ 
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
 |
drifter18 |
#424871 Wysłany:
26 Gru 2010, 10:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 14 Mar 2010, Posty: 195
|
ile mi wezma za regeneracje??
|
|
Góra |
|
 |
nickoo |
#424886 Wysłany:
26 Gru 2010, 12:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf Rejestracja: 23 Paź 2007, Posty: 7422 Pomógł: 164
|
|
Góra |
|
 |
sebul |
#424942 Wysłany:
26 Gru 2010, 15:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Olkusz Rejestracja: 17 Wrz 2008, Posty: 520 Pomógł: 1
|
wyjmij i wloz kable , dobrze docisnij i sprawdz, mi raz nie ladowal bo kabelek sie obluzowal, a jaknie pomoze , to kup a nie regeneruj , bo zalozysz pozniej to sam, mniejsze koszta 
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|