You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Cze 2025, 17:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #433135 Wysłany: 21 Sty 2011, 21:58; 
 Temat postu: UPG - czy na 100%?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
Witam mam pytanie. Otóz od jakiegos czasu silnik w moim aucie sie dziwnie zachowuje. tak dziwnie "szatkuje" i podjechalem dzisiaj do znajomego mechanika, powiedzial ze prawdopodobnie nie pali na 1 gar.
nastepnie sprawdził kompresje na kazdym z cylindrów
na 1 było 15 bar
na 2 było 9-12 zalezy przy krotym pomiarze
na 3 ok 14
na 4 15
i ustalił ze to prawdopodobnie przedmuchana upg albo cos na pierscieniach. jutro ma sprawdzic dokładniej. no na swiecach z tych cylindrów juz po 1 min pracy silnika odkłada sie czarny osad. jutro ma sprawdzic i powiedziec na 100. Waszym zdaniem to tez upg? prosze o pomoc:(

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 

 
 Post #433137 Wysłany: 21 Sty 2011, 22:00; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Nie wiem czy uszczelka, ale problemy z kompresją itd wskazują raczej na większy problem, przynajmniej moim zdaniem.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433138 Wysłany: 21 Sty 2011, 22:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
tzn jak większy problem co masz na mysli?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433146 Wysłany: 21 Sty 2011, 22:18; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Coś z tłokami, jakieś zatarcie albo coś takiego.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433149 Wysłany: 21 Sty 2011, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
skoro z mojej strony nic nie zaniedbałem oleju zawsze ma tyle co potrzebuje i sprawdzam co jakis czas. a drogie takie cos?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433163 Wysłany: 21 Sty 2011, 22:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Michał
Samochód: Doblo
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 25 Paź 2009,
Posty: 598
Pomógł: 1
to zależy od mechanika jedni mówią że taniej kupić drugi silnik ale wiesz co kupisz moim zdaniem lepiej robić to co sie ma niż kupować kota w worku chyba że masz np 3 miech gwarancji


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433166 Wysłany: 21 Sty 2011, 22:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
ale skad ta pewnosc ze to akurat te tłoki? a moze jakies inne sugestie? moze akurat pierscienie?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433167 Wysłany: 21 Sty 2011, 23:02; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Tłoki, pierścienie, rysa na ścianie cylindra... W zasadzie wszystko jedno, jeśli to coś z tych rzeczy, to koszta rosną.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433171 Wysłany: 21 Sty 2011, 23:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
ale pocieszenie;) ale tak orientacyjnie.ile to moze wynosic?same czesci bez roboty?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433246 Wysłany: 22 Sty 2011, 10:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lip 2010,
Posty: 110
Objawy wskazują na upg.

_________________
Punto classic 2010


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433262 Wysłany: 22 Sty 2011, 12:00; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
piter123321: a masz pozostałe objawy padniętej uszczelki? Dym z wydechu, ubywanie płynu, masło pod korkiem oleju itd? (nie muszą być wszystkie, ale chociaż jeden z nich)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433318 Wysłany: 22 Sty 2011, 15:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1775
Pomógł: 40
do tego 2 cyl zalej trochę oleju i badaj jeszcze raz jak ciśnienie wzrośnie to pierścienie do wymiany jak nie wzrośnie to zawory wypalone, może świece już kiepskie miałem taki przypadek jak zimny silnik to palił na 3 gary jak troszkę się rozgrzał chodzili ładnie, na 2 cyl ciśnienie troszkę małe w porównaniu do innych ale może za krotko kręciłeś rozrusznikiem i teraz myślisz ze upg a możne to być kabel wn czy świece

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433334 Wysłany: 23 Sty 2011, 22:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
punto 1.6 własnie kable zalozylem nowe, i iskra byla na kazdej swiecy;/ i na wszystkie pali ładnie jak jest zimny. a jak zejdzie ze ssania to wariuje. i kolor swiec wskazuje na to ze nie spala..

STax mam masło w tej rurce od filtra powietrza. i po silniku czuc ze slaby jest.

[ Dodano: 22 Sty 2011 18:49 ]
bylem dzisiaj ponownie. i wszystko jakby lepiej. cisnienie rozni sie moze o 1.5 bara max miedzy cylindrem niby uszkodzonym. po wlaniu oleju troche wzrosło. ale gosc kazał mi sprawdzic komputer moze przez to wszystko sie chrzani..

[ Dodano: 23 Sty 2011 21:17 ]
mam jeszcze pyt.
czy np czujnik połozenia wału moze robić taką robote? szatkowanie na LPG i PB? moze to byc wadliwy komp?

bo w sumie kompresja wczoraj byla w miare równa. 15 na 1, 14-15 na 2, na 3 bylo mniej bo 13.5 -14, a 4 tez 15. co myslicie? prosze o pomoc:(

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433785 Wysłany: 23 Sty 2011, 22:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Rozwiń co rozumiesz przez szatkowanie.
A z tą kompresją to musisz dotrzeć do przyczyny, bo różnica niby nie jest bardzo duża, ale z jakiegoś powodu jest.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433789 Wysłany: 23 Sty 2011, 22:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
chodzi mi o to ze jakby gorzej chodził na jeden cylinder. i ze swiece po przeczyszczeniu i odpaleniu na powiedzmy 2 min robia sie czarne na 2 cylindrach.. moze to byc upg? zawory?
silnik jako tako mocy nie stracił duzo..

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433883 Wysłany: 24 Sty 2011, 08:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 15 Wrz 2009,
Posty: 116
do kompresji bardzodobry jest ceramizer mi wyrównal nakazdym do 13 bar w silniku 1.1 nie wiem jak w 1.6 ale w 1.2 i 1.1 sa plytki do regulacji zaworow po zalaniu ceramizera i po przejechaniu z 15 k km wyregulowalem zawory i moc silnika wzrosla widoczna np na maxymalnej predkosci któa wzrosła po zabiegu o 15-20 km z 130 na 145 150


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433891 Wysłany: 24 Sty 2011, 09:32; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Cytuj:
moc silnika wzrosla widoczna np na maxymalnej predkosci któa wzrosła po zabiegu o 15-20 km z 130 na 145 150

Czyli silnik nadal nie jest w dobrym stanie.
Ceramizer to nie jest rozwiązanie, on tylko ukrywa problem a nie rozwiązuje go.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433910 Wysłany: 24 Sty 2011, 11:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 10 Gru 2010,
Posty: 239
Pomógł: 1
Ja bym wlała jednak ten ceramizer. Sama go jeszcze nie używałam, ale opinie ma dobre. Auto ma już swoje lata i zastanów się, czy warto remontować silnik albo kupować inny (który przecież też jest podobny wiekiem i przebiegiem). Bo to przecież kosztowna, a może nie koniecznie opłacalna inwestycja.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433911 Wysłany: 24 Sty 2011, 11:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
jako czasowe rozwiązanie może być ale i tak trzeba się zastanowić co dalej bo problem został :>

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433923 Wysłany: 24 Sty 2011, 12:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 10 Gru 2010,
Posty: 239
Pomógł: 1
Ale jest trochę więcej czasu na odłożenie pieniędzy w razie czego :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433924 Wysłany: 24 Sty 2011, 12:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
dokładnie ale coś trzeba myśleć albo remont lub podmianka.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #433942 Wysłany: 24 Sty 2011, 13:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: 125
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 14 Paź 2010,
Posty: 613
Jeśli chodzi o rewitalizatory,to polecam poczytać o Xado.Odnośnie tłoków i kompresji to służę informacjami.W moim aucie pociachany był cały trzeci garnek razem z tłokiem dzięki wiórom powstałym z regeneracji gwintu bez ściągania głowicy (no comment dla poprzedniego właściciela). Silnik chodził nierówno,wibrował i parskał w filtr.Poderzewam że jeśli Twój silnik nic nie zassał to nie bedziesz miał w nim aż takiego dziadostwa jak ja.Grunt to zdrowy blok,tłoki kupisz w normalnej kasie a pełna regeneracja głowicy nie nadszarpnie domowego budżetu w straszny sposób.Tak czy siak jednostce coś dolega,jak nie sprawdzisz to można gdybac...

_________________
Było: '95 Bertone Cabrio
'84 FSM 126p Rally & Cult
'90 FSM 126p Cabrio
'93 E36 318/320/323 Modes
'90 FSO 125p "1313"


Jest: '96 Audi A3 1.9TDI
'90 FSM 126 Bis
'87 FSM 126p Tufo
'90 FSM 126p Oslo Rally


Góra
 Profil  
 
 
 Post #434003 Wysłany: 24 Sty 2011, 19:21; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sokolniki k. Tarnobrzega
Rejestracja: 24 Mar 2010,
Posty: 107
1.5 bar różnicy to troche za dużo ja dzisiaj byłem sprawdzić u siebie i na trzech garach było 14 tylko na trzecim jak u ciebie 13.5. Mechanik powiedział że nic sie nie dzieje jak jest 0.5 różnicy jak by było ponad 1 to można sie martwić

_________________
Punto I S 1.1 55KM
http://fiatpunto.com.pl/topic25295.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #434008 Wysłany: 24 Sty 2011, 19:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
w piątek albo sob odstawiam auto.zobacze co mi powie. ja obstawiam upg. albo pierscienie.i punto wsumie moglbym wyremontowac. mam zamiar jeszcze chwile pojezdzic to mysle ze sie opłaca.
tylko szkoda mi znow kase pakowac w niego:( bo mam cos odłozone a taka naprawa zeżre kolo 400 jak nie lepiej..

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #434043 Wysłany: 24 Sty 2011, 21:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sokolniki k. Tarnobrzega
Rejestracja: 24 Mar 2010,
Posty: 107
Części powinny być tanie jak to UPG my w garażu zrobiliśmy łącznie za 70 zł
(UPG, uszczelka pod pokrywa zaworów, oringi cewki,planowanie i 8 piw) ale wiem że w warsztacie ładnie łykają za takie coś.

_________________
Punto I S 1.1 55KM
http://fiatpunto.com.pl/topic25295.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 70 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO