|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 01:30
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
digidy |
#447379 Wysłany:
02 Mar 2011, 00:59; Temat postu: Wysokie obroty jalowe po czyszczeniu krokowca [P2 1,2; 8V] |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Mar 2008, Posty: 9
|
Witam. Od jakiegos czasu autko po dluzszym postoju nie palilo na jeden cylinder, wymienilem przewody bo ma prawie 100tys ale to nie pomoglo. Zdiagnozowalem, ze nie pali na 3cim i wymienilem te swiece (wszystkie wymienialem ok 3 tys temu). Przy okazji czyscilem dokladnie silnik krokowy i tutaj mam problem. Umylem pedzelkiem dokladnie kilka razy w oleju napedowym potem przeplukalem benzyna i wydmichalem dobrze sprezarka, tzn nie byl idealnie suchy ale juz wg mnie nadawal sie do montazu. Autko pracuje ladnie od razu na 4rech cylindrach ale cos popsula sie z obrotami. Na jalowym biegu mialo ok 1,5 tys obrotow, potem spadlo niby do 800 ale po dodaniu gazu obroty przez jakis czas utrzymuja sie na jalowym na ok 1500 i dopiero potem powoli spadaja do ok 800. Myslalem, ze to moze linka od gazu sie podwinela pod filtrem i jakos nie odbija ale to nie to. Mysle jeszcze ze moze uszczelnka pod obudowa przepustnicy nie jest dobra i przez to pod obudowa przepustnicy dostaje sie lewe powietrze ale to nie to bo te obroty wracaja ladnie po jakims czasie do 800, zreszta ta uszczelka ladna byla, wystawala poza dolna obudowe wiec miala miejsce na ugiecie sie i "trzymanie" po przykreceniu obudowy przepustnicy. Przejechalem autem tylko ok 2 km wiec moze jeszcze dobrze benzyna nie odparowala z krokowca i to dlatego? Nie wiem czy jutro juz szukac przyczyny czy po prostu przejechac jeszcze troche zeby tam sie wszystko dotarlo w krokowcu i odparowalo... ;-/.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
wojtass18 |
#447390 Wysłany:
02 Mar 2011, 01:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN Rejestracja: 10 Gru 2009, Posty: 4596 Pomógł: 56
|
Adas napisał(a): Przepustnicę, proponuje pierw dobrze wyczyścić pędzelkiem nasączonym benzyną, następnie Wd-40. Poczekać, i znów benzyną, na koniec Wd-40, idealnie musimy wyczyścić ten kanał, w którym jest trzpień silnika krokowego. Wycieramy wszystko na pomadę. Najlepiej jest mieć, jakiś pojemniczek, miseczkę. Po wysuszeniu, wtarciu, montujemy w odwrotnej kolejności do demontażu. Po założeniu powinno od razu być lepiej, czyt. Powinien już pracować normalnie.
cytat z tego manuala
http://fiatpunto.com.pl/topic10725.html
dobrze wyczyściłeś ten kanał ?
psiknij WD40 w ten kanał
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#447467 Wysłany:
02 Mar 2011, 13:38; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Spróbuj przeprowadzić autoadaptacje, a nóż widelec pomoże.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
Arek24 |
#447477 Wysłany:
02 Mar 2011, 14:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła-Brzęczkowice :) Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 164
|
ja miałem podobne objawy po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów tzn trzymał mi obroty tak na 1500 ale jak postał spadały mu do tych właściwych, przejechałem parę kilometrów i wszystko wróciło do normy więc myślę że po takich wymianach kropek tak ma.
|
|
Góra |
|
 |
sebus1981 |
#447483 Wysłany:
02 Mar 2011, 14:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Paź 2010, Posty: 919
|
digidy napisał(a): Umylem pedzelkiem dokladnie kilka razy w oleju napedowym potem przeplukalem benzyna i wydmichalem dobrze sprezarka, tzn nie byl idealnie suchy ale juz wg mnie nadawal sie do montazu
U mnie takze byly takie problemy, ale zastanawiam sie jaka "beznzyna" to przeplukales... ja uzywalem u siebie tylko benzyny ekstrakcyjnej "1 butelka benz koszt 8zl" i jak reka odjal..
_________________ Pozdrawiam
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157
|
|
Góra |
|
 |
digidy |
#447727 Wysłany:
02 Mar 2011, 21:30; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Mar 2008, Posty: 9
|
Wlasnie kolego ekstrakcyjna benza mi sie skonczyla, na koniec przeplukiwalem zwykla benzyna zeby dobrze te ropę wypłukac, silniczek i ten kanal dobrze wymylem, bardzo dobrze. CHyba cos w tym jest jak piszecie, bo obroty wracaja juz do normy, po prostu trzeba bylo przejechac kilka km. Na razie nie bede filtra znowu zdejmowal zeby tam psiknac WD, ale jesli to sie nie naprawi wkrotce w 100% to tak zrobie:-). Dziekuje za odpowiedzi:-)
PS. Ciekawe po co to WD, ale mysle, ze autor mial na mysli po prostu smarowanie. aby silniczek lzej mial sie obracac bo innego powodu to nie widze... P.
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#447731 Wysłany:
02 Mar 2011, 21:38; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
N-ty post na ten sam temat zamieszczę: WD40 nie smaruje, tylko działa podobnie jak nafta 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|