You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 18 Cze 2025, 17:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #456544 Wysłany: 26 Mar 2011, 22:40; 
 Temat postu: krótkie pytanie którka odpowiedz. - cewki zapłonowe
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
Witam. tak jak w temacie. otóz gdy odpale auto i jest zimne chodzi ładnie rowniótko. tylko delikatnie przerwie. ale naprawde delikatnie. zaś gdy jest ciepłe po normalnej jezdzie slychac jak silnik przerywa. tzn chodzi równo nie gubi obrótów tylko przerwie czasem. wydaje mi sie ze to problem z prądami. któraś z cewek. co sądzicie?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 

 
 Post #456741 Wysłany: 27 Mar 2011, 15:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010,
Posty: 626
Pomógł: 1
kable szybciej, sprawdz ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456774 Wysłany: 27 Mar 2011, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
b3liar kable załozyłem jakies 1.5 mies temu Bosha i nie ma przebić. odpada

[ Dodano: 27 Mar 2011 19:37 ]
a mam jeszcze pyt. bo kolega mowil ze moze to byc wina aparatu zapłonowego zeby go wyczyscic? co sadzicie? czy cewka?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456848 Wysłany: 27 Mar 2011, 20:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
sprawdz cewki na początek.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456856 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:12; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Miałem kiedyś sytuacje, gdy, cewka zapłonowa zmieniała swoje parametry pod wpływem temperatury, podobnie zachowywały się również kiepskie przewody WN po kilku minutach pracy. Dobrze by było ustalić, która to cewka. Sprawdź sobie cewki pod względem elektrycznym, przy użyciu miernika uniwersalnego, można spróbować podmienić cewki z innego samochodu. W ten sposób ustalisz, czy problem generuje kończąca żywot cewka, czy też trzeba szukać usterki w innym miejscu.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456862 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
AndyPol mysle ze to cewka jakis czas temu jak sprawdzałem iskrę to juz była ewidentnie słabsza na jednej cewce. poprostu jak pisze na pb chodzi równo nie gubi obrotów ale co jakis czas przerywa, a na lpg czesciej przerywa. jutro to sprawdze.
tzn zmierzyc opór?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456871 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Tak, rezystancję cewki jak w tym opisie: http://fiatpunto.com.pl/topic23719.html

[ Dodano: 27 Mar 2011 20:26 ]
A jak wyglądają świece zapłonowe? Kiedy były wymieniane? Może warto je podmienić i wtedy sprawdzić jak wygląda iskra na tej cewce, którą podejrzewasz. Warto też oczyścić powierzchnię styku elektrycznego cewki z oleju i brudu.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456872 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
a jaka temp?:) skad mam widziec czy silnik osiagnal te 20 stopni?

[ Dodano: 27 Mar 2011 20:31 ]
swiece w sierpniu zeszlego roku, zrobione na nich moze ze 3000 km moze wiecej ale niewiele.

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456879 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Chodziło o temperaturę otoczenia. :wink: Wiesz, podane wartości dotyczą temperatury otoczenia 20 st. C. Mierząc w temp. np. 5 st. C wynik będzie nieco odbiegał od tego, co tam podano. Ten pomiar, to taka podstawa diagnostyki cewki. Która pozwala na szybko wyłowić uszkodzony egzemplarz. Czasem jest trudniej, gdy uszkodzenie objawia się po kilku minutach pracy, gdy cały układ się podgrzeje i zaczynają się pojawiać przerwy w obwodzie. Koniecznie sprawdź również, czy podłączenia 12V na cewce są dobrze zaciśnięte.

[ Dodano: 27 Mar 2011 20:39 ]
Kiedyś zakładałem świece zapłonowe znanego i dobrze ocenianego producenta. Jedna sztuka była do zwrotu. Ale zanim stwierdziłem, która chwilkę mi zeszło. Więc na to też trzeba zwracać uwagę. Sprawdź również czy przewody WN dobrze są zaciśnięte na połączeniu na świecy zapłonowej.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456883 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
AndyPol wynik bedzie nieco odbiegal ale pokaze ktora cewka jest zepsuta?
ok jutro to sprawdze;) poki co wielkie dzięki!

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #456887 Wysłany: 27 Mar 2011, 21:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Możesz jeszcze spróbować zamienić cewki miejscami. I wtedy porównać jak wygląda iskra. No i działaj koniecznie sprawnym miernikiem (przewody i bateria). :wink: Pozdrawiam :D

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457117 Wysłany: 28 Mar 2011, 16:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
Witam. mierzyłem dzisiaj opór. i wyszło. na uzwojeniu na ktorym jest 12v na obu cewkach w granicach 0.9 oma.
zaś na wysokim napięciu ( tam gdzie jest WN) na jednej jest 8.04 a na drugiej 8.49 Kilo oma.
co myslicie? obie popsute?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457245 Wysłany: 28 Mar 2011, 21:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
piter123321 Obie sprawne. Bardzo sprawne.

Co do przerywania, strzelania itp. zmniejsz przerwe na świecach. Jeżeli standardowa przerwa u Ciebie do 1,0 mm to zmniejszą ją w przedziale 0,7-0,9 mm, optymalny jest 0,8 więc ustaw 0,8 mm na początek. Dzisiaj zmniejszyłem przerwe w świecach NGK z fabryczenj 1.0 na 0,8 i autko nabrało wigoru i nic nie szarpie nie strzela i kopytko ma fajne :D Cewke też wymieniłem ale moja miała 7kOhm....

[ Dodano: 28 Mar 2011 20:16 ]
kable WN możesz owinąć każdy po dwa razy taśmą izolacyjną od początku do końca i od końca do początku może to pomóc i zaoszczędzi jakieś 50 PLN albo i więcej.

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457482 Wysłany: 29 Mar 2011, 17:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
fakt dzisiaj dochodze do wniosku ze to nie cewki bo dzieje sie jak przed ostatnia wymiana swiec. parska w wydech i poszarpuje tak do 2.5 tys czyli swiece? czy mogla sie przerwa zmienic ?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457493 Wysłany: 29 Mar 2011, 18:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Rezystancja cewek w normie (troszkę doszło pewnie przez temp. na zewnątrz i może kable pomiarowe, lub sam miernik). Prawidłowy odstęp między elektrodami świecy zapłonowej 0,85 do 0,95 mm. Można rzucić okiem jak wyglądają świece zapłonowe i czy dobrze i do końca są założone kable WN na nich. Pozdrawiam.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457495 Wysłany: 29 Mar 2011, 18:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
U mnie w MK2 1.2 8V z LPG, Iskry U-Super padły po 11 tyś, tak padły, że na 2 nie było iskry, i nie dałem rady kropka odpalić. Kupiłem NGK, i musiałem na orygianł tarfić, bo mam je od stycznia 2008 roku, przejechałem ponad 47 tysięcy i nadal dobrze działą na LPG :E
. Mam już kupione nowe NGK, ale leżą od 8 miesięcy i czekają, aż te obecne NGK padną..

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457500 Wysłany: 29 Mar 2011, 18:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
AndyPol ja je mierzyłem jeszcze jak silnik był ciepły. moze dlatego doszło?

Adas ja kupilm iskry i zrobiłem moze z 5tys. zapewne to swiece.;) zaraz zobacze czy sie nie swieca kable;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457503 Wysłany: 29 Mar 2011, 19:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
To pozostaje rzucić okiem na same świece i połączenia na kablach WN. Jeśli elektrody świecy zapłonowej są nadpalone, lub jest popękany izolator, świecę powinno się wymienić.
Wyższa temperatura cewki na pewno miała wpływ na uzyskany pomiar.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457506 Wysłany: 29 Mar 2011, 19:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Jak coś to z Mk1 rok 1998 wrzesień, który miał 60 tyś przebiegu, zostały mi cewki od razu z tym wspornikiem, co ma i oring w sobie :). Obie są bdb stan :). Tak jakby ktoś ptrzebował, trzymam je z dwa lata bo identyk idą do mk2 obecnego, ale jakby ktoś pilnie potrzebował to mogę tanio odstąpić. Silnik -słupek to kolega od razu zabrał, po tym jak mk1 miał kolizję :/.

P.S. wymianie świec, towarzyszyła wymiana przewodów też WN, z Janmor na NGK :).

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457519 Wysłany: 29 Mar 2011, 20:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
sprawdziłem kable WN. i nie przebijały. na wypadek zaizolowałem tam gdzie dotykają np pokrywy zaworów. po zaizolowaniu chodzi lepiej. ale dalej gubi cykle. a swiec nie sprawdzilem bo urwałem klucz :E :E jutro musze kupic. niby to nic takiego bo chodzi ładnie równo tylko co jakis czas slychac to jak przerwie. i nie gubi przy tym obrotów wiec cos z pradem tak mysle no nie?

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457521 Wysłany: 29 Mar 2011, 20:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
Raz na jakiś czas przerwie to ja to mam odkąd kupiłem kropka i do tej pory nie zdiagnozowałem tego :D Choć po zmniejszeniu przerwy na świecach jeszcze nie "wpatrywałem się" czy przerwie raz na jakiś czas :> Powiem Ci na dniach czy przerywa raz na jakiś czas na biegu jałowym czy nie :D

Nie dokręcaj tak mocno świeć i dokładnie klucz załóż na świece :wink: Bo może się to skończyć tragicznie....

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457523 Wysłany: 29 Mar 2011, 20:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
Białastrzała97S napisał(a):
Bo może się to skończyć tragicznie....

wiem. ale ja nie dokrecalem;/ ostatnio jak odebralem od mechanika widocznie musial podokrecac jakims kluczem dynamometrycznym czy cos;)
Białastrzała97S napisz jak u Ciebie;)
nie wiem jak Ty ale mnie to irytuje troche hehe;)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #457956 Wysłany: 31 Mar 2011, 07:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary
Rejestracja: 17 Lip 2010,
Posty: 674
Pomógł: 7
piter123321 Powiem Ci wczoraj auto chodziło przez jakieś 10-15 minut na wolnych i nic nie przerwało :D Mówicie Ci zmniejszą to przerwe na świecach :wink: Jak masz oryginalnie 1.0 mm to zmniejsz na 0.8 mm i zobacz :>

_________________
Image + Image

Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997
Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG

http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html

Szerokości i przyczepności ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458048 Wysłany: 31 Mar 2011, 18:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotrek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: KGR.
Rejestracja: 31 Sty 2010,
Posty: 2513
Pomógł: 12
ok zapewne tak zrobie:)

_________________
Było:
09.2009-02.2013 Punto I 1995r 1.2 ELX z lpg - post351906.html#351906
Jest:
02.2013 - Peugeot 206 1.4 75 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #458513 Wysłany: 02 Kwi 2011, 01:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Myślibórz
Rejestracja: 29 Lis 2010,
Posty: 293
Pomógł: 6
I co kolego pomogło tobie to zmniejszenie przerwy ?
Mam u siebie podobnie tzn po rozgrzaniu czuje przygaśnięcie przy 2tyś obr.

_________________
Fiat Punto 1.6 Sporting


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO