You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #46529 Wysłany: 21 Wrz 2007, 20:16; 
 Temat postu: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 21 Wrz 2007,
Posty: 2
Witam jestem tutaj nowy i jest to mój 1wszy założony temat. Przechodzę do sedna. Mam wyciek z pompy wodnej w puncioku II 1.2 8v. Czy jest konieczna jej wymiana? Jak się ją wymienia i jaki to może być koszt? Nie mogę znależć żadnych info na ten temat. Nawet książki nie mogę kupić do punto. Macie może jakieś doświadczenie w tym temacie? Dzięki za wszelkie info. Pozdrawiam.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #46543 Wysłany: 21 Wrz 2007, 21:37; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Tak wypadałoby ją wymienić, a przy okazji pasek rozrządu i rolkę napinacza.

Co do pompy wody... tylko nie SKF!

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46587 Wysłany: 22 Wrz 2007, 00:20; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
Witam serdecznie

Wymiana pompy jest dosyć kłopotliwa i wiąże sie z wymianą paska rozrządu i rolki ...pomimo wszystko jeśli nie znasz sie choć trochę na mechanice to trudno jest to zrobić-trzeba również odkręcić mocowanie silnika z lewej strony....dodatkowo trzeba wymienić płyn chłodniczy i umieć układ ten odpowietrzyć-samo naciągnięcie paska bez pomocy dobrych i nietypowych kluczy jest samemu kłopotliwe.
Niejednokrotnie dochodzi jeszcze błąd zakładania uszczelek do rury biegnącej wzdłuż silnika-no i trzeba mieć na to co najmniej 14-16h bo tyle schnie sylikon wysokotemperaturowy z którego zrobisz uszczelkę pompy

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46590 Wysłany: 22 Wrz 2007, 06:31; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
citymatic napisał(a):
trzeba mieć na to co najmniej 14-16h bo tyle schnie sylikon wysokotemperaturowy z którego zrobisz uszczelkę pompy

pytałem się w aso - od razu zalewają układ po złożeniu silnika :> Tak zrobiłem i nic nie cieknie, no ale sama pompa piszczy :/ ale to nie wina tego, że silikon był mokry :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46618 Wysłany: 22 Wrz 2007, 10:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
Cytuj:
pytałem się w aso - od razu zalewają układ po złożeniu silnika :> Tak zrobiłem i nic nie cieknie, no ale sama pompa piszczy :/ ale to nie wina tego, że silikon był mokry :>


Dla mnie jeśli to robię nie zależy na pośpiechy -zbyt wiele sie wymienia aby zrezygnować z paru godzin odczekania aby sylikon stężał i był szczelny :wink:

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46619 Wysłany: 22 Wrz 2007, 10:57; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
citymatic napisał(a):
Dla mnie jeśli to robię nie zależy na pośpiechy

Ja miałem ograniczony czas....
od 8 do 14 do zrobienia:

Amory tył, wykręcić ukręconą śrubę z wahacza, świece, rozrząd.

[ Dodano: 22 Wrz 2007 10:57 ]
Z resztą w instrukcji silikonu pisało, żeby odczekać 30min przed uruchomieniem przy uszczelnianiu bez demontażu, więc wnioskuję, że w przypadku z demontażem wcale czekać nie trzeba ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46620 Wysłany: 22 Wrz 2007, 10:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
ipIV napisał(a):
citymatic napisał(a):
Dla mnie jeśli to robię nie zależy na pośpiechy

Ja miałem ograniczony czas....
od 8 do 14 do zrobienia:

Amory tył, wykręcić ukręconą śrubę z wahacza, świece, rozrząd.

[ Dodano: 22 Wrz 2007 10:57 ]
Z resztą w instrukcji silikonu pisało, żeby odczekać 30min przed uruchomieniem przy uszczelnianiu bez demontażu, więc wnioskuję, że w przypadku z demontażem wcale czekać nie trzeba ;)


Rozumiem ale to jest ważne.....kiedyś porównywalnie wymieniłem miskę i gościu uparł sie aby jechać już po 4h.......dojechał ale pracę musiał zaczynać od początku sylikon nie wysechł i zrobiła sie nieszczelność a wymiana miski w MK2 jest kłopotliwa :cry:

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46621 Wysłany: 22 Wrz 2007, 11:11; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Ja w sumie nie wyobrażam sobie wymiany miski... w szczególności odkręcenia śrub kolektora wydechowego... z tym to w przyszłości na 100% podjadę do serwisu...

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46622 Wysłany: 22 Wrz 2007, 11:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
ipIV napisał(a):
Ja w sumie nie wyobrażam sobie wymiany miski... w szczególności odkręcenia śrub kolektora wydechowego... z tym to w przyszłości na 100% podjadę do serwisu...


Masz rację ale u mnie rok 1999 nie było z tym problemu choć wyglądało to po prostu strasznie :shock: przynajmniej zrobiłem sobie porządek z ekranem na katalizator ,a cały kolektor wydechowy ładnie oczyściłem z rdzy
Image
Image


Nowa wygląda jak kosmiczna prezentacja swieci sie jak psu...
Image

[ Dodano: 22 Wrz 2007 10:20 ]
Gorsze jest w odkręcaniu to a raczej ten wspornik skrzyni ....cięzko go wyjąc nawet po odkreceniu
Image

na fotce jest jego łapa-on też zardzewiał od wydechu i warto go oczyścic i pomalować

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47060 Wysłany: 24 Wrz 2007, 12:21; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 21 Wrz 2007,
Posty: 2
Dzięki wielie za odpowiedzi.Ojciec jest mechanikiem samochodowym z zawodu wiec mam nadzieje ze sobie poradzi.A wyciek mam na 100 procent z pompy. Czy jest mozliwosc jej regeneracji? A jesłi nie to ile kosztuje oryginał?Albo może odrazu jaki zamiennik byście zaproponowali? dzieki za odp. pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47073 Wysłany: 24 Wrz 2007, 12:35; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Bez przesady :lol: po co regenerować coś co można kupić za 100pln :>

www.intercars.com.pl - ceny trochę zawyżone :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #47159 Wysłany: 24 Wrz 2007, 17:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 02 Mar 2007,
Posty: 87
Gucio napisał(a):
Dzięki wielie za odpowiedzi.Ojciec jest mechanikiem samochodowym z zawodu wiec mam nadzieje ze sobie poradzi.A wyciek mam na 100 procent z pompy. Czy jest mozliwosc jej regeneracji? A jesłi nie to ile kosztuje oryginał?Albo może odrazu jaki zamiennik byście zaproponowali? dzieki za odp. pozdrawiam


Nie podejdę do tego tak jak kolega bo np zaworek zwrotny do spryskiwacza-regeneruję ale ......pompy wody sie nie regeneruje koszt od 25-115 zł ale najlepsze dobre zamienniki to firmy Hepu

_________________
GG 1415822
Pozdrawiam serdecznie wszystkich


Góra
 Profil  
 
 
 Post #48794 Wysłany: 29 Wrz 2007, 12:37; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1176
Pomógł: 1
nie ten dział - przenoszę

_________________
witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/

- pierwszy był Fiat 126p około roku używany,
- następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km,
- Punto II 2002/2003 1,2 8V :( wersja Activ po delikatnym tuningu ;) - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
- następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG
- ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane
- aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576007 Wysłany: 28 Kwi 2012, 22:40; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 237
Witam. Wyciek z pompy już zlokalizowałem, ale niestety płyn chłodniczy wycieka również z drugiej strony silnika, gdzie wchodzi rura z płynem chłodniczym . Pod tym kołnierzem jest jakaś uszczelka, jednak nie wiem czy tam cieknie , czy spod węża przykręconego do kołnierza obejmą. Czy ktoś już to naprawiał? Proszę o jakieś sugestie.

[ Dodano: 28 Kwi 2012 22:40 ]

Do Citymatic.Sprostowanie. Odkręcenie zawieszenia silnika, od strony rozrządu jest konieczne w wypadku wymiany paska.Wymiana pompy tego nie wymaga, jeżeli pasek i napinacz były wymieniane 15000 km temu.Był taki mechanik, który przy wymianie paska i napinacza, nie wymienił pompy, bo stwierdził ,że nie cieknie, to nie trzeba. Teraz cieknie i muszę sam ją wymienić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576025 Wysłany: 28 Kwi 2012, 23:07; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
talsen, prawidłowo jak ściągniesz pasek powinieneś nowy założyć


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576049 Wysłany: 29 Kwi 2012, 01:17; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Oring rurki do wymiany. Jest jakiś nietypowy,ale ipIV kupował w ASO i nie był strasznie drogi. Do odkręcenia jedna śrubka, wysuwasz rurkę, wymieniasz oring i gotowe.
Ja zamiast oringu dałem taśmę teflonową hydrauliczną i też jest ok ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576106 Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:31; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
wojtass18 napisał(a):
jak ściągniesz pasek powinieneś nowy założyć


Niekoniecznie, wystarczy poznaczyć i założyć tak samo :D

citymatic napisał(a):
samo naciągnięcie paska bez pomocy dobrych i nietypowych kluczy jest samemu kłopotliwe


Coś Ty :) , nie pamiętam już czym dokładnie to robiłem ale jakieś podstawowe klucze i bez problemu :D

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576295 Wysłany: 29 Kwi 2012, 22:54; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
talsen, Zacznij od wymiany tego oringa zanim zaczniesz dobierać się do pompy i zobacz czy problem ustąpił bo szkoda i pieniędzy i roboty.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576305 Wysłany: 29 Kwi 2012, 23:14; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
mariuz napisał(a):
Jest jakiś nietypowy,ale ipIV kupował w ASO i nie był strasznie drogi.

Nie w ASO tylko w motoryzacyjnym specjalizującym się w częściach do fiata - 5zł.

W ASO 30zł by za niego skasowali :E

-> post573614.html#p573614

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #576330 Wysłany: 30 Kwi 2012, 01:29; 
 Temat postu: Re: Problem z wyciekiem płynu chłodzącego.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
A to przepraszam :oops: Bo Ty zwykle w ASO kupujesz takie pierdółki to założyłem, że ten oring też ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 20 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO