|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 12:05
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
DeviLL |
#467201 Wysłany:
26 Kwi 2011, 20:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Jak pamietam to byla gdzies kolo przepustnicy czy cosik (sprawdz w eperze online). Czy centralka to cos innego niz komputer ?
Z doswiadczenia wiem ,ze jak komp padniety to woz nie odpala . Resetowales kompa ?
Jak odpala ,a jest problem na zimnym i wolnych to w wiekszosci jest problem z mieszanka = za duzo/malo leje , badz tez ktorys cylinder np ma wysrany wtrysk/swiece/cewke itp.
U mnie niedawno na stand alonie byl problem (nie bede rozwijac tematu ,ale calkowita zmiana ukladu wtryskowo-zaplonoweog) , woz odpalal na 3cyl , okazalo sie ze swiece dupne + odczepiajace sie wtyczki od 1-2 wtryskow , o ustawieniach kompa nie wspomne bo to pomijalna sprawa
Tak wiec obadaj jeszcze wszystkie wtyki , psikajac takim elektropreparatem do czyszczenia stykow . Nieraz tez proste odpiecie,podpiecie wszystkich pomaga
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Arek24 |
#467217 Wysłany:
26 Kwi 2011, 21:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła-Brzęczkowice :) Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 164
|
Jak mi padła centralka sterująca to też miałem błąd cewki i na początku też tak grzebałem metodą prób i błędów i nie wiedziałem co jest i ciągle chodził na 2cylindry aż przejechałem się do elektromechanika i nawet nie podłączał auta pod kompa tylko posłuchał jak chodzi i od razu powiedział komputer to standard w P2. Ja kupiłem nówkę komputer za 750zł bodajże po założeniu komputera po problemie.
(Ja tak przyuważyłem w wszystkich modelach fiata komputery są przymocowane do nadkola w stałym sztywnym miejscu a w P2 jest przymocowany do silnika koło przepustnicy i moje zdanie jest takie że sterownik się rozgrzewa i przy wibracjach jakie są od silnika po czasie go szlak trafia i uważam że mógł być w innym miejscu zamontowany i by było po problemie to moje zdanie)
|
|
Góra |
|
 |
woofer |
#467312 Wysłany:
26 Kwi 2011, 23:04; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 32
|
Zlokalizowałem ten układzik.
a więc centralka.... zastanawiam sie czy można wydrzeć taką na szrocie i wkręcić do siebie...
z PI nie podejdzie bo tam jest centralka jednosondowa a PII dwusondowa - zgodnie z tymi informacjami na stronie seriwsu.
Mhmmm... odkręciłem filter powietrza i próbowałem te kable podopinać, ale to uja dało...
Szlak jasny kupiłem tego kropasa za 6,5k a teraz okazuje się że szykuje się wydatek za 800 złotych, taka mała rzecz.... wielkości portfela i tyle kasy kosztuje.
Nie wiem kiedy ją wymienie/naprawie - zero funduszy niestety
CO prawda gość którego ktoś podał w linku jest z mojego miasta (tychy) ale ja jestem na podkarpaciu w tej chwili, także i tak źle i tak nie dobrze.
Tata mój zajrzy do tego gościa i się zapyta co i jak.
No cóż, na pewno jutro nie pojade do tego disgnosty, u którego dzisiaj byłem - "COŚ nie tak z kablami od cewki do sterownika"
Ten szrot mi chodzi po głowie, myślicie że jeżdząc po szrotach są szanse na znalezienie takiego czegoś? [ Dodano: 26 Kwi 2011 22:04 ]nie odpowiedziałem DeviLL'owi: nie, samochód odpala od strzału, pompa popmuje paliwo (to chyba dźwięk pompy), kontrolki gasną, oprócz tej jednej wiadomej a silnik chodzi jak traktor. Nie ma różnicy czy jest silnik zimny czy nagrzany. Dzisiaj przeprowadzałem autoadaptację która również nie przyniosła skutku.
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#467321 Wysłany:
26 Kwi 2011, 23:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
woofer jak chodzi jak traktor to uszczelka lub cewka , jest dzwiek jak subaru ? 
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
woofer |
#467326 Wysłany:
26 Kwi 2011, 23:32; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 32
|
hyh niestety nie, raczej jak Ursus c360
Natomiast podpięcie innej centralki ze szrotu chyba nie wchodzi w grę, podobno po podpięciu jest ona dopasowywana do klucza CODE każdego indywidualnego egzemplarza mhmm... 
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#467333 Wysłany:
27 Kwi 2011, 00:11; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
woofer napisał(a): Natomiast podpięcie innej centralki ze szrotu chyba nie wchodzi w grę, podobno po podpięciu jest ona dopasowywana do klucza CODE każdego indywidualnego egzemplarza mhmm...
to bodycomp chyba zależny od immo. ten od wtrysków chyba nie, ale nie jestem pewien
|
|
Góra |
|
 |
Arek24 |
#467471 Wysłany:
27 Kwi 2011, 14:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła-Brzęczkowice :) Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 164
|
jest opcja podpięcia takiej używanej centralki ale musisz dać wyczyścić komputer by usunąć z niego kod z immo i jeszcze tam jest coś do usunięcia ale nie pamiętam dokładnie 
|
|
Góra |
|
 |
woofer |
#467758 Wysłany:
28 Kwi 2011, 09:49; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 32
|
więc gra nie jest warta świeczki? Pewnie te wszystkie zerowania w sumie wyniosa tyle co naprawa centralki ?
|
|
Góra |
|
 |
Arek24 |
#467818 Wysłany:
28 Kwi 2011, 14:24; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Arek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice-Wesoła-Brzęczkowice :) Rejestracja: 08 Sie 2008, Posty: 164
|
Ja swoją dawałem do naprawy czekałem na nią ponad tydzień i nie udało się naprawić gościu chciał mi sprzedać regenerowaną lub nową ale do regenerowanej powiedział że nie daje gwarancji jak długo wytrzyma i w końcu wyszło że kupiłem nową niby jakąś poprawioną że niby już nie ma być takich cudów jak ze starą centralką
|
|
Góra |
|
 |
woofer |
#471257 Wysłany:
07 Maj 2011, 11:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 13 Mar 2011, Posty: 32
|
Witam po dość długiej nieobecności.
Potwierdziło się najgorsze, centralka wtrysku okazała się popsuta. Wysłałem facetowi z mojego miasta - Kocar. Jednak okazało się, że n ie da się jej naprawić bo jest poprzepalana w środku za mocno, może to polutować ale zazwyczaj taki zabieg działa na miesiąć, góra dwa.
Od wczoraj mam nową centralke zamontowaną - 700 złotych mnie to kosztowało. Silnik chodzi równiutko, a i spalanie nawet nieco się zmniejszyło.
Ehh człowiek nie wie, trzeba było mi jechać prosto do niego i by mi prawdziwy majster powiedział co i jak, a nie jeżdżenie po jakiś .ebanych znachorach.
Dzięki wszystkim za wszelkie informacje!
Topic można close 
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#471386 Wysłany:
07 Maj 2011, 17:31; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
niestety miałem racje... ale cóż to tylko auto, czasem coś sie może zjeba..
|
|
Góra |
|
 |
endumazi |
#473013 Wysłany:
12 Maj 2011, 13:45; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: LKS Rejestracja: 07 Sty 2011, Posty: 121
|
woofer napisał(a): Witam po dość długiej nieobecności. Potwierdziło się najgorsze, centralka wtrysku okazała się popsuta. Wysłałem facetowi z mojego miasta - Kocar.
Też korzystałem z usług KoCar. Bardzo profesjonalni ludzie.
_________________ ---
Pozdrawiam
mazi
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|