|
Obecny czas: 01 Lis 2024, 03:04
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Tytusik_P |
#460000 Wysłany:
06 Kwi 2011, 15:44; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 02 Lis 2009, Posty: 9
|
Dziękuję za poradnik, właśnie czyściłem tą przepustnicę w zeszłym tygodniu,
szkoda, że pomogło tylko na kilka dni. Podejrzewam, że przyczyną może być
wlot odmy olejowej właśnie w ten kanalik. Strasznie brudzi go.
pozdrawiam
ps. również mam gaz.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Adas |
#460009 Wysłany:
06 Kwi 2011, 17:05; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
digidy |
#466729 Wysłany:
25 Kwi 2011, 12:37; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Mar 2008, Posty: 9
|
Paul123 napisał(a): A ja mam taki problem w Punto 2FL 1.2 8v: [...] Czy ktos miał podobny problem, bądź wie jak to wyeliminować?
Ja mam podobny problem ale glownie chodzi mi i powolne opadanie obrotow, wiem, ze jest to bardzo wkurzajace, do 1,5tys opada szybko ale potem strasznie wolno. Mialem wymieniana uszczelke pod glowica ale wczesniej musialem robic jeszcze kilka dziwnych historii i myslalem ze te obroty byly z tym zwiazane... Mianowicie w cylinder delikatnie szly opary z plynu chlodniczego i co kilka dni szlag trafial jedna swiece na 1wszym, na poczatku sadzilismy, ze to cewka wiec przepielismy zasilania i wyjscia z cewek (zamienilismy jej jakby) i od razu przekrecilem swiece z 1wszego cylindra na 4rty i odwrotnie. Po 2 dniach jednak znowu to samo, poza tym auto jak zwykle co jakis czas sie zapowietrzalo (przez uszczelke pod glowica, ale w oleju zero wody, bialej mazi, po prostu nie szla woda do oleju w ogole!). Uszczelka wymieniona i wszystko juz gralo, zalozylem na 1wszym i 4rtym lekko uzywane swiece wykrecone wczesniej poniewaz one byly przekrecane miedzy soba podczas tych "testow" i sadzilem, ze to przezz jedna z nich auto troche wariuje z obrotami po 2 dniach od wymiany uszczelki. Czesto obrotu po prostu szly bez powodu na 4ry tysiace i koniec!!! i to nie byla zacinajaca sie linka gazu bo sprawdzalem. Ponadto obija mi sie to na spalaniu bo komputer podaje mi nawet 2-3 litry wiecej na 100km niz mialem to wczesniej... Wczesniej podczas wymiany uszczelki czyscilem silniczek dokladnie, na poczatku olejem napedowym bo dobrze smaruje ale i tak na koniec plukalem kilka razy benzyna. Obroty czesto sie zacinaly i wolno opadaly, mechanik stwierdzil, ze byc moze silniczek krokowy sie zaciera, pomyslalem, ze moze byc, nie przesmarowalem go w zaden sposob, nawet nafta;-/. Rozkrecilem kilka dni temu i nafta bardzo dokladnie wyplukalem, doszla wszedzie, ale i tak to samo, mysle, ze nafta po prostu jest za rzadka, trzeba jakis smar w sprayu albo cos innego... Pewnie tez nie smarowales tego trzepienia, prawda? Ja mam go nadal czystego, wiec moge psikac od gory mysle bez zdejmowania go ale najbradziej to bym wolal go wyjac i podlaczyc pod te piny prad zeby on sie krecil a ja bym go tam dokladnie spryskal i tak by sie dokladnie przesmarowal. Nie chce pryskac go duzo podczas pracy silnika bo naleci mi tego dziadostwa do srodka za duzo pewnie. Czy ktos wie moze czy wystarczy tam podlaczyc 12V i bedzie chodzil ladnie jak bedzie wyciagniety?;-) Ten wezyk od odmy wyczyscilem dokladnie wiec jest drozny ale ten maly kanalik przy wyjsciu odmy od silnika jak zwykle zawalony olejem (mazia) a czyszczony byl ok. miesiaca temu. Silnik ma 100tys przebiegu wiec chyba nie jest taki zjezdzony jeszcze ze jakos wyjatkowo ta odma sadzi?;-)
I jeszcze najwazniejsze: czy powinienem moze na komputer podjechac bo cos tam sie resetuje komputerem zeby te obroty byly mniejsze bo na jalowym biegu mam zawsze min 900obr a pamietam ze wczesniej byly tak 700-800, moze to smieszne ale auto wiecej mi pali jesli sprawdzam spalanie na komuterze...
|
|
Góra |
|
|
639 |
#469823 Wysłany:
03 Maj 2011, 19:53; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
lakikwap napisał(a): przebieg ok. 15 tyś. i ubrudzona.. hymm średnio ja mam ok 23kkm i nie czyszczona i czasem wyczuwam takie cos: Qbass napisał(a): ja zauważyłem coś jeszcze folowanie obrotów da się tylko wyczuć poprzez drgania bo wskazówka obrotomierza pozostaje (przynajmniej u mnie) nieruchoma, taki mały trick Fiata.
i na LPG i na PB na wolnych. czasem tez kangura na 2 biegu zalicze:x
czy to oznacza ze bede zmuszony tam zagrzebać?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
buladag |
#469866 Wysłany:
03 Maj 2011, 21:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
639 napisał(a): lakikwap napisał: przebieg ok. 15 tyś. i ubrudzona.. hymm średnio
ja mam ok 23kkm i nie czyszczona i czasem wyczuwam takie cos:
Qbass napisał: ja zauważyłem coś jeszcze folowanie obrotów da się tylko wyczuć poprzez drgania bo wskazówka obrotomierza pozostaje (przynajmniej u mnie) nieruchoma, taki mały trick Fiata.
i na LPG i na PB na wolnych. czasem tez kangura na 2 biegu zalicze:x
czy to oznacza ze bede zmuszony tam zagrzebać?
Chodzi Ci o sytuację przy minimalnym dodaniu gazu na zimnym silniku?
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
|
639 |
#469869 Wysłany:
03 Maj 2011, 21:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
nie. drgawki są gdy nie dotykam pedału gazu i na zimnym i na ciepłym.
jak jadę to wsio jest ok.
a kangura miałem 2 razy. pierwszy ok 2 miechów temu drugi dzis i było to na zimnym tuz po starcie ale juz na LPG.
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
eryk |
#474373 Wysłany:
16 Maj 2011, 21:46; Temat postu: szrpanie w zakresie 1.5 2.0 tyś obrotów |
|
|
Sympatyk kropek |
Miejscowość: ruda Rejestracja: 05 Wrz 2008, Posty: 8
|
Witam
jak w temacie mechanik zdiagnozował problem u mnie z silniczkiem krokowym w przedziale obrotów 1,5-2,0 tyś. mianowicie próbując jechać lekko na LPG auto szarpie jadąc dynamicznie przez ten zakres auto jedzie cudnie. Co ciekawe problemu wcale nie ma jadąc na benzynie nie ma żadnego szarpania nawet jadąc super delikatnie. Mechanik mówi ze to silniczek krokowy już go czyściłem i dalej nic, żadnej poprawy na LPG jak wcześniej pisałem nie mam żadnych problemów na benzynie. Jest to dla mnie ciekawe ponieważ ostatnio ten sam mechanik mówił mi ze to są cewki i komputer od gazu wariuje. Więc nie chce inwestować pieniędzy w coś co na jednym paliwie jest dobre a na drugim zepsute proszę szanownych forumowiczów o radę.
Pozdrawiam
Eryk
_________________ eryk
|
|
Góra |
|
|
digidy |
#474670 Wysłany:
17 Maj 2011, 22:47; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 21 Mar 2008, Posty: 9
|
Moze ktorys z forumowiczow sie wypowie i pomoze mi:-/. Po czyszczeniu krokowca kiedys tylko benzyna a potem nawet nafta krokowiec nie dziala za dobrze... obroty wolno opadaly i na biegu jalowym auto mialo ok 900 obrotow zamiast ksiazkowych 750... potrzebowalem czyms dobrym przesmarowac ten silniczek ale nie mialem pomyslu, myslalem o smarze w sprayu ale akurat nie mialem, wstrzyknalem pod cisnieniem rzadkiego oleju podczas pracy silniczka i praca krokowca sie poprawila elegancko, ale tylko na krotki okres i potem znowu to samo, tak jakby krokowiec mial za sucho. Ostatnio rozebralem wszystko znowu, przeplukalem nafta a potem 2 razy porzadnie spryskalem smarem w sprayu (od spodu) na sworzen i cale smiglo silnika, smar doszedl wszedzie chyba, zwlaszcza ze spryskalem, potem skrecilem, auto troche pochodzilo i znowu rozebralem i przesmarowalem... nastepnie jeszcze podczas pracy silniczka znowu psiknalem juz od gory tym razem i skrecilem. Moze neipotrzebnie zrobilem jeszcze jedna rzecz, ruszylem troche srubke od polozenia przepustnicy na biegu jalowym, chcialem ja wykrecic aby przepustnica bardziej sie zamknela czyli silnik dostal teoche mniej powietrza aby obroty troche mi sie zmniejszyly ale od razu silnik strasznie podniosl obroty do ok 2 tys, wiec z powrotem wkrecilem ja aby obroty zmalaly. Ogolnie polozenie tej srubki na pewnoo sie zmienilo niz to co bylo przed moja ingerencja. Auto ma teraz 750 obr tak jak powinno byc, ale podczas jazdy bez gazu na 2gim biegu np auto szarpie, ma za male obroty jakby, krokowiec jakby nieprawidlowo nie dzialal, albo to moze przez te srubke....? wczesniej tak nie mialem, jechalem normalnie na 2jce i bylo ok, ma ktos moze jakies pomysly? czy to dlatego bylo ok, ze zamiast 750obr auto mialo 900 i po prostu ciaglo elegancko? tez macie tak na 2jce ze musicie dodac gazu? Moze zna ktos jakas regule na te srubke, typu max ja wykrecic zeby nie dotykala przepustnicy i potem wkrecic np 3/4 obrotu, pod przepustnica bylo napisane 5%. pewnie chlodzilo ze ma byc 5% otwarta na biegu jalowym, tylko jak to zmierzyc;-).
Prosze o pomoc;-/.
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#474723 Wysłany:
18 Maj 2011, 07:01; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
czzaro |
#474896 Wysłany:
18 Maj 2011, 21:21; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Ciechanów Rejestracja: 02 Sty 2010, Posty: 118
|
wyczyściłem przepustnice zamontowałem i obroty zaczęły falować na jałowym jak i podczas jazdy czuć jak szarpie. wymieniłem korowca i czuj. poł. przepustnicy juz mi rece opadaja:( wie ktoś co jest nie tak wszytsko było wymyte benzyna apotem nasmarowany kanalik wd 40
|
|
Góra |
|
|
marcin186 |
#474907 Wysłany:
18 Maj 2011, 21:53; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
|
domin45670 |
#474908 Wysłany:
18 Maj 2011, 21:59; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14391 Pomógł: 128
|
WD-40, WD-40... on nie smaruje
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 120 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#475613 Wysłany:
22 Maj 2011, 12:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Od napisania, poradnika, już nie długo 3 lata. Przez ten czas nie czyściłem przepustnicy, oto fotki jak wyglada po tych 3 latach, nie czyszczona(mam mieszalnik LPG w filtrze powietrza). Wyjołem ją wczoraj i wyczyściłem, znów na pomadę .
Po wyczyszczeniu, silnik chodzi lepiej, różnica widoczna, tuż po uruchumieniu silnika, nie rzuca nim, równiej pracuje . Poza tym, wszystko ok.
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
639 |
#475662 Wysłany:
22 Maj 2011, 16:26; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
swietna relacja i fajnie ze poparta fotosami.
Adas jak demontujesz linke gazu? Ma ona na koncu "walec" jak linki od roweru i wystarszy wysunąc czy jakos innaczej?
robisz autoadaptacje po czyszczeniu?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#475663 Wysłany:
22 Maj 2011, 16:33; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
Robię to przy odłączonym akumulatorze, zadnych autoadaptacji nie wykonywałem, a coś typu but w podłogę.. tak jeżdzę na codzień.. 1,2,3 do dechy, żeby szybciej się rozpędzał [ Dodano: 22 Maj 2011 16:33 ]Linka ma zawleczkę, bierzesz ja palcem i do góry podnosisz, wysuwasz, lekko schodzi. Tak profilaktycznie myślę, wezmę wyjmę i obadam co i jak .
_________________ Mk2 ForEver ? <LOL>
Moja obecna "Kropka" >>
Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!
1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.
Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG
topic1438.html
Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2
Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM
http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/
Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.
|
|
Góra |
|
|
639 |
#475666 Wysłany:
22 Maj 2011, 16:47; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
|
del |
#475700 Wysłany:
22 Maj 2011, 20:09; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 08 Maj 2011, Posty: 21
|
Panowie, ja tutaj widzę, że to pomaga głównie na obroty na jałowym biegu? Jestem raczej zielony w tych sprawach, ale jeśli podczas jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty nie spadają tylko zostają powiedzmy na 3tys (a czasami nawet o 100 wzrosną), to czy to również jest wina tej przepustnicy? Może lewe powietrze?
Ledwo zapalę samochód, ruszę, chce wrzucić np 3jkę, po wciśnięciu sprzęgła na 2gim biegu obroty nie schodzą nic a nic.. dopiero jak zmienię na 3 i powoli puszczę sprzęgło, to wiadomo, że zejdą... ale to na pewno tak nie powinno być.. dodam, że zaczęło mi się to robić stopniowo.
To znaczy 2 miesiące temu zdarzyło mi się sporadycznie podczas jazdy i to dosłownie przez 5 minut.. problem sam zniknął, następnie znowu się pojawił, po chwili znowu się naprawiło i tak sprawa się toczyła. Teraz już się samo nie naprawia i ledwo po zapaleniu samochodu, dosłownie po dwóch minutach jazdy te obroty wariują. Czy to też wina tej przepustnicy/krokowca ?
_________________
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#475704 Wysłany:
22 Maj 2011, 20:30; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
Testus1973 |
#481952 Wysłany:
15 Cze 2011, 13:24; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 39
|
Po pierwsze witam wszystkich jako nowy forumowicz.
Po drugie dziękuję autorowi za wskazówki.
Przepustnica wyczyszczona Auto o wiele lepiej się zbiera i zniknęło falowanie na biegu jałowym.
Godzina dłubania ale warto było.
|
|
Góra |
|
|
639 |
#493168 Wysłany:
25 Lip 2011, 22:12; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
nabyłem wczoraj komplet torxów i komplet imbusów. szukałem tez benzyny ekstrakcyjnej, ale nie potrafiłem znaleźć...
czy zamiast benzyny ekstrakcyjnej mogę uzyc czego innego?
np PB95/98 lub jakiegos wipałera?
albo zmywacza do hamulców?
na pewnym zagranicznym forum znalazłem manual taki jak Twój Adas i koles tam uzywał własnie zmywacza do hamulców....
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#493212 Wysłany:
26 Lip 2011, 00:37; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
Adas |
#493674 Wysłany:
27 Lip 2011, 18:18; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
639 |
#494031 Wysłany:
29 Lip 2011, 14:13; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
no i po robocie
do wypiecia linki gazu musiałem zdjęc metalową "opaskę" zaznaczona jako 1
i odkrecic 2 torxy oznaczone jako 2
swoją drogą jakosc gwintów to targedia.
te 3 torxy przymające przepustnice nie szło wkrecic palcami a jedynie kluczem i strasznie trzaszczało (tak jak przy dociaganiu srub kół)
teraz pedał gazu jest strasznie miekki i musze od nowa nauczyc sie jezdzic.
czy tę opaskę oznaczoną na zdjeciu jako 1 trza wsadzic w tą samą szczeline czy nie ma to znaczenia?
(foto Adasia - mój jest nie jest taki ujebany )
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#494042 Wysłany:
29 Lip 2011, 15:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
639 |
#494056 Wysłany:
29 Lip 2011, 17:14; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
mariuz napisał(a): wybieranie luzu linki gazu po prostu
ok bo nie wiem czy wsadziłem zawleczke w te samo miejsce...
chodzi normalnie ale jakby cos miekko.
jak cos to moge smiało se to zmienic?
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|