|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 19:55
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
saper1985 |
#421939 Wysłany:
14 Gru 2010, 09:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 131
|
pilot napisał(a): lakikwap napisał(a): jeeeszcze jeśli by to dało odczuwalną jakąś tam różnice.. a roznica jest
szału bym się nie spodziewał z samego kolektora wydechowego... przerabiałem to w seju już kilka lat temu  do takiego moda potrzebne jest jeszcze kilka innych przeróbek aby coś odczuć...
_________________ Punto II 1.2 8v - bylo... Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo... Seicento 1.1 S LPG - bylo Opel Astra G 1.6 8v - bylo... Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lakikwap |
#421944 Wysłany:
14 Gru 2010, 10:01; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
saper1985 z ciekawości zapytam, niema problemu z 2 sondą za katem? nie szaleje ona jak niema kata?
|
|
Góra |
|
 |
saper1985 |
#421954 Wysłany:
14 Gru 2010, 11:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 131
|
lakikwap napisał(a): saper1985 z ciekawości zapytam, niema problemu z 2 sondą za katem? nie szaleje ona jak niema kata?
nie mam pojęcia bo sejek 1.1 SPI miał jedną sonde, a obecny silnik z punta sportinga który siedzi w seju też ma jedną sondę (do 99 roku...) dwie sondy były w sejach MPI i puntach MK2...chyba po 2000 roku  pozdrawiam
_________________ Punto II 1.2 8v - bylo... Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo... Seicento 1.1 S LPG - bylo Opel Astra G 1.6 8v - bylo... Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna
|
|
Góra |
|
 |
dzikidaniel |
#421955 Wysłany:
14 Gru 2010, 11:37; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
lakikwap napisał(a): saper1985 z ciekawości zapytam, niema problemu z 2 sondą za katem? nie szaleje ona jak niema kata?
Drugą sondę się oszukuje i nie ma problemu. Nie w jednym aucie taki bajer jest. Polega to na odsunięciu lambdy od strumienia spalin poprzez podkładkę.
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#421966 Wysłany:
14 Gru 2010, 12:20; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
saper1985 napisał(a): szału bym się nie spodziewał z samego kolektora wydechowego...
Ja w mk I 1.1 mam kolektor (w sumie prawie cały wydech) od 1.2 mpi czyli kolektor 4-2-1 zamiast standardowego 4-1 i jest minimalna (ale naprawdę minimalna) różnica na wysokich obrotach.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#421971 Wysłany:
14 Gru 2010, 12:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
dzikidaniel dzięki! Rzeczywiście coś kojarze, w abarth'ach mieli problem z chec enginem przy modach i właśnie tak to rozwiązywali.
|
|
Góra |
|
 |
saper1985 |
#421978 Wysłany:
14 Gru 2010, 12:57; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Żory Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 131
|
STax napisał(a): saper1985 napisał(a): szału bym się nie spodziewał z samego kolektora wydechowego... Ja w mk I 1.1 mam kolektor (w sumie prawie cały wydech) od 1.2 mpi czyli kolektor 4-2-1 zamiast standardowego 4-1 i jest minimalna (ale naprawdę minimalna) różnica na wysokich obrotach.
hehe baaardzo minimalna  pozdrawiam
_________________ Punto II 1.2 8v - bylo... Seicento Abarth 1.2 16v 90Kkm - bylo... Seicento 1.1 S LPG - bylo Opel Astra G 1.6 8v - bylo... Skoda Fabia 1.2 HTP LPG - bylo Opel Astra H Sport Tourer 2006 Cosmo Sport IDS+ 1.9 CDTI 183km - jest nadal Skoda Fabia III 2015 1.4 TDI 105km - jest nadal Punto Evo 2010 1.4 8v LPG - jest... od niedawna
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#489250 Wysłany:
10 Lip 2011, 16:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
Zaciekawiło mnie to zdjecie i powiem że jest to całkiem fajne rozwiązanie jeżeli chodzi o airbox, ale z tego co widze jest to 16v czyli 80 KM a na allegro takie wielkosci airboxy sa pow 200-300 KM. Czy to nie przeszkadza że jest taka różnica 80 km a stożek do 200 KM
Znalazłem takiego airboxa do 100KM http://allegro.pl/filtr-stozkowy-carbon ... 03505.html ale czy on sie sprawdzi ??
Co z ciepłym powietrzem od kolektora i chłodnicy, ja bym Chciał ten filtr poprowadzić za chłodnicą zeby wejscie powietrza było nad tymi szparami nad tablica rejestracyjna i kwasówka doprowadzić do weża gumowego.
Czy lepiej zrobić tak jak jest tu ??
Dodaż że nie chodzi mi o te 3 KM na plusie czy minusie, chodzi tylko o dzwięk. [ Dodano: 10 Lip 2011 15:18 ]albo jeszcze jedno wyjscie podłaczyć to pod seryjny wlot powietrza na tym zdjeciu jest to po lewej od kolektora ta rura gdzie seryjne powietrze wlatuje bo ten filtr może byc jako przelotowy, ale kolejna kwestia to ze filtr bedzie nad kolektora a to duże temperatury.
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#489254 Wysłany:
10 Lip 2011, 16:26; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#489255 Wysłany:
10 Lip 2011, 16:27; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
STax to wiem ale generalnie chodzi mi o cała instalacje tego układu zreszta wszystko co chcialbym wiedziec jest napisane wyżej
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#489259 Wysłany:
10 Lip 2011, 16:43; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
posti: jeśli piszesz, że nie chodzi ci o moc, to w zasadzie każdy sposób instalacji będzie dobry, tylko trzeba odseparować gorące części silnika od filtra.
To do ilu KM jest filtr ma minimalne znaczenie.
posti napisał(a): Co z ciepłym powietrzem od kolektora i chłodnicy, ja bym Chciał ten filtr poprowadzić za chłodnicą zeby wejscie powietrza było nad tymi szparami nad tablica rejestracyjna i kwasówka doprowadzić do weża gumowego. Czy lepiej zrobić tak jak jest tu ??
Jak przesadzisz z długością dolotu to możesz go jeszcze dodatkowo zamulić.
Tak jak na zdjęciu jest raczej akceptowalne, ewentualnie dorobić jakiś arkusz z blachy jako osłonę termiczną między filtrem a kolektorem.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
posti |
#489266 Wysłany:
10 Lip 2011, 17:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 28 Lut 2009, Posty: 639
|
wiadomo nie chce silnika zamulic, a ten mniejszy filtr co dalem aukcje w silniku 80 km bedzie tak samo sie sprawywał jak filtry 100, 200, 300 KM ? bo różnice cenowe sa miedzy tym 100 a 200 Km jest 100 zl a to troche jest.
_________________ "Prędkość nie zabija, ale nagłe zatrzymanie z dużej prędkości moze spowodować śmierć" J. Cralson
Moje obecne Punto - topic24359.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#489287 Wysłany:
10 Lip 2011, 18:16; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
Przypuszczam, że filtr do większej mocy jest albo ciut większy albo po prostu przepuszcza trochę więcej powietrza. Innych różnic nie będzie.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|