You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 18:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #494430 Wysłany: 31 Lip 2011, 20:00; 
 Temat postu: Punto II , 1,9 D, 2000 gaśnie po przejechaniu kilku km
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Szamotuły
Rejestracja: 31 Lip 2011,
Posty: 4
Witam, szukam fachowej porady, mam Punto II, 1,9D, z 2000 od 10 dni, silnik ma problemy z odpalaniem ale jak juz odpali to na postoju pracuje równo i nie gaśnie i niby wszystko jest ok. Ale jak ruszę to po przejechaniu kilku km, silnik słabnie i gaśnie, znowu problem z odpaleniem i znów kilka km, i to samo silnik staje jakby podczas jazdy nie dostawał paliwa. Oprócz tego silnik chodzi jeszcze chwię jak przekręce stacyjkę. Wymienilem już filtr paliwa i wywaliłem katalizator bo był zapchany. Proszę o pomoc. Pozdrawiam

_________________
Grzegorz


Góra
 Profil  
 

 
 Post #494437 Wysłany: 31 Lip 2011, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza, podepnij pod kompa by okreslic jakie ma błedy i mozesz udac sie do warsztatu w którym zajmują się układami wtryskowymi.

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494443 Wysłany: 31 Lip 2011, 20:26; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Szamotuły
Rejestracja: 31 Lip 2011,
Posty: 4
filtr powietrza wywaliłem narazie nie ma wcale jutro kupię nowy, ale objawy ciągle te same.

_________________
Grzegorz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494456 Wysłany: 31 Lip 2011, 21:01; 
 Temat postu:
Offline
GPS
Awatar użytkownika

Imię: mario
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Miasto Królów Polskich
Rejestracja: 07 Lis 2008,
Posty: 2783
Pomógł: 2
moze coś z pompą?

_________________
Była biała kropka mk2 1.2 jest niebieska szybsza kropka jtd :)

check >> topic12808-925.html << check


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494613 Wysłany: 01 Sie 2011, 14:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
filtr paliwa zmien.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494636 Wysłany: 01 Sie 2011, 16:57; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Szamotuły
Rejestracja: 31 Lip 2011,
Posty: 4
Filtr paliwa juz wymieniłem, pisalem o tym w pierwszym poście, ktos mi mówil ze to moze być czujnik połozenia wału ale skoro na postoju pracuje jak trzeba to chyba nie. Co Wy o tym sądzicie ???

_________________
Grzegorz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494638 Wysłany: 01 Sie 2011, 17:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
czujnik nie bo silnik pracuje.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494652 Wysłany: 01 Sie 2011, 19:17; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czewa
Rejestracja: 21 Mar 2011,
Posty: 49
Mialem dokladnie taka sama sytuacje. U mnie byly to przewody zwrotne ktore ida miedzy wtryskami. A tez mam 1.9D, zobaczy nie masz ulanego silnika ropa, ew. czy korek z 4 wtrysku nie spadł.
Jak byś chciał wymienić to już wszystkie bo wiecej jest roboty ze ściąganiem kolektoro pokrywy niż z samą wymianą, a jeżeli tam tkwi problem to reszta niebawem też się skończy. Jeszcze może być ten który wraca do filtra, albo poprostu masz mało ropy i w ostrych zakrętach sie przelewa, tak mi sie tylko raz zdarzyło jak było ciepło, i miałem koło 3l:). Ale zimom miałem 7 i przy -23 nie wystarczyło na ostrych zakrętach.
Mi przy popękanych przewodach zwrotnych śmierdziało ropą w kabie podczas postoju, silnik był cały urzygany, a komp pokazywał błąd pompy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494708 Wysłany: 01 Sie 2011, 21:54; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Szamotuły
Rejestracja: 31 Lip 2011,
Posty: 4
Ropy mam dosyć, to się dzieje na prostych odcinkach, ale na początku miałem bąbelki przy wtryskach, (patrząc na silnik od przodu na 3 i 4 od lewej) ale to chyba było spowodowane tym że na początku wypadło mi zabezpieczenie od przeleu na 4 zaworze i się ropa tam wylala - wtedy to ropą smierdzialo ale teraz to raczej nie.

_________________
Grzegorz


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494722 Wysłany: 01 Sie 2011, 22:06; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Czewa
Rejestracja: 21 Mar 2011,
Posty: 49
Nie wiem nie chce wprowadzać w błąd ale u mnie były identyczne obiawy właśnie przez powietrze w układzie paliwowym. Najbaradziej przekonuje mnie to że po zgaszeniu wciaz pracuje.

Dokładanie wytrzyj odpal (wiem ze to nie jest takie hop siup:P) i przejdz sie kawałek, szukaj świeżych wycieków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #494744 Wysłany: 01 Sie 2011, 23:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
przypomniełm sobie cos....
jak jeszcze mialem 1.9D to raz na trasie zaczal mi strajkowac tzn ja mu w gaz a na obrotku lata to od 1200 do 2500 itd. zatrzymałem sie na stacji podnosze mache a tam mokro i waliło ropa. rozszczelniły sie podkładko/uszczelki pod wtryskami. kupiłem oryginalne nowe razem z przewodami przelewowymi (te gumowe od wtryku do wtryku) i jak reka odjał:)

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #547001 Wysłany: 10 Lut 2012, 14:17; 
 Temat postu: Re: Punto II , 1,9 D, 2000 gaśnie po przejechaniu kilku km
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 60KM D
Paliwo: ON
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecinek
Rejestracja: 08 Sie 2011,
Posty: 1
Mialem to samo w swoim i wymieniłem czujnik wału korbowego i teraz śmiga jak nowy :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #559449 Wysłany: 15 Mar 2012, 12:04; 
 Temat postu: Re: Punto II , 1,9 D, 2000 gaśnie po przejechaniu kilku km
Offline
Forumowicz

Imię: Wojtek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: EL
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 14 Mar 2012,
Posty: 2
Czujnik obrotów wału korbowego. Miałem taki sam problem, samochod po osiagnieciu prawidłowej temp. gasł, nie chciał odpalic, trzeba było czekac az ostygnie troche. Byłem na serwisie okazało sie ze to wlasnie ten czujnik, wymienilem go wczoraj i samochod smiga jak nowy:P dodam ze na wolnych obrotach pracowal rowno wszystko pieknie ladnie ale raz na jakis czas gasł. ;)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO