You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #496616 Wysłany: 09 Sie 2011, 20:22; 
 Temat postu: HGT nie pali na jeden cylinder?!
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Witam,
Kropek nie pali na pierwszy cylinder od rozrządu. Iskra jest, paliwo też bo świeca mokra. Deska nie pokazuje żadnego błędu.
Mógł się zawór przepalić lub zawiesić?
HELP :!:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #496619 Wysłany: 09 Sie 2011, 20:34; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
a skąd wiesz że iskra jest :?: próbowałeś zamianę świec/kabli :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496648 Wysłany: 09 Sie 2011, 22:01; 
 Temat postu: Re: HGT nie pali na jeden cylinder?!
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 24 Lip 2011,
Posty: 119
Pomógł: 1
PshemoHGT napisał(a):
Witam,
Kropek nie pali na pierwszy cylinder od rozrządu. Iskra jest, paliwo też bo świeca mokra. Deska nie pokazuje żadnego błędu.
Mógł się zawór przepalić lub zawiesić?
HELP :!:


Kiedy wymieniałeś świece i kable?
Wypalone gniazdo zaworowe nie jest powodem braku pracy na danym cylindrze.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496654 Wysłany: 09 Sie 2011, 22:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Które kable te co idą do cewek? Ich nie wymieniałem. Świece wymienione jakieś pół roku temu. Tak jak wspomniałem iskra jest. Co do wypalonego zawora...to nie wiem czy nie ma wpływu...jeśli jest przepalony to nie ma kompresji i nie ma zapłonu?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496656 Wysłany: 09 Sie 2011, 22:16; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
PshemoHGT napisał(a):
Tak jak wspomniałem iskra jest.

a jak to sprawdziłeś :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496686 Wysłany: 10 Sie 2011, 07:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Wyciągnąłem i przyłożyłem do bloku i zastartowałem....zmian świecy z innego gniazda nic nie pomogła


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496794 Wysłany: 10 Sie 2011, 14:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: siedlce
Rejestracja: 03 Sty 2011,
Posty: 129
Pomógł: 2
PshemoHGT 1.Najpierw sprawdz kostke na wtrysku-moze byc zasniedziala.Moze wystarczy ja zdjac i wyczyscic styki. 2.Zamień wtryski.(Jak wymontujesz sprawdz czy otwiera sie )Pewnie ten z pierwszego jest uszkodzony lub nie dostaje impulsu do otwarcia.Jesli po zamianie nic sie nie zmieni to moze byc brak impulsu do wtryskiwacza.Jesli usterka przeniesie sie na drugi-wiadomo wtrysk do czyszczenia lub wymiany.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496799 Wysłany: 10 Sie 2011, 14:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Dzisiaj powinienem to sprawdzić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496802 Wysłany: 10 Sie 2011, 14:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: siedlce
Rejestracja: 03 Sty 2011,
Posty: 129
Pomógł: 2
Czy masz LPG?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496880 Wysłany: 10 Sie 2011, 20:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andrzej
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Sporting
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Opole
Rejestracja: 24 Lip 2011,
Posty: 119
Pomógł: 1
Kolega pisał wcześniej, że świeca była mokra, więc paliwo niby jest... ale warto sprawdzić. Natomiast jeśli chodzi o iskrę, to nawet jeśli ją widać, niekoniecznie musi być prawidłowa. Sprawdź jak się ściemni, czy iskra gdzieś na kablach nie przeskakuje. Jak coś to możesz psiknąć delikatnie spryskiwaczem z wodą. Ogólnie, to jeśli nie wiesz kiedy kable były wymieniane, to radzę wymienić mimo wszystko.
Było coś robione ostatnio przy aucie? To niepalenie na gar pojawiło się podczas jazdy czy przy po odpaleniu? Za każdym razem jest taki sam objaw?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496885 Wysłany: 10 Sie 2011, 20:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Nie mam gazu. Jakieś pół roku miałem wymianę UPG. Problem pojawił się częściowo...zaczął w pewnym momencie pracować na 3 cylindry po czym przez chwile przy wolnych obrotach było ok po jakiś 10 km zaczął pracować już tylko na 3.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #496920 Wysłany: 10 Sie 2011, 22:25; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: siedlce
Rejestracja: 03 Sty 2011,
Posty: 129
Pomógł: 2
Wiesz co jesli masz jakas tam iskre i paliwo podaje(swieca mokra)wykrec swiece z tego cylindra i poobracaj rozrusznikiem na sucho(bez swiecy)Uwaga moze strzyknac plynem z cylindra.Jesli zasysa Ci plyn to masz rozwiazanie.Jak osuszy sie troche w srodku zakrec jakas sucha swiece i probuj odpalic-powinien zapalic na cztery cyl.(przynajmiej na chwile).Mozliwe,ze to uszczelka siadla i zasysa Ci plyn do srodka ktory gasi iskre.

[ Dodano: 10 Sie 2011 21:25 ]
Przy okazji bedziesz mial wysokie cisnienie w ukladzie chlodzenia.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #497290 Wysłany: 12 Sie 2011, 15:28; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
Na chwile udało mi się usunąć usterkę powodem było tak jak kolega AUTOPUNTO podejrzewał "uszkodzony" wtrysk. Usterka polegała na tym że był zabrudzony i to nie jeden tylko wszystkie jestem w ogóle zdziwiony że z takim syfem we wtryskach palił na pozostałe. I tu kolejny zonk ...czemu mam taki syf w układzie paliwowym? Gdzie jest filtr paliwa? Jak tego brudu nie usunę to za jakiś czas znów się zabrudzi.

Jak by tego było mało to po skończonej robocie chciałem wyjechać z garażu to mi pie...nął wahacz. Ale to w innym dziale opisze. Same problemy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #497327 Wysłany: 12 Sie 2011, 19:25; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
PshemoHGT możesz użyć środek STP (czarny albo czerwony) do czyszczenia wtrysków. O ile się nie mylę to filtr paliwa jest w przy pompie paliwa, w baku. Możesz wyciągnąć pompę i sprawdzić czy w baku/na filtrze nie ma syfu.

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #497490 Wysłany: 13 Sie 2011, 18:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Niepołomice
Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 96
i tu jest problem w sklepie z częściami powiedziano mi że punto II nie ma filtra paliwa!
Będę musiał coś wstawić np od seicento


Góra
 Profil  
 
 
 Post #497498 Wysłany: 13 Sie 2011, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
PshemoHGT, ma taki a'la filtr właśnie przy pompie paliwa jest to taka drobna siateczka która zatrzymuję syf ;)

To jest "filtr":

http://fiatpunto.com.pl/img,IMG_483ac7c6cf8778305.jpg

fot. Adas

[ Dodano: 13 Sie 2011 19:41 ]
Cytuj:
Będę musiał coś wstawić np od seicento


To też nie głupi pomysł, zawsze zatrzyma trochę śmieci :D

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO