You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #510229 Wysłany: 10 Paź 2011, 13:25; 
 Temat postu: Swap silnika z PIIFL do PII
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
Idąc za poradom lakikwap postanowiłem założyć temat.
Zaczynając od początku; kumplowi posypały sie zawory uszkadzając tłoki i postanowił zrobić swap. Upatrzył sobie silnik tylko, że on jest z PIIFL a on ma PII i teraz pytanie czy silnik z FL będzie bez żadnych problemów pasował do jego kropka ?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 

 
 Post #510465 Wysłany: 11 Paź 2011, 17:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
taki sam motór? nie powinno być najmniejszych problemów. :ok:
podług mnie to nawet do 1.2 16v można by 1.4 włożyć i ogarnąć na elektronice z 1.2:)

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510474 Wysłany: 11 Paź 2011, 18:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
zapomniałem dodać że chodzi o silnik 1.2 8v. Tego co się dowiedziałem to jedna różnica jest w wielkości filtra oleju; w PIIFL jest większy, ale mi gównie chodzi o to czy będzie wszystko pasowało do reszty starych podzespołów (do skrzyni, łapa silnika )

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510536 Wysłany: 11 Paź 2011, 22:24; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
będzie banglać, byle to był ten sam silnik ;) Tj nie ten z korkiem oleju-zakrętką :> Tam osprzęt moze nie pasować

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510811 Wysłany: 12 Paź 2011, 23:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
hmm.. a coś więcej? ciekawi mnie temat co się z osprzętem pozmieniało :>

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510816 Wysłany: 12 Paź 2011, 23:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Czujnik położenia (ten na dole) jest inny. Tyle wiem, bo jak przyjechał gosciu P II fl 1.2 8v i chcieliśmy podmienić to się okazało że się nie da ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510817 Wysłany: 13 Paź 2011, 00:20; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
koło pasowe szersze (nie koniecznie musi podejść stare), łapa silnika z paskiem rozrządu 15mm nie podejdzie itp.

Przyjrzysz się to więcej tego wychwycisz :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510834 Wysłany: 13 Paź 2011, 08:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
niestety nie mam nigdzie nowszej ósemki do podejrzenia :P
ale kolektory, kompy są te same? czy też mogą robić problemy?

Czyli generalnie wychodziłoby, że taka przekładka też jest możliwa, tylko więcej gratów trzeba skompletować?

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510908 Wysłany: 13 Paź 2011, 15:44; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Linda napisał(a):
, tylko więcej gratów trzeba skompletować?

tak

Ale jak wsadzamy 1,2 8V to nie ma sensu się w to pakować z powodu korka oleju i ponoć nie cieknącej uszczelki pokrywy.

No i obudowa filtra moze nie pasować do pokrywy. chodzi o stopki o które się o nią opiera.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510911 Wysłany: 13 Paź 2011, 15:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
nie mówię, że ma czy nie ma sensu, tylko pytałem o różnice w osprzęcie :)
zresztą stare typy chyba łatwiej dostać i bardziej p'n'p :)
a jak już się bawić w kompletowanie gratów to chyba w coś większego :D tylko tutaj body z kolei może marudzić? :P

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510919 Wysłany: 13 Paź 2011, 16:25; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Linda napisał(a):
a jak już się bawić w kompletowanie gratów to chyba w coś większego Very Happy tylko tutaj body z kolei może marudzić? Razz

to w 1,4 16V, tylko razem z elektryką całą :P

Albo tjeta :D mechanicznie ta sama robota, ale elektryka we własnym zakresie raczej nie do opanowania :P

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #510937 Wysłany: 13 Paź 2011, 18:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Jeśli dorwiesz silnik razem z kompem wtryskowym i wiązką, to wtedy to jest kwestia ułożenia kabli pod maską ;)
I skrzynka bezpieczników do podmiany zapewne.

Body są raczej niezależne od wersji silnikowej :mysli:

Ale to i tak spora robota ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #511050 Wysłany: 13 Paź 2011, 23:47; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
cholera coraz bardziej mnie namawiacie na 100HP w moim pudle :rotfl:
zwłaszcza, że 16ki 1,2 i 1.4 chyba nie różnią się tak mocno i na upartego można pociągnąć to na serii ECU :twisted:

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #511056 Wysłany: 14 Paź 2011, 00:21; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Linda napisał(a):
cholera coraz bardziej mnie namawiacie na 100HP w moim pudle Rotfl
zwłaszcza, że 16ki 1,2 i 1.4 chyba nie różnią się tak mocno i na upartego można pociągnąć to na serii ECU Twisted Evil

rozwalony anglik fl 1,4 16V - świetny i tani dawca ;) za cene silnika z osprzętem w pl całe auto :E

Jak by to co zostanie posprzedawać za 1/2 ceny to niewykluczone że na + się wyjdzie. Oczywiście założenie że robi się samemu.

[ Dodano: 14 Paź 2011 00:11 ]
Jakby silnik mi się wy.... znaczy się miał dość tego świata, to tak bym zrobił, ale nic na to nie wskazuje :P

[ Dodano: 14 Paź 2011 00:14 ]
1,4 to jedyna sensowna opcja jak się w coś takiego bawić bo 1.2 8V czy 16V to jeden kit :P ja różnicy praktycznie nie odczuwam... tzn odczułbym w cenach części :E

[ Dodano: 14 Paź 2011 00:21 ]
mariuz napisał(a):
Body są raczej niezależne od wersji silnikowej

code code :> taniej kupić body z pastylkami immo niż przekodować :P

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #511098 Wysłany: 14 Paź 2011, 10:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Niby że jak podmienie sobie w w swoim bodykompa to przestanie mi banglać silnik? Mimo tego, że sie będą zgadzały kluczyki z kompem? Kaszana :E

BTW.
W puncie do halogenów nie miałem wiązki, nie było styku w kompie, a funkcja jest.
W pandzie wiązka do bagażnika jest, pin w body jest, a cwaniaki programowo wyłączyli klamkę elektryczną :evil:

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #511141 Wysłany: 14 Paź 2011, 13:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
dlatego mi się seicento podobało :D
brak body, elektryka prosta i na lekko przerobionej wiązce z 900ki można odpalić nawet 16v :twisted:

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #511194 Wysłany: 14 Paź 2011, 16:32; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
mariuz napisał(a):
W puncie do halogenów nie miałem wiązki, nie było styku w kompie, a funkcja jest.
W pandzie wiązka do bagażnika jest, pin w body jest, a cwaniaki programowo wyłączyli klamkę elektryczną

normalne, ale ful wypasu nie masz w skrzynce bezpieczników :>

Skrzynka bezpieczników jest 2 klamerkami spięta z body.

co do code, to trzeba wymieniać body, centralkę silnika i pastylki w kluczykach :> Na to samo wyjdzie cenowo robiąc przekodowanie :E

ale tu można sprzedać to co zostało :P wiec i tak taniej ;)

Przy zakupie tego trzeba pamiętać, żeby razem z tym kartę code też kupic :E bo kluczyka nie dorobimy.

[ Dodano: 14 Paź 2011 16:32 ]
Linda napisał(a):
dlatego mi się seicento podobało Very Happy

no sc mpi to już nie taka prosta sprawa :E takie same 'kfiati' są.

ale starsze problemu nie ma, to samo PI.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #511277 Wysłany: 14 Paź 2011, 23:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Maciek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Miasto Włókniarzy
Rejestracja: 01 Lut 2011,
Posty: 250
Pomógł: 3
ee tam.. moje było z MPI swapowane, kumplowi pomagaliśmy przy takim samym i dało radę ;D
Więcej zabawy owszem, ale w ruch wiązki elektryczne ze sportinga i heja ;D

_________________
Abaut 8v 5d :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #520386 Wysłany: 14 Lis 2011, 16:56; 
 Temat postu: Re: Swap silnika z PIIFL do PII
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
tak się zastanawiam czy jak by np od GP kupić dół silnika, głowice swoją dać czy by to pasowało p&p ?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #520590 Wysłany: 14 Lis 2011, 18:15; 
 Temat postu: Re: Swap silnika z PIIFL do PII
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
rozrząd jest inny :>

[ Dodano: 14 Lis 2011 17:15 ]

być może tak ale to by trzeba miec to na stole i wtedy sie przekonac :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #520643 Wysłany: 14 Lis 2011, 20:08; 
 Temat postu: Re: Swap silnika z PIIFL do PII
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
właśnie tak patrzyłem i wydaje mi się że pasek i pompa wody jest taka sama

[ Dodano: 14 Lis 2011 19:08 ]

koło wału korbowego też raczej te same nie wiem jak tam koło rozrządu ale skoro pasek taki sam to i to powinno się jakoś zgrać

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO