|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 00:03
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
marek89ol |
#557887 Wysłany:
11 Mar 2012, 17:35; Temat postu: Wyciek z pompy wtryskowej 1.7TD |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Mar 2012, Posty: 14
|
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jestem tutaj nowy więc przepraszam jezeli źle coś zrobiłem. Postanowiłem założyć nowy temat ponieważ niewidziałem podobnego. Mam następujący problem w moim kropku. Po wymianie silnika z 1.7D na 1.7TD (z całym osprzętem) z pompy wtryskowej wycieka mi ropa, a dokładnie z ośki od gazu. Objawy są następujące: problemy z odpaleniem silnika a jak juz odpali to na początku nierówne obroty po chwili się wyrównują. Naststępnie można zaobserwować jak ropa leje sie siurkiem pod samochodem. Po dokładnych obserwacjach doszedłem do miejsca wycieku niestety niewiem jak to naprawic i czy warto samemu to robic czy lepiej samochód zawieś do mechanika. Prosiłbym o pomoc może wiecie jak to uszczelnić? Dodam że jak ciągne tą ośke do góry to wszystko jest w pożądku i ropa sie nie leje.
Mam jeszcze jeden problem natomiast po wymianie licznika (w 1.7D był napędzany linką) na elektryczny ( który był w 1.7TD) nie działa mi prędkościomierz zaznaczam, ze kilometry na liczniku przybywają.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
nionio944912 |
#557941 Wysłany:
11 Mar 2012, 20:10; Temat postu: Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1.7TD |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 25 Lut 2012, Posty: 493 Pomógł: 12
|
co do wycieku, to jest pompa wtryskowa i sam osobiście jestem mechanikiem z zamiłowania to nie brałbym się za naprawę sam bo tam mogą być delikatne rzeczy które można uszkodzić  wymontuj i zawieź mechanikowi to mniej zapłacisz co do licznika to nie wiem , musisz zobaczyć na jakiej zasadzie dział licznik elektryczny (bez linki ) 
_________________ W czarnej Kropie jest MOC ! około 59KM 5,5-6L - 100km topic34110.html
|
|
Góra |
|
 |
marek89ol |
#558018 Wysłany:
11 Mar 2012, 22:25; Temat postu: Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1.7TD |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Mar 2012, Posty: 14
|
A niema możliwości naprawienia pompy bez jej wyciągania. Ztego co zauważyłem to są tam jakieś śrubki do odkręcenia górnej części pompy. Może wystarczy je wykręcić i wymienić oring? Nieznam dokładnej budowy pompy i boje się tylko tego ze może mi coś z tamtąg wyskoczyć i nie złoze jej poprawnie.
|
|
Góra |
|
 |
nionio944912 |
#558083 Wysłany:
11 Mar 2012, 23:45; Temat postu: Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1.7TD |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 25 Lut 2012, Posty: 493 Pomógł: 12
|
nie wiem bo nie znam budowy dieselków w Kropkach  narzuciłem taki pomysł żeby było jak najkorzystniej dla Ciebie  pooglądaj dobrze a najlepiej wrzuć parę fot 
_________________ W czarnej Kropie jest MOC ! około 59KM 5,5-6L - 100km topic34110.html
|
|
Góra |
|
 |
Angry_Us3r |
#558089 Wysłany:
11 Mar 2012, 23:52; Temat postu: Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1.7TD |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Licznik jest na impulsator, wkręcany do skrzyni. Stary miałeś na linkę, więc musisz ogarnąć to: (jest tam o tym mowa, wiele tego na forum odnośnie zegarów z GT, a sytuacja jest identyczna) topic31033.html
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
 |
marek89ol |
#558260 Wysłany:
12 Mar 2012, 20:43; Temat postu: Re: Wyciek z pompy wtryskowej 1.7TD |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Mar 2012, Posty: 14
|
Z licznikiem sie już uporałem. Wykręcilem go, rozebrałem, wymieniłem spalone zarówki i zaczoł działać  Pozostała jeszcze naprawa pompy. Co prawda troche ją podreperowałem to znaczy podłozyłem dwie podkładki między plastik od spręzyny, a cięgno tak aby ta ośka była troche wyzej i narazie nie cieknie tylko, że teraz cięzko chodzi pedał gazu. Musze jednak poszukać mechanika który sie podejmie wymiany tego oringa.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|