You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 21:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #582775 Wysłany: 21 Maj 2012, 22:03; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Ja podłączam klientom alarmy pod klakson. Co prawda muszę dorzucic jeszcze jeden przekaźnik, ale za to nie musze ciągnąć przewodu pod maskę, no i wyróżnia się dźwiękiem, szczególnie VW polo :twisted:

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 

 
 Post #582896 Wysłany: 22 Maj 2012, 09:48; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Eee pod klakson :) nie wyobrażam sobie tego jakoś, że przy zamykaniu i otwieraniu mi klakson skrzeczy 8)
Prędzej bym to zrobił tak, bo jak np. zapiknę ten alarm przy otwartych drzwiach, klapie to daje takie 2 przeciągłe piknięcia, to by było fajne ale jak to spiknąć z tym centralnym to nie wiem :?
Nawet nie rozkmniniłem gdzie jest jego centralka, syrenka pod maską, w słupkach idą czujniki ruchu, pewnie gdzieś pod dechą leży.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #583054 Wysłany: 22 Maj 2012, 17:22; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Wepchnięty nad bodykompem w okolicach kanału nawiewu. Idę o piwo :P

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #583880 Wysłany: 24 Maj 2012, 19:24; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Zamek doszedł :D
Zakupiony tutaj -> http://allegro.pl/centralny-4drzwi-najw ... 06698.html

I teraz pierwsze pytanie, podłączać siłowniki bezpośrednio :?: z pominięciem tego modułu centralnego.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #583984 Wysłany: 25 Maj 2012, 00:05; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
To mniejsze pudełko służy do tego, żeby centralny działał też z kluczyka. Jeśli Ci to niepotrzebne, to olej mały moduł i wpinaj się od razu do dużego (wg odpowiedniego schematu).

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #584011 Wysłany: 25 Maj 2012, 09:46; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Aha :D hmm :? no w sumie nie zaszkodziłoby i z kluczyka :D
To wtedy wlutować się po prostu w odpowiednie kable na linii siłowniki - mały moduł :?: w dowolnym miejscu.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #584047 Wysłany: 25 Maj 2012, 11:55; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Nie. Żeby działało z kluczyka MUSISZ podłączyć się siłownikami pod mały moduł, a dodatkowo z dużego się podpiąć do małego dwoma przewodami (tak samo, jak byś podłączał alarm). Schematy na pewno są ;)

Chociaż z tego co pamiętam to niby są oddzielne kable do sterowania z alarmu, a na płytce i tak łączą się z przewodami czujnika mastera ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #584238 Wysłany: 26 Maj 2012, 08:22; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Aha, nom racja z małego modułu wychodzą 2 kableki od alarmu - przewód zamknięcia i otwarcia, może by pod to :D
Czyli jesli dobrze kminię, podłączając mały moduł, tak jakby muszę podłączyć podwójne zasilanie :?: No bo i moduł i centralka ta już główna muszą ciągnąć skądś 12v i masę dobrze myślę :?:

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #584269 Wysłany: 26 Maj 2012, 11:51; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Właśnie pod te dwa kabelki masz się podłączyć z centralką od pilotów lub alarmem. Zasilanie potrzebuje i mały moduł i moduł pilotów.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #584599 Wysłany: 30 Maj 2012, 21:40; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Hmm zobaczę jeszcze :D a tak jak przewidujesz ile taki moduł może pobierać prądu :?:

Ale to potem, teraz najważniejsze, drzwi rozbebeszone :E i teraz kwestia zamontowania siłowników.

Załącznik:



Tutaj myślałem będzie lepiej niż tył a tu ... gorzej :?
Mniej więcej rozrysowałem jak to myślę, po pierwsze trzeba wywalić tą plastikową osłonę, potem siłownik postawić w pionie i w sumie połączyć pod kątem prostym z prętem, w tym miejscu gdzie ta okrągła dziura ( pod żółtym trójkątem na rys ) żeby łatwiej było pręty potem skręcić.

Załącznik:



Tył jest w sumie prostszy bo pręt na wierzchu 8)
Myślę aby skręcić pręty przy tym lekkim zagięciu, owszem nie będzie to chodziło idealnie równolegle ale wahnięcie jest niewielkie a siłownik posiada odchył góra-dół.

Tak to myślę, dobrze :?:

A tak nawiasem mam jeden siłownik z zestawie pomylony :? Kabelki ma wpięte na odwrót, zamknięcie ma jako otwarcie, ale podepnie też na odwót i bd ok :D

[ Dodano: 30 Maj 2012 20:40 ]

Hmm zobaczę jeszcze :D a tak jak przewidujesz ile taki moduł może pobierać prądu :?:

Ale to potem, teraz najważniejsze, drzwi rozbebeszone :E i teraz kwestia zamontowania siłowników.

Załącznik:



Tutaj myślałem będzie lepiej niż tył a tu ... gorzej :?
Mniej więcej rozrysowałem jak to myślę, po pierwsze trzeba wywalić tą plastikową osłonę, potem siłownik postawić w pionie i w sumie połączyć pod kątem prostym z prętem, w tym miejscu gdzie ta okrągła dziura ( pod żółtym trójkątem na rys ) żeby łatwiej było pręty potem skręcić.

Załącznik:



Tył jest w sumie prostszy bo pręt na wierzchu 8)
Myślę aby skręcić pręty przy tym lekkim zagięciu, owszem nie będzie to chodziło idealnie równolegle ale wahnięcie jest niewielkie a siłownik posiada odchył góra-dół.

Tak to myślę, dobrze :?:

A tak nawiasem mam jeden siłownik z zestawie pomylony :? Kabelki ma wpięte na odwrót, zamknięcie ma jako otwarcie, ale podepnie też na odwót i bd ok :D

[ Dodano: 30 Maj 2012 20:39 ]

Zamek już siedzi :D
Teraz wynikł problem z podłączeniem :?
Otóż podłączam bez modułu centralnego - bezpośrednio to centralki głównej.
Schemat dla modułu centralnego ( tego co nie podłączam ) wyglądał tak.
1 - czarny - masa ( i czarny od mastera )
2 - czerwony - 12v
3 - niebieski - od mastera i slavów
4 - zielony - od mastera i slavów
5 - biały - o mastera
6 - brązowy - od mastera
7 - biały - przewód zamknięcia
8- - brązowy - przewód otwarcia

Teraz jak wygląda schemat głównej centrali dla podłączenia bezpośrednio siłowników.
1 - pomarańczowy - 12v
2 - biały - do slave
3 - żółty - masa
4 - pomaranczowo/czarny - 12v
5- bialo/czarny - do slave
6- żółto/czarny - masa

I teraz tak, rozkmniłem, że te kabelki które mają iść do siłowników to zapewne zielony i niebieski ( który gdzie :?: nie pisze ale to sie okaże )
Teraz w czym problem podłączam ( nie zalutowałem jeszcze, po prostu dotykając do klem aku ) ten pomaranczowy i pomaranczowo/czarny do plusa wedle schemtu a żółty z żółto czarnym do masy, klikam na pilocie i .... jakiś pstryk i daje przebicie na mase :shock: wiem bo kableki do masy podłączyłem przez miernik, jakby 3 impulsy bo 3 razy brugnął, już myśłem że centrlaka poszła :? ale ok, poatrzyłem do książeczki którą dołączyli oprócz instrukcji na kartce a tam ... jest na odwrót :!: w sensie żółte do plusa a pomarańczowe do masy, dobra dałem i tak i to samo :!:
Co ja robie nie tak :?:

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #585722 Wysłany: 31 Maj 2012, 09:51; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Łączysz jedną centralkę tak?

biały do zielonego od slave'a, biało-czarny do niebieskiego od slave'a.

Ja bym dał w żółty i żółto-czarny do masy, a pomarańcz i pomarańcz z czarnym do plusa.

Czy podłączałeś już dodatki w stylu migaczy? Jak centralka się zachowuje jeśli nie wepniesz wtyczki od siłowników? Jak się zachowuje jeśli wepniesz wtyczkę z podłączonymi masami i zasilaniem ale bez siłowników?

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #585723 Wysłany: 31 Maj 2012, 10:22; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Już lecę sprawdzić :D
Znalazłem w necie dokładne schemty, bo tutaj tłumaczyłem dość łapatologicznie :D

Image

Image

Łączyłem wg. 4 oczywiście.

[ Dodano: 31 Maj 2012 09:22 ]

No i działa :mrgreen:
Tak jak mówiłeś żółte - masa , pomarańcz - 12v.
Z tym, że te zielony i niebieski jednak na odwrót :D

Ale :? wczoraj łączyłem tak samo i była kicha, ale ważne że jest już ok :D
Idę lutować :mrgreen: mam nadzieję, że już bez problemów będzie :D

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #585752 Wysłany: 31 Maj 2012, 11:21; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
zielony/niebieski zawsze losuję i sprawdzam czy dobrze :P Jeszcze zależy od ego czy wydłużanie czy skracanie siłownika otwiera drzwi ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #586338 Wysłany: 02 Cze 2012, 10:40; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Całość hula :mrgreen:
Tylko jeszcze wepnę sobie przełącznik gdzieś żeby odłączać centralnego i alarm przy okazji przy dłuższym postoju albo w zimie :D ale to muszę go kupić dopiero.

Co do samego centralnego, to wątpię w te 4kg uciągu :? z przodu zamontowałem wszystko w tylnej części drzwi, z tyłu pręty idą przy tapicerce i musiałem wycinać nieco tekturki z boczku przy łączeniu i przy zaczepie rygielka żeby dobrze zamykał ( zamyka skracając cięgno ) i nie dokręcać mocno uchwytu, bo akurat przychodzi on w miejscu łączenia prętów.
Mogłem pomyśleć wcześniej i zrobić sobie włącznik otwierania tyłu, ale teraz nie będę już rozbebeszał :D

Zasięg dobry to ma :shock: z piwnicy, z lasu ( 50m ) :mrgreen: z pokoju ... wszędzie łapie.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #586752 Wysłany: 03 Cze 2012, 22:32; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 05 Sie 2010,
Posty: 27
wybacz ale troche wepchne CI sie w temat z moim pytaniem a wiec:

Czy jak zakupie ten zamek http://moto.allegro.pl/centralny-zamek- ... 98030.html to na jakiej zasadzie podlacza sie go do alarmu ? Posiadam alarm Cheetah CH-AE BASIC czy bedzie taka mozliwosc abym pilotem od alarmu mogl sterowac centralny zamek ? tutaj jest schemat alarmu : http://www.cyberx.pl/norbert/Install/Al ... SIC%20.pdf


Góra
 Profil  
 
 
 Post #586885 Wysłany: 04 Cze 2012, 12:03; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Będzie pasować. Podłączasz od alarmu przewody brązowy i fioletowy do centralki. W centralce nie pamiętam kolorów przewodów, ale też są opisane. Ja mam zrobione właśnie takim zestawem.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #586889 Wysłany: 04 Cze 2012, 12:15; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Biały ( zamknięcie ) i brązowy ( otwarcie ) :D to ten sam co u mnie :mrgreen:
Biały do brązowego a brązowy do fioletowego.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #586917 Wysłany: 04 Cze 2012, 18:13; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 05 Sie 2010,
Posty: 27
wielkie dzieki a Lioton byly jeszcze jakies utrudnienia w montazu uniwersalnego w naszxym kropku oprocz tego co pisales? ;)


a i zapomnialem skad brales + i mase ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #587007 Wysłany: 04 Cze 2012, 18:58; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK
Rejestracja: 26 Cze 2008,
Posty: 1133
Pomógł: 9
Oprócz tego co pisałem to nie :D
Ja brałem wprost ze źródła :mrgreen: od aku, przeciągnąłem to wszystko do komory silnika, u Ciebie zależy gdzie masz centralkę alarmu, masy jest dużo, chociażby przy mocowaniu uchwytu do otwierania maski, 12v stałe ponoć jest przy skrzynce bezpieczników koło kierownicy.

_________________
♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #587036 Wysłany: 04 Cze 2012, 19:43; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Ja podebrałem z alarmu ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #587275 Wysłany: 05 Cze 2012, 08:34; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 05 Sie 2010,
Posty: 27
tzn jak ? tam gdzie podpiety jest alarm dales tez centralny ? i bylaby taka mozliwosc zeby alarmem sterowac z centralnego czyli na odwrot? bo tak mysle czy by nie kupic zamka centralnego z pilotem i czy daloby sie wtedy tym pilotem sterowac tez alarmem czy to tylko alarm moze sterowac centralnym?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #587285 Wysłany: 05 Cze 2012, 09:42; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
alarm nie ma wejść do sterowania go innym urządzeniem. Z resztą nie wyobrażam sobie sytuacji, że złodziej w momencie otwarcia drzwi wyłacza alarm. To po co alarm?

Podłączyłem się z zasilaniem po prostu dolutowując się do przewodów użytych przez monterów alarmu.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #590510 Wysłany: 15 Cze 2012, 21:41; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 05 Sie 2010,
Posty: 27
Lioton a jak laczyles silowniki z pretami ? tak jak rozrysowales? bo u mnie jest taki problem ze w tylnich drzwiach jak lacze tak jak ty to silowik podczas zamykania ciagnie to do siebie ( do tylu drzwi) a to powoduje otwarcie ich i dziala na odwrot..


Góra
 Profil  
 
 
 Post #590550 Wysłany: 15 Cze 2012, 23:25; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
No to zamieniasz po prostu zielony przewód z niebieskim. Pisałem o tym, zapewne nawet w tym temacie.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #591464 Wysłany: 19 Cze 2012, 15:19; 
 Temat postu: Re: Uniwerslany centralny - ma to sens ?
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 05 Sie 2010,
Posty: 27
Czy moglby ktos pomoc jeszcze w jednej sprawie, inestety nie mam jak przeciagnac tego do komory silnika i pod akumulator podlaczyc bo caly tunel jest zapchany innymi kablami i nie ma miejsca wiec gdzie mozna to podlaczyc? minus?(czarny kabel) przykrecilem tam gdzie minus z akumulatora czyli pod kierownica to srubki ale plusa nigdzie nie oge znaleźć i nie wiem gdzie podlaczyc ?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO