You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 

Obecny czas: 24 Cze 2025, 01:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość

Post #601496 Wysłany: 31 Lip 2012, 23:32; 
 Temat postu: Wpadające amortyzatory
Forumowicz

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: wielkopolskie [P]
Otóż jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych, młody kierowca itd. Problem taki: zaczęło coś mi trzeć, stukać a nawet i piszczeć w zawieszeniu, lewe przednie koło, na każdej dziurze. Z początku były to słabe dźwięki, ale jako, że nie lubie gdy coś nie działa tak jak powinno do razu wybrałem się na trzepaki. Na nich wykazało, że do wymiany wahacze i drążki kierownicze, amortyzatory miały około 75% a więc podobno dobrze. Zadowolony z wyników wymieniłem owe części, ale problem nie zniknął nadal te same dźwięki, mechanik, który naprawiał kropka twierdził, że mam amory do wymiany bo jak je wyciągnął to od razu wpadły do środka, twierdzi, że tak nie powinno się dziać.
I o to moje pytanie czy amortyzator powinien od razu wpadać do środka czy powoli?? Skoro na trzepakach podało tyle %.
A dodam jeszcze że gdy pomiędzy sprężyne i amortyzator napsikam wd-40 dźwięk robi się słabszy, jakby to pomiędzy tym występowały te dźwięki.

Post #601543 Wysłany: 01 Sie 2012, 11:18; 
 Temat postu: Re: Wpadające amortyzatory
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Amortyzator do wymiany
Wahacze chyba były nie potrzebnie wymienione

Autor postu otrzymał pochwałę

Lubię przy nim grzebać, niezależnie od tego, co się zepsuło :E

Image

Post #601558 Wysłany: 01 Sie 2012, 12:11; 
Forumowicz

Teraz pytanie bo jakoś 2 miesiące temu wymieniałem odboje bo przy skręcaniu strzelały. I teraz jeśli wymienie amortyzatory to muszę również wymieniać odboje??