|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 18:50
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
poszukiwany |
#57645 Wysłany:
24 Paź 2007, 23:50; Temat postu: Kontrolka akumulatora |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 13
|
Witam
Pali mi sie cały czas kontrolka akumulatora,sprawdzałem prąd łądowania jest prawidłowy i ładuje akumulator,zresztą jeżdze tak już z pół roku i zawsze odpala bez problemu.Ciekawostką jest że aku w pełni ładowany nawet prostownikiem przez 24h ma 11,5V  kolega twierdzi że powinien mieć około 14V.Czy to może być przyczyną że świeci sie ta kontrolka,czy coś innego?
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dzikidaniel |
#57901 Wysłany:
25 Paź 2007, 19:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Dla mnie wygląda to na uszkodzenie aku i regulatora napięcia...
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
 |
slivka |
#60280 Wysłany:
03 Lis 2007, 23:52; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 259
|
aku ładowany prostownikiem powinien miec (podczas jeszcze podlaczonych zaciskow) okolo 17 V a w autku ladowany alternatorkiem 14,4
skoro sie swieci to jest cos nie tak.. a ze jezdziles z tym latem to nie ma sie co dziwic  zobacz czy obudowa alternatora jest cala... czy diody wszystkie sa sprawne oraz tak jak mowi dziki regulator napiecia!
_________________ WRC - Wieśniak Robi Cuda
http://www.szybkiepranie.pl <<-- pranie tapicerki samochodowej kraków
|
|
Góra |
|
 |
Pawelbrz |
#60387 Wysłany:
04 Lis 2007, 13:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Killarney, Irlandia Rejestracja: 09 Lip 2007, Posty: 105
|
podjezd do jakiegos w miare rozgarnietego sklepu z aku i popros o sprawdzenie aku w aucie. Powinni miec na wyposarzeniu testerek i bedziesz wiedzial na czym stoisz. Jesli nie aku to altek lub regulator napiecia. Wydaje mi sie, ze 11.5 V to troche malo
_________________ mk1 SX 1.2 60KM '99 z kierownica po prawej stronie
|
|
Góra |
|
 |
niedziu |
#60505 Wysłany:
04 Lis 2007, 19:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007, Posty: 1844 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
wampir_wawelski |
#60865 Wysłany:
05 Lis 2007, 21:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 17 Lip 2007, Posty: 221
|
wlaśnie, jak podpiąłem akumulator do prostownika to w 3/4 był naładowany (nie mam sprzętu żeby zbadać właściwie jego napięcie) a przy odpalaniu mi zdechł. Czy on musi być w pełni załadowany aby normalnie funkcjonował? Mój problem opisałem w temacie
http://fiatpunto.com.pl/topic3927.html
nie wiem co robić.
_________________ Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM
|
|
Góra |
|
 |
Tezet1956 |
#61978 Wysłany:
08 Lis 2007, 23:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Beskid Wyspowy Rejestracja: 24 Paź 2007, Posty: 992
|
slivka napisał(a): aku ładowany prostownikiem powinien miec (podczas jeszcze podlaczonych zaciskow) okolo 17 V a w autku ladowany alternatorkiem 14,4 Akumulator naładowany po odstaniu chwilę ma około 12,5 volta
_________________ Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|