You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 21:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #60960 Wysłany: 06 Lis 2007, 01:53; 
 Temat postu: pompa paliwa, wtryski, a może jeszcze coś innego???
Offline
Puntoświr

Miejscowość: okolice Gliwic :)
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 131
Problem jest taki: przekręcam kluczyk, kontrolki się zapalaja - pompa podaje paliwo, próbuję zapalić - silnik kręci ale nie zapala(tak jakby paliwo nie dochodziło za pierwszym razem czy za mało?!), czynność wykonuję drugi raz i odpala. Czasami trzeba zakrecić 3 razy. Mam pytanie co może być przyczyną mojego problemu?
Może ktoś tak miał?!

_________________
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #61114 Wysłany: 06 Lis 2007, 18:21; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 13 Wrz 2007,
Posty: 35
jaki masz silnik TD??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61123 Wysłany: 06 Lis 2007, 19:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: ON
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 13 Paź 2007,
Posty: 297
Chyba takie 8)
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
140 000 tyś prawie bezawaryjnie

_________________
Największe dyskusyjne forum dla górników : www.forumgornicze.pl
http://madmobil.pl/nowy-nissan-x-trail-partner-rodzinnych-wyzwan/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61348 Wysłany: 07 Lis 2007, 09:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zawiercie
Rejestracja: 04 Sie 2007,
Posty: 69
filtr paliwa sprawdzałeś.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #61932 Wysłany: 08 Lis 2007, 21:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Kontrolka od wtrysków powinna zgasnąć zanim się zaczyna kręcić rozrusznikiem. To sygnalizuje gotowość do zapłonu i odpowiednie ciśnienie we wtryskach. Przy kiepskich warunkach pogodowych zbyt szybkie uruchamianie może się nie udać z powodu nie zapewnienia odpowiednich warunków zapłonu.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #62215 Wysłany: 09 Lis 2007, 18:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: okolice Gliwic :)
Rejestracja: 23 Kwi 2007,
Posty: 131
długo mnie nie było wiec nie mogłem nic napisać.

Filtr był wymieniany niedawno, a nie zapalam wcześniej niz zgaśnie kontrolka.

_________________
Punto I , silnik 1,1 - 55 koni , produkcja 1995 ,
141 999 tyś, prawie bezawaryjnie :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #98322 Wysłany: 02 Mar 2008, 15:08; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Rejestracja: 28 Lut 2008,
Posty: 4
witam mam identyczny problem co wiecej dodam ze jak zimny pali jak jest goroacy pali ale jak chwile postoi tak okolo godziny ma problem ze zaskoczyc kreci ale zapala dopiero za drugim razem napewno nie jest to wina filtra paliwa czujnika gmp.... nie iwem co to jest pomozcie pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO