|
Obecny czas: 04 Maj 2025, 07:58
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ProLight |
#286427 Wysłany:
08 Wrz 2009, 22:46; Temat postu: Pompa paliwa ciągle pracuje. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 09 Paź 2008, Posty: 260
|
Witam,
Wczoraj zmieniałem uszczelke pod głowicą, olej świece itp.
95' 1.1
Przy czyszczeniu silnkia dmuchałem troche powietrzem, dmuchłem w gaźnik (weber) Czy mogło to spowodować usterkę?
Usterka polega na tym że nie wyłącza się pompa paliwa tzn. po przekręceniu kluczyka słychac jak pompa pracuje bez przerwy, wczesniej włączała się na chwilkę a później się wyłączała.
Czym to może być spowodowane, ewentualnie jak to można naprawić?
Pozdrawiam Serdecznie.
[ Dodano: 08 Wrz 2009 22:46 ] Nik mi nic nie pomoże?
_________________ Czy masz już darmowe Assistance?
SPRZEDAM KROPASA
|
|
Góra |
|
 |
|
|
STax |
#286611 Wysłany:
09 Wrz 2009, 08:47; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
ProLight napisał(a): dmuchłem w gaźnik (weber)
Nie gaźnik tylko przepustnica z wtryskiwaczem
A co do problemu to wygląda, ze ukłąd paliwowy się zapowietrzył. Ile masz paliwa w baku? Dolej tak do połowy (jeśli nie ma) i zostaw pompę na jakiś czas, albo spróbuj odpalić i trochę przegazować. Jak pompa zaciągnie paliwo i wypchnie powietrze powinno się poprawić. Chyba, że jest gdzieś zwarcie i pompa jak dostanie napięcie to idzie cały czas.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
ProLight |
#286631 Wysłany:
09 Wrz 2009, 09:47; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 09 Paź 2008, Posty: 260
|
Mam pełny Bak, i zapalałem autko i jejździłem już ale problem jest dalej.
Na początku, odłączyłem akumulator, podłączyłem spowrotem to pracowała z przerwami ale teraz znów pracuje bez przerwy.
_________________ Czy masz już darmowe Assistance?
SPRZEDAM KROPASA
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#286636 Wysłany:
09 Wrz 2009, 09:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
btw. pompa ma pracowac caly czas 
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
AF |
#286648 Wysłany:
09 Wrz 2009, 10:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Rejestracja: 26 Lut 2009, Posty: 613 Pomógł: 20
|
greg505 napisał(a): btw. pompa ma pracowac caly czas 
... tylko wtedy, gdy silnik pracuje.
@ProLight: tym dmuchaniem mogłeś uszkodzić czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym ( MAP sensor ), albo przytkać kanał dolotowy tego czujnika i ECU uznaje, że przepustnica jest na full otwarta, w związku z czym nie wyłącza pompy paliwa.
Trzeba zmierzyć napięcie dawane przez MAP sensor oraz sprawdzić przekaźnik wyłączający pompę paliwa.
http://punto.autokacik.pl/oldorg/autoka ... chemat.jpg
http://punto.autokacik.pl/oldorg/autokacik/spi.jpg
Napięcie na wyjściu z MAP sensora powinno zmieniać się od ok. 0,5 do 4,5V przy ruchach przepustnicy ( na pracującym silniku ofc  ).
_________________ GP1.2
65 leniwych kucyków.
|
|
Góra |
|
 |
devon58 |
#286770 Wysłany:
09 Wrz 2009, 19:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Bydgoszcz Rejestracja: 04 Maj 2008, Posty: 215
|
A marchewa gasnie?
Jak juz było napisane sprawdź przekaznik. Bez rozbierania mozesz sprawdzic np na cewkach czy napiecie pojawia sie na chwile i znika. Jezeli nie znika a zapewne tak jest to przekaznik sie nie wyłącza lub nie jest przerywany sygnał z ecu na cewce przekaznika.
Pozdrawiam.
_________________ PI - zielony kropas 1.2 60KM 97r. z podtlenkiem LPG. Wersja "Star" - było
Alfa Romeo 156 1.8 TS - jest
|
|
Góra |
|
 |
Bryckas |
#617167 Wysłany:
04 Paź 2012, 16:21; Temat postu: Re: Pompa paliwa ciągle pracuje. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 13 Sie 2012, Posty: 127 Pomógł: 3
|
Pozwolę sobie na podpięcie do tematu. Mam identyczny problem, pompa paliwa pracuje cały czas na NIE ODPALONYM silniku. Na kompie wywala błąd "zwarcie przekaźnika pompy paliwa" lub coś podobnego, dokładnie już nie pamiętam. W odróżnieniu od Kropków 1.1 i 1.2, nie mam jednego podwójnego przekaźnika, tylko dwa zwykłe obok siebie. Są to przekaźniki normalnie rozwarte. Rozebrałem je, przeczyściłem styki i wyglądają na sprawne, a problem jest nadal. Jak myślicie, co jest nie halo? devon58 napisał(a): Jeżeli nie znika a zapewne tak jest to przekaźnik się nie wyłącza lub nie jest przerywany sygnał z ecu na cewce przekaźnika. Pewnie u mnie tak będzie, sprawdzę to, jednak czy w takim przypadku komp informowałby o błędzie sam go wywołując?
_________________ Moje primary auto- FORD MONDEO 2.5 V6 170PS w pełnej opcji. KOMBI 1999 z podtlenkiem LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|