|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 19:33
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Dela |
#628869 Wysłany:
01 Gru 2012, 19:22; Temat postu: Problem z ładowaniem akumulatora, za duże napięcie. |
|
 |
Swój chłop |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 930
|
Panowie mam mały problem, dziś sprawdziłem jak wygląda ładowanie w moim aku, czy aby nie sypie się alternator, bo po zimnej nocy czasem jest ciężko odpalić auto. Na włączonym silniku wartość wynosi: 17.88 Włączony silnik, światła i nawiew: 16.95 Wyłączony silnik i odbiorniki prądu: 17.00 co jest nie tak, co powinienem zrobić? Odrazu mówię że licznik jest ok, bo chwilę po sprawdzeniu mojego auta sprawdzałem napięcie w lanosie, i było 14.40 
_________________ Grafitowy Mk1 1.1S (LPG) '98 <- zapraszam Pomarańczowy Mk2 1.2 16V ELX '00 <- zapraszam
|
|
Góra |
|
 |
|
|
AndyPol |
#628870 Wysłany:
01 Gru 2012, 19:34; Temat postu: Re: Problem z ładowaniem akumulatora, za duże napięcie. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów Rejestracja: 15 Gru 2009, Posty: 1463 Pomógł: 120
|
Prawdopodobnie uległ uszkodzeniu regulator napięcia. Oczywiście podane przez Ciebie wartości są w V.
_________________ Punto 1,1 SX z 1998 roku.
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#628872 Wysłany:
01 Gru 2012, 19:42; Temat postu: Re: Problem z ładowaniem akumulatora, za duże napięcie. |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
AndyPol napisał(a): Prawdopodobnie uległ uszkodzeniu regulator napięcia. Oczywiście podane przez Ciebie wartości są w V. A jest on częścią alternatora.
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#628873 Wysłany:
01 Gru 2012, 19:51; Temat postu: Re: Problem z ładowaniem akumulatora, za duże napięcie. |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Uzupełnij wodą poziom elektrolitu w aku, bo pewnie dużo się wygotowało. I nie jeździj tak bo takie akcje mogą skończyć się eksplozją aku. Jak już musisz np. dojechać do warsztatu to zdejmij/przetnij pasek alternatora.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Dela |
#628881 Wysłany:
01 Gru 2012, 20:29; Temat postu: Re: Problem z ładowaniem akumulatora, za duże napięcie. |
|
 |
Swój chłop |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 930
|
AndyPol napisał(a): Oczywiście podane przez Ciebie wartości są w V. oczywiście  domin45670 napisał(a): A jest on częścią alternatora. z tego co widzę na allegro można taki regulator oddzielnie kupić i wymienić, na szczęście bo nie uśmiecha mi się wrzucić kolejnych 200-300 zł na altek.. ipIV napisał(a): Uzupełnij wodą poziom elektrolitu w aku, bo pewnie dużo się wygotowało. I nie jeździj tak bo takie akcje mogą skończyć się eksplozją aku. Jak już musisz np. dojechać do warsztatu to zdejmij/przetnij pasek alternatora. Tak zrobię, dobrze że ot tak z głupoty sprawdziłem, bo z tego co piszesz może się nieciekawie skończyć...
_________________ Grafitowy Mk1 1.1S (LPG) '98 <- zapraszam Pomarańczowy Mk2 1.2 16V ELX '00 <- zapraszam
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|