You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #169383 Wysłany: 15 Wrz 2008, 16:53; 
 Temat postu: Napęd
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
Witam! Mam takie pytanie: co to może być gdy zawsze jak ruszam dość ostro to tylko prawe koło "buksuje" a lewe nie i to niezaleznie od nawierzchni, na mokrej nawierzchni jest to samo. Autko minimalnie ściąga lekko w prawo w trakcie jazdy a i przy hamowaniu na "szlag" autem obraca w prawo. Czy to mozliwe ze mam naped na jedno koło bo cos z drugim nie tak???POZDRAWIAM i czekam na odpowiedzi choc nie wiem czy jasno to opisalem.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #169388 Wysłany: 15 Wrz 2008, 16:57; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Hmm, może coś nie tak z mechanizmem różnicowym?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169391 Wysłany: 15 Wrz 2008, 17:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Zamość
Rejestracja: 16 Lut 2008,
Posty: 215
Pomógł: 1
To by wskazywalo, ze z mechanizmem roznicowym wszystko jest ok. MOze auto bylo po wypadku?? Opon ci nie podcina?? Moze zbieznosc??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169392 Wysłany: 15 Wrz 2008, 17:05; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
uki1906: no nie wiem, jak tylko jedno koło się kręci to nie jest dobrze... Różnicowy teoretycznie mógłby tak działać, ale na różnych nawierzchniach raz jedno a raz drugie koło by buksowało..

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169399 Wysłany: 15 Wrz 2008, 17:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
STax napisał(a):
uki1906: no nie wiem, jak tylko jedno koło się kręci to nie jest dobrze... Różnicowy teoretycznie mógłby tak działać, ale na różnych nawierzchniach raz jedno a raz drugie koło by buksowało..


Dokładnie tez tak uważam ze raz jedno raz drugie, ciśnienie w oponach itd ok wiec nie wiem co jest grane.

[ Dodano: Pon Wrz 15, 2008 4:22 pm ]
uki1906 napisał(a):
To by wskazywalo, ze z mechanizmem roznicowym wszystko jest ok. MOze auto bylo po wypadku?? Opon ci nie podcina?? Moze zbieznosc??
Autko kiedys bite ale nie wiem czy to by mialo wplyw, zbieznosc by miala wplyw na sciaganie ale co z tym napedem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #169413 Wysłany: 15 Wrz 2008, 18:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: korczyna k krosna
Rejestracja: 06 Lis 2007,
Posty: 487
to ze przy hamowaniu znosi na jedna strone to wina hamulcow, jesli przy hamowaniu obraca auto w prawo to znaczy tyle zeprawe przednie kolo hamuje a lewe nie, to samo mielm u siebie i winny byl zacis i klockow nie bylo prawie wcale i hamowalo tylko przednie prawe i tylne lewe kolo :) tyle prawe nie hamowalo bo przewody sa na krzyz zrobione i bylo za male cicnienie przez przednie prawe kolo zeby tyle lewe moglo hamowac :D ot to wszystko :))

_________________
GP 1.4 8v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #170392 Wysłany: 18 Wrz 2008, 08:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: slupsk
Rejestracja: 31 Maj 2008,
Posty: 38
mechanizm roznicowy dziala tak ze ciagnie na te kolo na ktore ma lzej!!!
Czy nie?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #170400 Wysłany: 18 Wrz 2008, 08:45; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
blackmoon: widzę, że "Jazdę polską" na tvn turbo oglądałeś :E
Generalnie chyba tak jest, chociaż pamiętam, że tata kiedyś mi mówił, że on napędza to koło które jest wyżej :roll: Tak czy siak, niemożliwe, żeby w przypadku kolegi zawsze tylko prawe koło miało lżej...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #170416 Wysłany: 18 Wrz 2008, 09:59; 
 Temat postu:
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
blackmoon napisał(a):
mechanizm roznicowy dziala tak ze ciagnie na te kolo na ktore ma lzej!!!
Czy nie?

to akurat jest normalne... dlatego stosuje sie blokady mechanizmow... przydatne moga sie okazac zimna chociazby... albo podczas jazdy w terenie gdzie pojazd wjedzie w grzaski teren..... trzeba jednak pamietac,ze z taka blokada podczas skrecania obydwa kola obracaja sie z ta sama predkoscia obrotowa i na wlaczonej blokadzie powinno sie jezdzic tylko na wprost....

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #170429 Wysłany: 18 Wrz 2008, 11:19; 
 Temat postu:
kgorka jedź na sprawdzenie geometrii. Różnicówka działa prawidłowo, a to że stawia bokiem przy hamowaniu może świadczyć o złej geometrii. Sprawdź jeszcze które koło buksuje przy kierownicy skręconej max na lewo. Możesz sam również sprawdzić mechanizm różnicowy. Po prostu podnieś lewe koło, zapal auto i wrzuć bieg. Koło będzie swobodnie się obracać.
Gdyby różnicówka była uszkodzona i dawała napęd zawsze tylko na jedno koło to przy szybkim przyspieszaniu wynosiłoby przód na bok, no i nieźle by stukało.


Góra
  
 
 
 Post #170552 Wysłany: 26 Wrz 2008, 19:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
Dziekuje za podpowiedzi, bedzie czas to wszystko sprawdze i tez napisze co bylo albo czy sie poprawilo. pozdrawiam

[ Dodano: Pią Wrz 26, 2008 6:24 pm ]
Witam! A wiec dzisiaj podnioslem samochód, odpalilem i widze ze kreci sie tylko prawe kolo i to szybko nawet a lewe cos szkubalo tylko, postanowilem zeby ojciec zatrzymal prawe to wtedy zaczelo sie krecic prawe a jak probowalem oba zatrzymac nie dalo rady a jak znowu puscilo sie oba to tylko prawe sie kreci a lewe cos szkubie nie kapuje juz tego, niby mechanizm roznicowy dziala. A co do obracania samochodu przy hamowaniu to to lewy przedni tłocczek sie troche opornie poruszał,przeczyszczone i jak narazie ok zobaczymy w trakcie. pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174004 Wysłany: 26 Wrz 2008, 20:08; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
kgorka: ale podniosłeś auto z jednej strony czy cały przód? Spróbuj podnieść tylko lewe koło i zobacz czy będzie się kręcić.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174007 Wysłany: 26 Wrz 2008, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
A może by tak sprawdzić amortyzatory?

Ta zabawa z obserwowaniem obracających się kół nieźle mnie rozbawiła. Jeśli się oba kręcą to wszystko w porządku, że z różnymi prędkościami to sprawa oporów w układzie hamulcowym (ten wspomniany przytarty tłoczek). Jednak buksowanie koła, czy nierówne hamowania przyczynę może mieć w pustym amorku, który nie gasi podskakującego kola.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174190 Wysłany: 27 Wrz 2008, 11:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
STax napisał(a):
kgorka: ale podniosłeś auto z jednej strony czy cały przód? Spróbuj podnieść tylko lewe koło i zobacz czy będzie się kręcić.
oczywiscie cały przod i zatrzymalem recznie prawe to lewe zaczelo sie krecic tak jak to opisalem powyzej.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174191 Wysłany: 27 Wrz 2008, 11:21; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
kgorka: hmm, to może faktycznie sprawdź hamulce? Może taki test zrób - podnieś cały przód, zdejmij koła, wyciągnij klocki hamulcowe i wtedy zobacz czy będą się równo kręcić?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174192 Wysłany: 27 Wrz 2008, 11:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
Tezet1956 napisał(a):
A może by tak sprawdzić amortyzatory?

Ta zabawa z obserwowaniem obracających się kół nieźle mnie rozbawiła. Jeśli się oba kręcą to wszystko w porządku, że z różnymi prędkościami to sprawa oporów w układzie hamulcowym (ten wspomniany przytarty tłoczek). Jednak buksowanie koła, czy nierówne hamowania przyczynę może mieć w pustym amorku, który nie gasi podskakującego kola.
tezet nie mialo cie co rozbawic z obserwowaniem obracających kół, bo sprawdzalem to z podniesionymi zaciskami tez to z czego te opory by były jeszcze?? A co do amorów to to nie wiem ale na przegladzie wszystko bylo sprawdzane i bylo jak najbardziej ok. czyli mam rozumiec ze amorek który przecieka to z tej strony kolo bedzie sie szybciej blokowac tak?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174194 Wysłany: 27 Wrz 2008, 11:24; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
kgorka napisał(a):
mam rozumiec ze amorek który przecieka to z tej strony kolo bedzie sie szybciej blokowac tak?

Hmm, chyba odwrotnie - słaby amortyzator nie dociska koła do drogi, więc może się ono swobodnie obracać...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174438 Wysłany: 28 Wrz 2008, 03:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Mechanizm różnicowy to swobodnie krążące zębatki. Gdyby na skutek uszkodzenia następowały w nim jakieś blokady to w czsie jazdy na pewno były by słyszalne trzaski i zgrzyty. Samo swobodne kręcenie sie kół podniesionych do góry może być różne ze względu na opory w łożyskach, uszczelniaczach, nierównej masie lewej i prawej półosi itp.

Jeśli chodzi o amortyzator, to po stronie gorszego amorka koło będzie częściej buksować i gorzej hamować, czyli będzie ściągać w drugą stronę.

Przykład: Uszkodzony prawy amortyzator - prawe koło buksuje, przy hamowaniu ściąga na lewo.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174652 Wysłany: 28 Wrz 2008, 18:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 24 Lut 2007,
Posty: 297
No widzisz tezet takich wyjasnien chcialem tylko u mnie buksuje prawe kolo a sciaga tez w prawo ale to bylo przy zapieczonym tloczku zobacze jak bedzie teraz i dam znowu znac.pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #174826 Wysłany: 28 Wrz 2008, 21:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: BobMF
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław
Rejestracja: 01 Kwi 2007,
Posty: 1044
kolega miał podobną awarię z napędem na jedno koło [O.Corsa], po własnoręcznej wymianie przegubów źle włożył jeden i tylko jedno koło napędzało
może po stłuczce masz podobny problem ??

_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wszystko do Diesla - wtryski, pompy, akumulatory i inne:
domino.sklep.pl
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Góra
 Profil  
 
 
 Post #175171 Wysłany: 29 Wrz 2008, 19:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
BobMF napisał(a):
kolega miał podobną awarię z napędem na jedno koło [O.Corsa], po własnoręcznej wymianie przegubów źle włożył jeden i tylko jedno koło napędzało
może po stłuczce masz podobny problem ??
Przecież to niemożliwe. Jeśli jeden przegub zerwany lub półoś nie podłączona, to się stoi. Chyba, że się mylę?

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #632338 Wysłany: 20 Gru 2012, 20:44; 
 Temat postu: Re: Napęd
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Gru 2012,
Posty: 9
Temat stary ale się podepnę,
Mam podobny problem z napędem,
Koło prawe boksuję a lewe ani drgnie( na równej nawierzchni - najgorszy problem pojawia się jak jest ślisko po prawej stronie, ciężko ruszyć auto z miejsca bo tylko prawa strona boksuje ) , ogólnie auto nie stwarza jakiegoś oporu przy ruszaniu na normalnej nawierzchni i przy skrętach też nic nie odczułem),
Dziwna sprawa jest jeszcze, że jak podniosłem prawą stronę do góry to się koło swobodnie kręciło ale jakieś dziwne stuki było słychać z lewej strony, nie podnosiłem drugiej strony bo nie pomyślałem wtedy że może być coś uszkodzonego,
Poproszę o jakieś fachowe wsparcie

Pozdrawiam,


Góra
 Profil  
 
 
 Post #632341 Wysłany: 20 Gru 2012, 21:10; 
 Temat postu: Re: Napęd
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
mlodyx21 napisał(a):
Koło prawe boksuję

Nie boksuj koła. Jakby Ciebie ktoś boksował, to by Ci miło nie było ;)

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #632343 Wysłany: 20 Gru 2012, 21:17; 
 Temat postu: Re: Napęd
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 09 Gru 2012,
Posty: 9
postaram się :-)
ale następny post lepszy byłby z małą podpowiedzią, co robić, wymieniać


Góra
 Profil  
 
 
 Post #632345 Wysłany: 20 Gru 2012, 21:22; 
 Temat postu: Re: Napęd
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
Podejrzewam, że kwestia dyferencjału, bo to on odpowiada za prędkość (przenoszoną moc) na dane koło. Gdybyś podniósł przód, wrzucił bieg i zablokował np. lewe koło, to ~100% mocy zostanie przekazane na koło prawe.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO