You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 22 Lis 2017, 18:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #719819 Wysłany: 05 Mar 2014, 18:58; 
 Temat postu: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014,
Posty: 3
Witam
mam do was parę spraw odnośnie uturbiania tego silniczka a mianowicie:
-jaka najlepsza turbina k03 k04
-gdzie podłączyć się pod pompę oleju i gdzie dać jej powrót
-kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić
-jakie wtryski od czego by pasowały?
-pytanie odnośnie odprężania silnika co lepsze tłoki z 16v, podkładka pod głowicę(ile mm) czy coś innego nie liczę zakuwania silnika bardziej bym poszedł w stronę podkładki pod głowicę
-jeżeli zastosowałbym podkładkę pod głowicę to na obydwu jej stronach musiałbym dać uszczelki ?

autko to punciak 2 fl ma 45 tyś przejechane jest z 2009 :D


Góra
 Profil  
 

 
 Post #719874 Wysłany: 05 Mar 2014, 23:21; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
ArcWolFF napisał(a):
-kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić



A od kiedy benzyniak ma filtr FAP :?: :shock:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719880 Wysłany: 06 Mar 2014, 00:12; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12198
Pomógł: 45
Jak takie pytania zadajesz, to daj sobie spokój ;)

[ Dodano: 05 Mar 2014 23:07 ]

ArcWolFF napisał(a):
-kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić
Może kolega pomylił z katalizatorem :E

_________________
Było: Punto II 1,2 8V 44kW Jest: Punto Evo 1,4 Multiair 99kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
Image
AM, B, BE, C, CE, T
Czy masz już darmowe Assistance?
JAK PRAWIDŁOWO PALIĆ WĘGLEM?
i


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719902 Wysłany: 06 Mar 2014, 07:46; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014,
Posty: 3
to takie pytanie co to jest za pucha za kolektorami ?
i od czego ona jest ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719938 Wysłany: 06 Mar 2014, 12:51; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
za wydechowym (tym blizej zderzaka ) masz to http://pl.wikipedia.org/wiki/Reaktor_katalityczny
za ssacym (tym za silnikiem patrząc od przodu auta) masz .... sciane grodziową :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719981 Wysłany: 06 Mar 2014, 16:59; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014,
Posty: 3
tak o to mi chodziło dzięki wielkie
tak raczej zabrałbym turbinę k03

i zostają mi 2 pytania do was
gdzie podłączyć się pod pompę
i jakie wtryski
silnik z wielopunktowym wtryskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #720072 Wysłany: 07 Mar 2014, 00:47; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
olej mozna pociagnac stosując cos ala "trójnik" pod filtr oleju a spływ do miski

nie zapomnij o sterowaniu waste gate :wink:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828517 Wysłany: 22 Wrz 2017, 16:54; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Antek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 22 Wrz 2017,
Posty: 6
Cześć

Czy udało się komuś założyć turbo do tego silnika?

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828521 Wysłany: 22 Wrz 2017, 19:26; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13496
Pomógł: 97
Tu na forum się z tym nie spotkałem. Panuje opinia, że taniej (stosunek kosztów do przyrostu mocy) zrobić swapa np. na 16v, bądź w ogóle zmienić na 1.2 16v., 1.4 16v (FL), bądź jakieś JTD, w które mają turbinę i można się bawić w podkręcanie, jeśli nadal mało mocy :)
Jeśli zależy Ci mimo wszystko na informacjach dot. uturbienia tej jednostki, to prędzej bym poszukał na forum centomaniaków, którzy do swoich samochodów CC/SC wkładają jednostki z Punto, a i tego im mało :)

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 84 500 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828525 Wysłany: 22 Wrz 2017, 20:37; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 866
Pomógł: 5
1,2 16v łatwiej uturbić bo można zapodać kolektor z 1,4 tjeta z chociażby małym ihi z wersji 120km (145km ogarnie) lub z 150km (175km max) , pewnie wtryski też spasują (nówki nie są drogie) , wtedy dorzucić fmic i silikony z fmic.eu i jest baza , tylko by to wystroić to albo jakiś ecumajster albo stand alone - chyba.
1,2 8v też było kiedyś popularne w CC , ale od paru lat wolą swapować 1,4 tjet rozwojowy silnik z easy 250km do zrobienia po względnej taniości.

_________________
części silnikowe (tłoki,głowice,wały korbowe,łańcuchy,rdzenie turbin,wałki rozrządu,uszczelki,panewki,itp.)

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828865 Wysłany: 02 Paź 2017, 12:58; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 02 Paź 2017,
Posty: 2
A właśnie że u mnie jeden gościu zrobił swapa ósemki do seicento i właśnie zakłada turbo na 160 km, podpytam może jak on to dokładnie widzi :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828900 Wysłany: 03 Paź 2017, 11:43; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24007
Pomógł: 128
domin45670 napisał(a):
Tu na forum się z tym nie spotkałem.

Piechu wkładał do mk II turbinkę i nawet to jakoś jeździło ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO