|
Obecny czas: 23 Maj 2025, 06:07
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ArcWolFF |
#719819 Wysłany:
05 Mar 2014, 18:58; Temat postu: 1.2 8v turbo |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014, Posty: 3
|
Witam mam do was parę spraw odnośnie uturbiania tego silniczka a mianowicie: -jaka najlepsza turbina k03 k04 -gdzie podłączyć się pod pompę oleju i gdzie dać jej powrót -kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić -jakie wtryski od czego by pasowały? -pytanie odnośnie odprężania silnika co lepsze tłoki z 16v, podkładka pod głowicę(ile mm) czy coś innego nie liczę zakuwania silnika bardziej bym poszedł w stronę podkładki pod głowicę -jeżeli zastosowałbym podkładkę pod głowicę to na obydwu jej stronach musiałbym dać uszczelki ? autko to punciak 2 fl ma 45 tyś przejechane jest z 2009 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
xONx |
#719874 Wysłany:
05 Mar 2014, 23:21; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
ArcWolFF napisał(a): -kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić A od kiedy benzyniak ma filtr FAP 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#719880 Wysłany:
06 Mar 2014, 00:12; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Jak takie pytania zadajesz, to daj sobie spokój [ Dodano: 05 Mar 2014 23:07 ]ArcWolFF napisał(a): -kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić
Może kolega pomylił z katalizatorem 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
ArcWolFF |
#719902 Wysłany:
06 Mar 2014, 07:46; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014, Posty: 3
|
to takie pytanie co to jest za pucha za kolektorami ? i od czego ona jest ?
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#719938 Wysłany:
06 Mar 2014, 12:51; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
ArcWolFF |
#719981 Wysłany:
06 Mar 2014, 16:59; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014, Posty: 3
|
tak o to mi chodziło dzięki wielkie tak raczej zabrałbym turbinę k03
i zostają mi 2 pytania do was gdzie podłączyć się pod pompę i jakie wtryski silnik z wielopunktowym wtryskiem
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#720072 Wysłany:
07 Mar 2014, 00:47; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
olej mozna pociagnac stosując cos ala "trójnik" pod filtr oleju a spływ do miski nie zapomnij o sterowaniu waste gate 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
Zzz |
#828517 Wysłany:
22 Wrz 2017, 16:54; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Antek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 22 Wrz 2017, Posty: 7
|
Cześć
Czy udało się komuś założyć turbo do tego silnika?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
 |
domin45670 |
#828521 Wysłany:
22 Wrz 2017, 19:26; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 25 Maj 2008, Posty: 14400 Pomógł: 128
|
Tu na forum się z tym nie spotkałem. Panuje opinia, że taniej (stosunek kosztów do przyrostu mocy) zrobić swapa np. na 16v, bądź w ogóle zmienić na 1.2 16v., 1.4 16v (FL), bądź jakieś JTD, w które mają turbinę i można się bawić w podkręcanie, jeśli nadal mało mocy  Jeśli zależy Ci mimo wszystko na informacjach dot. uturbienia tej jednostki, to prędzej bym poszukał na forum centomaniaków, którzy do swoich samochodów CC/SC wkładają jednostki z Punto, a i tego im mało 
_________________ PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL Gorąca Szesnastka Club
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#828525 Wysłany:
22 Wrz 2017, 20:37; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
1,2 16v łatwiej uturbić bo można zapodać kolektor z 1,4 tjeta z chociażby małym ihi z wersji 120km (145km ogarnie) lub z 150km (175km max) , pewnie wtryski też spasują (nówki nie są drogie) , wtedy dorzucić fmic i silikony z fmic.eu i jest baza , tylko by to wystroić to albo jakiś ecumajster albo stand alone - chyba. 1,2 8v też było kiedyś popularne w CC , ale od paru lat wolą swapować 1,4 tjet rozwojowy silnik z easy 250km do zrobienia po względnej taniości.
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
zdohe |
#828865 Wysłany:
02 Paź 2017, 12:58; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Forumowicz |
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 02 Paź 2017, Posty: 2
|
A właśnie że u mnie jeden gościu zrobił swapa ósemki do seicento i właśnie zakłada turbo na 160 km, podpytam może jak on to dokładnie widzi 
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#828900 Wysłany:
03 Paź 2017, 11:43; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
Marcin25 |
#849678 Wysłany:
08 Wrz 2019, 20:21; Temat postu: Re: 1.2 8v turbo |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 20 Paź 2012, Posty: 51
|
czy ktoś jest albo ma czas żeby ogarnac kolektor pod turbo k03 ,punto 1,2 8v?Ewentualnie jak go w miarę ogarnąć samemu i z jakiego materiału ?
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|