You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #593739 Wysłany: 26 Cze 2012, 19:43; 
 Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA
Rejestracja: 15 Sie 2007,
Posty: 4866
Pomógł: 39
jak się nie myle to w piwnicy mam tą rurke po wywalaniu EGR ze swojego. Jak coś to daj znać za 4ro pak oddam ;)

_________________
Jest sadza - jest zabawa :>


Góra
 Profil  
 

 
 Post #729638 Wysłany: 12 Maj 2014, 11:46; 
 Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Potsdam
Rejestracja: 19 Mar 2012,
Posty: 24
jakie powinny byc prawidlowe wartosci korekty paliwa dla GP 1,9 mJet 120Km? Mam problem z odpalaniem auta (jak poczekam z 10 sekund z przekreconym zaplonem to pali lepiej) oraz przerywa podczas przyspieszania.

moje to:
Korekta Paliwa (cylinder 1) -0.51mm3/w
Korekta Paliwa (cylinder 2) -0.47mm3/w
Korekta Paliwa (cylinder 3) 1.11mm3/w rozumiem ze ten jest do wymiany?
Korekta Paliwa (cylinder 4) -0.12mm3/w ten ten powoli zaczyna sie konczyc?

lepiej regenerowac czy kupowac nowke?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #729640 Wysłany: 12 Maj 2014, 11:47; 
 Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Nie wiem jakie korekty ,ale na początek spróbuj przeczyścić wtryski , najtaniej wychodzi zalać np tko diesel czy też injector clean z kleen-flo. Jak mi jtd kopcił , to 2 tankowania + po pół tko i przestał , znajomemu po zalaniu injector cleana przestał wtrysk stukać ;)

I ogólnie niektóre firmy naprawiające wtryski w tdi-kach używają tko diesel do czyszczenia ale to tajemnica bo kasują XX razy więcej

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #740292 Wysłany: 14 Sie 2014, 12:37; 
 Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Potsdam
Rejestracja: 19 Mar 2012,
Posty: 24
Update:

Wtryski były sprawdzane w firmie zajmującej się regeneracja. Ponoć wszystkie zdrowe ale po podpięciu pod kompa wynik teraz jest jeszcze wyższy niż ostatnio:

Korekta Paliwa (cylinder 1) -0.67mm3/w
Korekta Paliwa (cylinder 2) -0.93mm3/w
Korekta Paliwa (cylinder 3) 1.73mm3/w
Korekta Paliwa (cylinder 4) -0.12mm3/w

Jednak ten 3ci nadaje się do wymiany czy jak? Skoro wtryski zdrowe to gdzie jeszcze można szukać problemu?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO