|
Obecny czas: 03 Cze 2024, 22:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#621442 Wysłany:
23 Paź 2012, 09:30; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
|
Zyguś |
#621458 Wysłany:
26 Paź 2012, 10:40; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
to ja juz nie wiem... ehhh musze kupic klucz do swiec i wymienie moze to bedzie to...
[ Dodano: 26 Paź 2012 10:40 ]
zmierzylem teraz dobrym miernikiem i pierwotne bylo na obu 1.1 a wtorne na jednej 7,77 a na drugiej 8,14 cos kolo tego.
_________________ Mój punciak ===> topic32422.html
http://carsteamosw.phorum.pl
|
|
Góra |
|
|
swollov |
#623349 Wysłany:
31 Paź 2012, 21:05; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 53
|
Czyli jak na wtórnym będzie coś około 15 k ohm to cewka do wymiany?? Na pierwotnym mam 0,8ohma na obu a na wtórnym właśnie tak dużo. Ostatnio przy pierwszych przymrozkach zaświeca mi się check ale zaraz gaśnie. Błędy to p0300, p0301 i p0303 więc wypadanie zapłonów. Kable ok. świece też więc zmierzyłem cewkę.
_________________ Były: Fiat Cinquecento 700 Young - dobry do lasu i na wertepy Fiat Seicento 1.1 Sporting - całkiem nieźle się zbierał Fiat Punto II 1.2 8v Sx - trochę muł ale dawał radę (skończył pomiędzy pajero a passatem) Jest: Fiat Punto II 1.2 16v Sporting Alfa Romeo 147 fl 1.6 Distinctive
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#623387 Wysłany:
31 Paź 2012, 23:47; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
swollov napisał(a): Ostatnio przy pierwszych przymrozkach zaświeca mi się check ale zaraz gaśnie. Witamy w klubie Wypadanie zaplonow to czesta przypadlosc, poszukaj tutaj na forum, zrodel problemow jest wiele. swollov napisał(a): Błędy to p0300, p0301 i p0303 więc wypadanie zapłonów. Kable ok. świece też więc zmierzyłem cewkę. Pozostaje zdiagnozowac swiece, przeczyscic przepustnice, zdiagnozowac sonde lambda pierwsza regulacyjna, sprawdzic kable czy nie maja przetarc, mozliwa przyczyna to rowniez zabrudzony przeplywomierz powietrza, wszystko sprawdzic co odpowiada za uklad zaplonowy, oraz poprawne spalenie mieszanki. Jezeli dzieje Ci sie to chwilowo na zimnym silniku, oznaczac to moze wilgoc, dopoki ta wilgoc sie "nie wygrzeje" beda wypadac zaplony, pytanie gdzie masz ta wilgoc to juz zagadka na ktora musisz sobie sam odpowiedziec.... "Jakie są przyczyny wypadania zapłonu?" http://spec.pl/motoryzacja/naprawa-i-ek ... ia-zaplonu Mozesz tez nic nie robic, czekac do wiosny, a problem ustapi sam Schodzimy z tematu, wiec poszukaj sobie dalszych rozwiazan problemow na forum. Bo tutaj pisza o cewkach
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
swollov |
#623443 Wysłany:
01 Lis 2012, 11:14; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 53
|
Zadałem tylko pytanie czy jeśli cewka na uzwojeniu wtórnym ma 15k ohma to jest do wymiany, bo troche duża ta wartość, nawet dużo za duża
_________________ Były: Fiat Cinquecento 700 Young - dobry do lasu i na wertepy Fiat Seicento 1.1 Sporting - całkiem nieźle się zbierał Fiat Punto II 1.2 8v Sx - trochę muł ale dawał radę (skończył pomiędzy pajero a passatem) Jest: Fiat Punto II 1.2 16v Sporting Alfa Romeo 147 fl 1.6 Distinctive
|
|
Góra |
|
|
bunczu |
#643674 Wysłany:
06 Lut 2013, 15:29; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: dolnośląskie. Rejestracja: 31 Lip 2011, Posty: 641 Pomógł: 10
|
Panowie, mam lekko durne pytanie. Gdzieś na forum przy okazji wycieków z silnika, pisano o uszczeleniu cewek - oring. Czy jeśli odkręcę cewki by je w domu zmierzyć to będę musiał później coś uszczelniać? Nie chcę by skończyło się wyciekami olejów - u mnie nie wycieka nawet gram, silnik z żadnej strony nie jest uwalony i chcę by tak to zostało. Nie chcę też oddawać do mechaników - mam dość ich fuszerek.
_________________ "Ciocia jeździła nim sporadycznie, polecam" - auto z ukrytą wadą silnika.
|
|
Góra |
|
|
swollov |
#643742 Wysłany:
06 Lut 2013, 20:47; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sporting
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 53
|
W 1,2 16v cewka jest przykręcona do silnika bez uszczelek czy oringów i raczej tak też jest w Twoim przypadku.
_________________ Były: Fiat Cinquecento 700 Young - dobry do lasu i na wertepy Fiat Seicento 1.1 Sporting - całkiem nieźle się zbierał Fiat Punto II 1.2 8v Sx - trochę muł ale dawał radę (skończył pomiędzy pajero a passatem) Jest: Fiat Punto II 1.2 16v Sporting Alfa Romeo 147 fl 1.6 Distinctive
|
|
Góra |
|
|
bunczu |
#643753 Wysłany:
06 Lut 2013, 21:22; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: dolnośląskie. Rejestracja: 31 Lip 2011, Posty: 641 Pomógł: 10
|
To ciut inne silniki. Wolę przed rozkręceniem być pewnym tego co robię.
_________________ "Ciocia jeździła nim sporadycznie, polecam" - auto z ukrytą wadą silnika.
|
|
Góra |
|
|
mario1978 |
#643780 Wysłany:
06 Lut 2013, 23:02; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
bunczu napisał(a): Gdzieś na forum przy okazji wycieków z silnika, pisano o uszczeleniu cewek - oring. Nie gdzieś, tylko tutaj - post454525.html#p454525
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
bunczu |
#643837 Wysłany:
07 Lut 2013, 02:54; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: dolnośląskie. Rejestracja: 31 Lip 2011, Posty: 641 Pomógł: 10
|
mario1978 napisał(a): bunczu napisał(a): Gdzieś na forum przy okazji wycieków z silnika, pisano o uszczeleniu cewek - oring. Nie gdzieś, tylko tutaj - post454525.html#p454525Dzięki. Wkleję zdjęcie co by dokładniej dopytać. Wydawało mi się, że wystarczy odkręcić same cewki od tej obodowy stalowej, którą w tym linku, który podaleś, wyciągają by wymienić uszczelkę. Czy mam racją, można wyjąć, wykręcić same cewki bez tej stalowej obudowy przykręconej do silnika? Jeśli tak to nie będę musiał bawić się z uszczelnieniem tego.
Załączniki: |
cew_mk1_jatza_1.jpg [ 53.07 KiB | Obejrzany 31829 razy ]
|
_________________ "Ciocia jeździła nim sporadycznie, polecam" - auto z ukrytą wadą silnika.
|
|
Góra |
|
|
arturro888 |
#644595 Wysłany:
11 Lut 2013, 12:24; Temat postu: DIAGNOSTYKA CEWEK ZAPŁONOWYCH PUNTOI |
|
|
Forumowicz |
Imię: a
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 25 Lis 2011, Posty: 1
|
WITAM własnie jestem po diagnostyce i zakupie nowej cewki Punto I. Po wymianie świeć, kabli zapłonowych samochód dalej nie miał mocy wiec zostały cewki. Na podstawie wytycznych Crazydrake zmierzyłem rezystancje swoich cewek i rezystacja uzwojenia pierwotnego była poza zakresem producenta zarówno w jednej jak i drugiej; cewka1-rezystancja uzwojenia pierwotnego 1,2 omha-ta sie okazała zła cewka 2-rezystancja uzwojenia pierwotnego 1,1 omha Zmierzone parametry nowej cewki dzieki wskazówkom ''Crazydrake '' -DZIEKI (miernik swieżo zakupiony) mimo wytycznych producenta miały: - rezystancja uzwojenia pierwotnego 1,1 omha (wytyczne producenta 0,5...0,8 omha) - rezystancja uzwojenia wtórnego 7,76 K omha (6,66...8,14 K) Ostatecznie wyeliminowałem cewkę na podstawie nieprawidłowego spalania (nagaru ciemnego) na swiecy podłoczoenej przewodem do niesprawnej cewki. Cewka jak sie dowiedziałem przez przypadek, mogła mieć braki napiecia i dlatego wtedy spadała moc silnika(dodotkowo na benzynie(mam inst. gazową ) na panelu pojawiała sie w momencie niesparwanosci ikonka problemu z zapłonem. Przypomne: -wymiana swiec max 15 000km(gaz) -kable zapłonowe 30 000km(zaleznie od producenta) Dodatkowo można sprawdzić sprawnosc kabli zapłonowych; http://eksploatacja-auta.wieszjak.pl/uk ... iecia.htmlhttp://www.ngk.de/pl/technika-w-szczego ... plonowych/Przy czym u mnie dłuższe kable zapłonowe miały opornosc koło7,8kOhm(pierwszy link chyba bardziej wiarygodniejszy).
|
|
Góra |
|
|
marcin5063 |
#649521 Wysłany:
04 Mar 2013, 18:53; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 26 Wrz 2012, Posty: 143
|
Witam mam następujący problem. Na benzynie chodzi ładnie, lecz na LPG strzela , co to może być?? Nowe świece DENSO TT i Przewody JANMORa do gazu. Gaz jest wyregulowany. Zmierzyłem cewki i : -rezystancja uzwojenia pierwotnego 1,3 omha. -rezystancja uzwojenia wtórnego 7,27 K omha.
Czy cewki mam do wymiany?? uzwojenie pierwotne jest za duże. Pomiar robiłem przy lekko ciepłym silniku. Co o tym sądzicie? Czekam na odpowiedzi.
|
|
Góra |
|
|
bunczu |
#664802 Wysłany:
04 Maj 2013, 16:53; Temat postu: Re: |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: dolnośląskie. Rejestracja: 31 Lip 2011, Posty: 641 Pomógł: 10
|
Crazydrake napisał(a): Wartości jakie powinna mieć poprawnie działająca cewka prze 20*C to: - rezystancja uzwojenia pierwotnego 0,5...0,8 omha - rezystancja uzwojenia wtórnego 6,66...8,14 K omha Przy mierzeniu uzwojenia pierwotnego ustawić pokrętło na mierniku na na zakres(chyba tak się to nazywa)200 Ohm, a przy uzwojeniu wtórnym na 20k i powinno być. Panowie, u mnie cewki mają tak: -cewka piersza: 1.1Ohma oraz 8.5kOhma -cewka druga: 0.9Ohma oraz 8.5kOhma. Jest ok, czy wymieniać skoro wskazania są większe na obu uzwojeniach? To może być również wina niedokładności samego miernika
_________________ "Ciocia jeździła nim sporadycznie, polecam" - auto z ukrytą wadą silnika.
|
|
Góra |
|
|
89marcin89 |
#693000 Wysłany:
28 Wrz 2013, 14:18; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntomaniak |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 12 Sie 2013, Posty: 73
|
Siemano. Na moich cewkach jest 1.0 na pierwotnym na obu, czyli ponad norme. Wtorne ok. na 1. 7,36 na 2. 7.34. Dodam tylko, ze strzela iskra jak odlacze przewod od cewki na obu. To chyba zle? Ale jakby 2 byly padniete to by jezdzil w ogole? Zmierzylem przewody 1 - 2, 83 2- 2,78 3- 1,96 4- 1.19. To jest norma? 1 to najdluzszy a 4 najkrotszy
|
|
Góra |
|
|
greckisz |
#739353 Wysłany:
06 Sie 2014, 19:21; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: greckisz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 29 Kwi 2012, Posty: 68 Pomógł: 2
|
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić prawidłowe oporności dla cewki punto II 1.2 16v? W poradniku "sam naprawiam" jest: - uzwojenie pierwotne 0,52-0,62 Ohm - uzwojenie wtórne 6830-7830 Ohm Ja mam - uzw. pierwotne 0,8 i 0,8 Ohm - uzw. wtórne 13900 i 14000 Ohm. Już kilka razy się przejechałem na tym poradniku więc wolę zapytać zanim kupię kolejną część tylko po to żeby mieć dwie sprawne Dodam że auto odpala zawsze (kręci z 5 razy ale odpala), nigdy mi jeszcze nie zgasło tak samo od siebie. Czasami trochę pierdnie na niskich obrotach jak mu dam dużo gazu zaraz po odpaleniu oraz nie ma takiego przyspieszenia jak mieć powinien ale w końcu auto ma 14 lat. Nie wiem czy jak kupię nową cewkę to cokolwiek się poprawi i czy jest sens wydawać pieniądze dla spokoju ducha?
|
|
Góra |
|
|
Oskar |
#767903 Wysłany:
17 Mar 2015, 19:48; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 14 Mar 2015, Posty: 31
|
Czy pomiar moze wyniesc 0? jedna cewka wychodzi oko 7 a druga co bym nie robil czy bezposrednio cewke czy prze kable to pokazuje 0.
|
|
Góra |
|
|
demon0045 |
#773011 Wysłany:
24 Kwi 2015, 18:13; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Bandon Co.Cork Irlandia Rejestracja: 04 Sty 2015, Posty: 29
|
Posiadam punto mk2 z 1.2 16v, ten silnik ma tylko jedna cewke zapłonowa Jak pewnie wiecie :p i mam taki problem że silnik pracuje tak jak by chodził na 2 cylindrach i niestety dwie swiece cały czas są zalane, po zbadaniu cewki na uzwojeniu pierwotnym niemam żadnego odczytu a na uzwojeniu wtornym na dwóch wyjściach pokazuje mi 13k a na dwóch pozostałych zero czy to oznacza że jest ona uszkodzona?
_________________ Szuraj wahaczem a nie dokładkom jak byle p***a
|
|
Góra |
|
|
piter410 |
#786948 Wysłany:
23 Paź 2015, 18:21; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Forumowicz |
Imię: piotrek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 04 Maj 2014, Posty: 4
|
Witam koledzy pomorze ktoś dobrać cewki do mojego punciaka
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#804920 Wysłany:
06 Maj 2016, 22:06; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
Cześć,
odkopuje temat, orientuje się ktoś jakie parametry powinna mieć cewka w silniku 1.2 16v? U mnie na gorącym silniku wyszło tak: - uzwojenie pierwotne - ~0,85 Ohm-na obu pinach - uzwojenie wtórne - ~15,5kOhm-na obu uzwojeniach
Pytam, bo jak wiadomo "Sam naprawiam" książka mówi co innego, a borykam się z takim problemem że czasami silnik szarpnie jak ruszam z niskich obrotów na 2, np przejazd kolejowy redukcja do 2 i przyspieszam z poziomu 1200obr/min. Zdarza się że silnik wtedy poszarpuje do 2000obr/min. Problem występuje tylko na LPG jak na razie. Świece i przewody WN mają ~3kkm. Problem istnieje od jakiegoś czasu, teraz nasila bo coraz częściej zdarzają mu się takie numery.
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#805703 Wysłany:
18 Maj 2016, 22:39; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
U mnie uszkodzona cewka miała niecałe 14kOhm w temp pokojowej. Nowa niecałe 11 kOhm Uszkodzenie przejawiało się tym, że ni z gruszki, ni z pietruszki zaczął szarpać, po czym pracowała normalnie.
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#805711 Wysłany:
19 Maj 2016, 07:07; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
Mówisz o o cewce w 1.2 16v? Zmierzyłem opory na zimnym silniku przy temp 20 C otoczenia i opory na uzwojeniach wyniosły:
- uzwojenie pierwotne - ~0,75 Ohm-na obu pinach - uzwojenie wtórne - ~13,2kOhm-na obu uzwojeniach
tak jak pisałem, na lpg jak wrzucę 2 przy 10km/h i zacznę przyspieszać to potrafi szarpnąć z 3 razy do 1800obr/min, bardzo często się to zdarza. Na pb tego nie zauważylem, błędów brak jak na razie.
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#805736 Wysłany:
19 Maj 2016, 11:23; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
U mnie też żadnych błędów nie było. Nagle pojawiało się szarpanie i nagle znikało. Może dlatego szarpie na gazie, bo gorzej się spala. Jak cewka daje złą iskrę, lub nie daje jej wcale [ wypadanie zapłonów], to szarpać powinno również podczas większego obciążenia. Np masz małe obroty na wyższym biegu i nagle przyspieszasz. To rzeczywiście trudny do opanowania temat. Byłem u gazownika i zwykłego mechanika i nic nie stwierdzili. Dałem stówę, za którą można było kupić cewke. A i tak kupiłem w ciemno i okazało się, że to dobra decyzja.
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#805745 Wysłany:
19 Maj 2016, 13:39; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
No ok ale mówisz o pomiarach na cewce z silnika 1.2 16v? U mnie cewka była zmieniana ~70kkm przez poprzedniego właściciela na org. MM. Jeszcze mam dostać informacje odnośnie wartości oporów z cewki z 1.2 16v od jednego z forumowiczów na AK. Jak on będzie miał inne wartości, to pozostaje zmienić cewkę. W innym wypadku będę męczył gazownika swojego.
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#805748 Wysłany:
19 Maj 2016, 14:05; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Tak mówimy o 16 V. Mimo wszystko i tak Twoja cewka ma duży opór i może dawać słabą iskrę. Benzyna nie ma takich wymogów co gaz. Dlatego na gazie jest gorzej.
|
|
Góra |
|
|
theprolukasz |
#821650 Wysłany:
06 Kwi 2017, 12:50; Temat postu: Re: Diagnostyka cewek |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 24 Cze 2016, Posty: 32
|
Ja mierzyłem swoje cewki i jestem zdumiony wynikiem pierwsza cewka jest jeszcze oryginalna, jej wynik mieści się w normach, natomiast druga... Brak słów, niedosc że jest że szrotu wyciągnięta jest inna bo od p1 to w dodatku jej wyniki biją na łeb na szyję, na kostce zasilającej 3ohm a na wtyczkach na kable WN piękny wynik 50k OHM ! Gdzie norma to 6-8k ohm!! Nie wiem co to za debil tam to wsadził, mimo to samochód w miarę normalnie pracuje zdarzają mu się przydławienia i przerywania i podduszania, wkoncu rozwiązałem ten problem zaraz jadę po nówkę i zażegnam ten problem
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|