Fiat Punto :: Forum • Zobacz temat - Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.

 You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 22 Sie 2018, 07:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 
 Post #220650 Wysłany: 19 Lut 2009, 21:11; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
Nie no... dla kropka to jestem w stanie ten palec wsadzić w rozpędzony do 500000*10^-4 rpm wirnik turbiny ;) :E

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 

 
 Post #220653 Wysłany: 19 Lut 2009, 21:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Paź 2007,
Posty: 965
ipIV Wracając do sedna tematu, skoro aktualnie korek mam na zamek z ząbkami, to winienem zanabyć sobie taki na rowek i przełożyć zapadki (4) z poduszki?! Wkładka poduszki też by śmigała na pozostałych 4 zapadkach?!

_________________
Tomaszowe, żółte Punto!

Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #220654 Wysłany: 19 Lut 2009, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
E.T. napisał(a):
to winienem zanabyć sobie taki na rowek i przełożyć zapadki (4) z poduszki?!

Yes


E.T. napisał(a):
Wkładka poduszki też by śmigała na pozostałych 4 zapadkach?!

Yes

Dokładnie tak jak myślisz.

Z tym, że wkładka "nabyta" musi być koniecznie na kluczyk z rowkiem :)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #220659 Wysłany: 19 Lut 2009, 21:40; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Paź 2007,
Posty: 965
ipIV napisał(a):
Z tym, że wkładka "nabyta" musi być koniecznie na kluczyk z rowkiem


tylko czemu takowych na allegro nie ma?! :/

_________________
Tomaszowe, żółte Punto!

Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #220663 Wysłany: 19 Lut 2009, 21:54; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
http://www.allegro.pl/item550365886_fia ... ladki.html Hop :>

Tylko cena taka trochę :E Ale za to scyzor jest :P

Inna metoda -> szukać rozwalonych wytrzeszczy! (tylko nie wiem czy wszystkie miały płaski kluczyk) ale po 2004r na pewno! Można się zawsze zapytać czy kluczyk jest na rowek i czy nie odsprzeda pół korka baku :lol: ;)

[ Dodano: 19 Lut 2009 20:54 ]
Albo jeszcze możesz się zapytać tego gościa czy nie ma czasem jednej takiej wkładki :> Bo czy jest sens kupowania tylu wkładek? :/ Ale jakby ktoś mi znowu chciał otworzyć kropka śrubokrętem, to mam dostatecznie dużo części do reanimacji wkładki! :)

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #220688 Wysłany: 19 Lut 2009, 22:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Paź 2007,
Posty: 965
ipIV napisał(a):
Ale za to scyzor jest

nie lubie scyzorów!

ipIV napisał(a):
Inna metoda -> szukać rozwalonych wytrzeszczy! (tylko nie wiem czy wszystkie miały płaski kluczyk) ale po 2004r na pewno!

zapewny siebie jesteś i musze Cię na ziemie sprowadzić! ;P
wytrzeszcz, z którego szabrowałem był z 2008 r, a korek miał bezkluczykowy!!


tak czy inaczej wici rozesłałem i czekam na odzew!

_________________
Tomaszowe, żółte Punto!

Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #220689 Wysłany: 19 Lut 2009, 22:45; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
E.T. napisał(a):
zapewny siebie jesteś i musze Cię na ziemie sprowadzić! ;P
wytrzeszcz, z którego szabrowałem był z 2008 r, a korek miał bezkluczykowy!!

buuuuu :| Czy to ten? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7450599 :E

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #220692 Wysłany: 19 Lut 2009, 22:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 21 Paź 2007,
Posty: 965
ipIV napisał(a):

nie!

[ Dodano: 19 Lut 2009 21:49 ]
ipIV napisał(a):
http://www.allegro.pl/item550365886_fiat_stilo_stacyjka_2_klucze_4_nowe_wkladki.html

mimo iż ostatniego mejla wysłałem tam, to odpowiedź dostałem pierwszą! ;)

_________________
Tomaszowe, żółte Punto!

Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #226938 Wysłany: 10 Mar 2009, 00:50; 
 Temat postu:
Offline
Mr Schaft
Awatar użytkownika

Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna
Rejestracja: 29 Wrz 2008,
Posty: 1691
Mi sie udało coś takiego zdziałać:
Image

Image

Mój oryginalny kluczyk był trochę pęknięty i zniszczony, kupiłem na allegro scyzoryk za 25zł, grot trochę przerobiłem, a org elektronikę przełożyłem tak że działa na 1 guzik (mi to wystarczy)


Pzdr ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #226954 Wysłany: 10 Mar 2009, 03:13; 
 Temat postu:
E.T. wlew był bezkluczykowy bo Fiat traktuje to jako luksus i każe sobie za to płacić. Tylko bogatsze wersje mają wlew na kluczyk.


Góra
  
 
 
 Post #283030 Wysłany: 28 Sie 2009, 12:25; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
Jeszcze jedna sprawa :E Autocasco :E Trzeba powiedzieć przy odnowieniu a nawet lepiej wcześniej :E ze mamy nieoryginalne kluczyki. Bo ktoś auto zwinie i jak to bywa z TU jeszcze się dowiemy, ze odszkodowanie się nie należy :E

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #449431 Wysłany: 07 Mar 2011, 01:10; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 02 Mar 2011,
Posty: 21
ipIV napisał(a):
(Jak widać wkładka świeżo wyjęta z korka ma tylko 4 zapadki a ta moja 8 )

Ktoś wcześniej wspominał o ratowaniu tyłka?? Bo tu go właśnie dano.
Tych zapadek jest tylko połowa nie z oszczędności ale w celu utrudnienia złodziejom życia. Proszę się jednak nie przejmować, bo moda na ten sposób kradzieży odeszła wraz ze skodami favorit.
Do dziś jednak spora część aut wszystkie zapadki ma jedynie w stacyjce, w drzwiach jest ich mniej a w korku tylko kilka.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #479079 Wysłany: 03 Cze 2011, 13:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice
Rejestracja: 23 Wrz 2010,
Posty: 210
A ja mam takie pytanko, może wyda się trochę głupie, ale trudno :P Jak immobiliser tam działa? Bo na filmiku z manuala przed przekładką immo zbliżałeś tylko stary kluczyk do stacyjki. Wystarczy że odpowiednio zakodowana pastylka jest zbliżona do stacyjki? Bo w nowym kluczyku tylko ją przykleiłeś do tej płytki tak? Też bym się chciał za to zabrać, ale boje się, żeby sobie właśnie sprawy z immobiliserem nie zwalić...

_________________
Fiat Punto II 1,2 8V rocznik 2000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #481035 Wysłany: 10 Cze 2011, 23:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Kwi 2011,
Posty: 5
RallyKrzysiek napisał(a):
Wystarczy że odpowiednio zakodowana pastylka jest zbliżona do stacyjki?

Wystarczy zbliżyć puki kontrolka nie zgaśnie. Potem nie jest potrzebna aż do następnego uruchomienia.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #481041 Wysłany: 11 Cze 2011, 00:03; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SG
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 12293
Pomógł: 45
w5minut napisał(a):
Tych zapadek jest tylko połowa nie z oszczędności ale w celu utrudnienia złodziejom życia. Proszę się jednak nie przejmować, bo moda na ten sposób kradzieży odeszła wraz ze skodami favorit.
Do dziś jednak spora część aut wszystkie zapadki ma jedynie w stacyjce, w drzwiach jest ich mniej a w korku tylko kilka.

ipIV napisał(a):
[ Dodano: 19 Lut 2009 17:25 ]
Dobra Szczerbol Już się domyśliłem dlaczego z jednej strony w korku zapadek nie było.... (zaraz lecę do auta wyjąć je!)
Otóż! Korek można łatwo i szybko gwizdnąć!!! Jeśli wkładka ma wszystkie zapadki a nie co drugą to bez problemu można sobie zrobić pod nią kluczyk! A tak bez połowy zapadek nie da się! Więc dorobiony kluczyk drzwi nie otworzy!

:lol:

_________________
Fiat Punto Evo 1,4 16V Multiair 99kW & Ford Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Ford Fiesta V 1,25 55kW | Fiat Tipo 1,4 16V 70kW
Był: Fiat Punto II 1,2 8V 44kW
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo
Image <- Ford Fiesta VII fl 1,0 Ecoboost
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #485735 Wysłany: 28 Cze 2011, 15:30; 
 Temat postu: wymiana wkładek
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adrian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Osobnica
Rejestracja: 28 Cze 2011,
Posty: 252
witam
chce wymienic w Punciaku 1 wszystkie wkładki (stacyjka, drzwi prawe i lewe, bagażnik i korek paliwa) i czy ten zestaw z allegro bedzie mi pasował http://allegro.pl/wkladki-wkladka-bebenki-zamka-seicento-punto-i1659303782.html ??

a czy ktos wymieniał wkładke w bagażniku i korek paliwa i miałby jakies zdjecia dokładne

_________________
topic47441.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #485846 Wysłany: 28 Cze 2011, 20:50; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia / PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3522
Pomógł: 22
joker_bvb12 napisał(a):
a czy ktos wymieniał wkładke w bagażniku i korek paliwa i miałby jakies zdjecia dokładne


A czytałeś pierwszego posta :> Tam są foty korka paliwa i jak wymienić wszystkie wkładki ;)

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Jest >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-...
Image
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #486007 Wysłany: 29 Cze 2011, 09:37; 
 Temat postu: odp
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adrian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Osobnica
Rejestracja: 28 Cze 2011,
Posty: 252
czytałem
tylko ze tam jest korek od punta 2
i nie ma pokazanego od bagaznika i stacyjki

_________________
topic47441.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #587811 Wysłany: 06 Cze 2012, 20:24; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice
Rejestracja: 27 Lut 2012,
Posty: 484
Pomógł: 2
Odkurzam trochę temat ;)

Czy rzeczywiście ryzyko uszkodzenia pastylki immobilizera jest takie duże? W sieci znalazłem że jest on zrobiony ze szkła i bardzo łatwo go ukruszyć. Przymierzam się właśnie do montażu sterowania radiowego do centralnego zamka, ale ponieważ moje klucze są w fatalnym stanie biorę od razu pod uwagę pilot typu scyzoryk, ale obawiam się nie jest zbyt ryzykowne rozbieranie starego kluczyka.

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #603961 Wysłany: 12 Sie 2012, 15:49; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Michał
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 18 Paź 2011,
Posty: 6
ziutek997 napisał(a):
Odkurzam trochę temat ;)

Czy rzeczywiście ryzyko uszkodzenia pastylki immobilizera jest takie duże? W sieci znalazłem że jest on zrobiony ze szkła i bardzo łatwo go ukruszyć. Przymierzam się właśnie do montażu sterowania radiowego do centralnego zamka, ale ponieważ moje klucze są w fatalnym stanie biorę od razu pod uwagę pilot typu scyzoryk, ale obawiam się nie jest zbyt ryzykowne rozbieranie starego kluczyka.


wyjecie pastylki jest proste i jesli robisz to z glowa to nie ma zadnego ryzyka.
ja mialem inny komplet kluczy i wkladek. Scinasz po plasterku plastik jak w manualu i w koncu dojdziuesz do koncowki immo. Poniewaz kluczykarz (ponoc jeden z lepszych w wawie) na wiesc jaki chce samochod do niego zawiezc wyrazal sie z duza doza niepewnosci w glosie i 'sie nie da' 'kluczyki musza byc sprowadzone pod konkretny vin z aso' olalem temat i zorbilem to sam:
pastylka wydlubana, zdjalem pierscien anteny immo (ten dookola wkladki stacyjki), wkleilem pastylke w pierscien (wazne- prostopadle do plaszczyzny pierscienia - sprawdz przykladajac pastylke do zdjetego pierscienia i uruchamiaj stacyjke nowym kluczykiem po wymianie wkladki). Wklej pastylke do pierscienia i owin najlepiej materiałową taśmą do kabli (taka włochata izolacja). caly pierscien idelanie wchodzi pod kolumne (dziura pod ECU wspomagania). Tak zmontowany zestaw zawsze ma odblokowane immo, nie ma potrzeby kasowac immo z kompa a zlodziej probujacy podmienic komputer zeby odpalic punciaka sie zdziwi (bo podmieniony komputer bedzie dostawal informacje od starej pastylki niezaleznie co wlozy co stacyjki).

Ma to plusy i ma minusy - ja mam akurat starego wylatanego trupa z 2004r (van) wiec nikt go nie ruszy:)
zaleta to mozliwosc latwego i wygodnego dorobienia zdalnego sterowania do silnika - np. nagrzewanie w zimie bez wychodzenia z domu.

_________________
--
Punto 1 75SX 1997 LPG+NoPB 280kkm
Punto 2 FL 1.3 multijet VAN ON 220kkm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #617817 Wysłany: 07 Paź 2012, 19:09; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Forumowicz

Imię: artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 07 Paź 2012,
Posty: 2
witam czy taki zestaw jak jest pokazany na pierwszej stronie będzie pasował do puntoI głównie chodzi mi o wkładke stacyjki


Góra
 Profil  
 
 
 Post #621248 Wysłany: 22 Paź 2012, 11:18; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Puntomaniak

Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Cult
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 28 Sie 2011,
Posty: 96
Pomógł: 1
Witam,

da się przystosować wkładkę korka paliwa bez rozbierania drugiej wkładki pod docelowy kluczyk?
W mk1 dokupiłem korek paliwa na kluczyk, bo nie miałem razem z autem. Podszedł taki od mk2, ale trochę wkurzające jest otwieranie korka zupełnie innym kluczykiem niż drzwi/stacyjki.

Pomijam, że jak kupiłem auto to miało inny klucz od stacyjki a inny od drzwi, więc stacyjka wymieniana pewne.

Trochę głupio mieć 3 klucze do jednego auta :E

_________________
Niebieski zrywacz asfaltu 1.2 8V


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719927 Wysłany: 06 Mar 2014, 15:28; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Witam ostatnio zauwazylem problem polegajacy na tym ze jak przekrecam kluczyk stacyjki to na poczatku zamek stawia drobny opor. Poki co nasmarowalem zamek bez zadnego demontazu. Ponadto nie krece kluczykiem na sile tylko lekko nim pokiwam i wtedy zalapie latwiej przy mniejszym nacisku.
Dodam tylko ze mam tylko 1 kluczyk a inne zamki dzialaja dobrze.
Klucz jest juz troche wytarty ale jego stan oceniam na dobry. Mysle ze glowna przyczyna problemow to ze wkladki do zamka stacyjki sie juz rozkalibrowaly byc moze sa tez zanieczyszczenia.
Co radzicie?
Kupic na Ebay kluczyk z zamkiem i przelozyc wylad i miec osobny kluczyk do stacyjki?
Czy skapletowac raczej zapadki do wkladu?

Czy majac stary kluczyk spiety kolkiem z "nowym" immobilizer pobierze kod od tego starego,
czy "nowy" nie spowoduje zaklocen?

[ Dodano: 06 Mar 2014 12:36 ]

Teraz mam spory problem bo przekrecilem kluczyk lewa strone w pozycje na swiatla postojowe I nie moge tego wylaczyc.
Zadko uzywalem tej pozycji I nigdy nie dzialalo to zbyt dobrze.

[ Dodano: 06 Mar 2014 14:27 ]

Po kilkunastu minutach zmagan udalo mi sie wylaczyc pozycje PARK, wniosek jest taki ze jak sa problemy z zamkiem to lepiej na to nie przelaczac.
Probowalem wysunac wkladke w pozycji MAR ale nie wychodzi, sadze ze musi byc gdzies jakas blokada.
?????

[ Dodano: 06 Mar 2014 14:28 ]

Jedyne co zrobilem to przeciscilem i nasmarowalem zamek we wszystkich mozliwych miejscach.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #790128 Wysłany: 14 Gru 2015, 21:33; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Forumowicz

Imię: Katarzyna
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 06 Gru 2015,
Posty: 1
Witam.
Potrzebuje wymienić w punto 2 lift 3D zamek przedni lewy, oraz bębenki do wkładki(ta tuleja z wąsami w którą wchodzi wkładka). Zastanawiam się czy zamki z punto 2 (nie lift) będą kompatybilne ewentualnie z punto 5D i czy bębenek prawy i lewy są identyczne ("mechanik" wyrzucił prawy więc nie mam możliwości porównania).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #815986 Wysłany: 01 Gru 2016, 11:30; 
 Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera.
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 22 Lis 2016,
Posty: 4
Mam taki problem, w moim aucie (patrz profil, rocznik 2003'), była wymieniana stacyjka prawdopodobnie, bo kluczyk nie pasuje do żadnych drzwi, ani do klapy bagażnika.

Auto otwieram pilocikiem... Gorzej jak siądą baterie albo akumulator...

Serwis ślusarski polecił, aby przerobić wkładkę, pod obecny klucz - koszt do 100 zł. Ewentualnie dorobić klucz pod wkładkę, ale koszt podobny(i wtedy będę miał na bryloku 2 klucze - bez sensu)...

Na allegro są same wkładki, ale po 1 - z przesyłką 135 pln, a po drugie one są do wersji przed FL...

Jakiś pomysł, jak taniej to ogarnąć? Albo jakiś tańszy serwis ślusarski w małopolsce?

_________________
Image
Kyokushin Army Soldier


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO