You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #86882 Wysłany: 30 Sty 2008, 21:08; 
 Temat postu: DZIWNE ODPALANIE
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 11
Witam. to pierwszy post ktory pisze na tym forum wiec naprawde podziwiam was za te rady i wsparcia. Nie jestem mechanikiem ale jakies pojecie mam a przedewszystkim to kupiłem Punto 1,2 75km z 95. samochodzik nawet ok. Autko z pierwszych rąk z przebiegiem 85 tys - niewiele co??

dziwnie odpalł i był mylowaty - pomyslałem że to wina goscia co nim jezdził ok70l. ale jak go wziełem na kanał to wyszło po zdjeciu osłony paska rozrządu zle założony nie zgadzały sie znaki - Poprawine. samochodzik ma kopa ale pali tak jak wczesniej tzn. czy ciepły czy zimny to to samo ale jak go wyąłcze i znowu odpalam to ok ale po 2 mnin jak odpalam to nie łapie odrazy tylko musze chwile krecic , załapie iii tak jakby chodził na trzech garach i po chwili jest ok. dnerwuje mnie to bo w zadnym samochodzie takiego zjawiska nie zaobserwowałem. co to sie dzieje??
Różne rzeczy przychodzą mi na mysl

silnik krokowy?
pompa paliwa
kable czy cos w przepustnicy??

doradzcie cos to?? - bo nie moge jak normalnie go odpalam to mnie krew zalewa ....


Góra
 Profil  
 

 
 Post #86904 Wysłany: 30 Sty 2008, 21:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 15 Lis 2007,
Posty: 70
deejay napisał(a):
ale pali tak jak wczesniej tzn. czy ciepły czy zimny to to samo ale jak go wyąłcze i znowu odpalam to ok ale po 2 mnin jak odpalam to nie łapie odrazy tylko musze chwile krecic , załapie iii tak jakby chodził na trzech garach i po chwili jest ok.

to kiedy pali a kiedy nie pali bo ja nie trybie ...

_________________
--
Kropek mój, to jest to, kocham go!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #86906 Wysłany: 30 Sty 2008, 21:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 30 Gru 2007,
Posty: 299
Zacznij od świec i przewodów WN i nie popełnij mojego błędu najpierw świece potem kable.
Rozrząd wymieniłes ? czy tylko przestawiłeś ?

_________________
topic5451.html

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #86912 Wysłany: 30 Sty 2008, 22:03; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 11
lukasz- pali za każdym razem ale... musze długo krecic chyba że wylaczam i zaraz odpalam to nie ma problemu.


rozrząd???? nie nie wymnieniałem a jest taka koniecznosc?? Nie wydaje mi sie chyba ze sie myle a może chodzi ci o pasek i napinacz??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #86915 Wysłany: 30 Sty 2008, 22:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gostynin
Rejestracja: 25 Sty 2008,
Posty: 318
Hm świece mogą być,Być może pompa daje za małe ciśnienie??
W ibizie mam nieraz to samo.

_________________
Było :)
126p el :)
ibiza 1.2 system porsche :)
ibiza 1,5 system porsche :)
punto mk1 1.1

Jest vectra B 1.8 16V :)


Image Piszę poprawnie po polsku
.


Masz jakiś problem dotyczący auta??od tego jest forum :)
gg zostawmy ewentualnym interesom.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #86916 Wysłany: 30 Sty 2008, 22:08; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak

Rejestracja: 15 Lis 2007,
Posty: 70
deejay no teraz to prosto i zrozumiale :)
mialem podobnie - winnym okazal sie byc silniczek krokowy
a nie masz problemu takiego ze odpali i zgasnie ? bo tu paliwo kiepskiej jakosci gra pierwsze skrzypce
pozdrowka

[ Dodano: 30 Sty 2008 21:08 ]
szary z co miales z tymi swiecami i kablami ?

_________________
--
Kropek mój, to jest to, kocham go!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #86940 Wysłany: 30 Sty 2008, 23:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 30 Gru 2007,
Posty: 299
luk-asz napisał(a):
szary z co miales z tymi swiecami i kablami ?


tu :) topic2328-15.html

Co do rozrządu, skoro był przestawiony, to nie stało się to bez powodu. Zużyty/za luxny pasek. Silnik naszczęście bezkolizyjny, czyli jak pasek więcej przeskoczy lub sie zerwie nie bedziesz musiał go remontować, jak to jest w większości aut, ale warto jednak wymienić żeby Cię to kiedyś nie zaskoczyło.

_________________
topic5451.html

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #86949 Wysłany: 30 Sty 2008, 23:33; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
A ja nie wierzę w przebieg tego samochodu.

Zmierz ciśnienie sprężania zimnego silnika, bo to się wydaje podejrzane. Ten przestawiony zapłon mimo bezkolizyjnego silnika mógł narobić szkód w szczelności zaworów.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #86973 Wysłany: 31 Sty 2008, 00:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 30 Gru 2007,
Posty: 299
No jak długo było jeżdzone, to możliwe. Jednka ja bym zaczął o wyeliminowania typowych usterek.
Układ zapłonowy, może jeszcze któraś z cewek poleciała. Można pomiwerzyć miernikiem, trzeba tylko wiecieć jakie powinna mieć wartości.
Mozna sprawdzić pompkę paliwa, może jest jakaś nieszczelność na przewodach ? Czasem pojawia sie woda w paliwie. Mogą być 3 powody. 1.Chrzczone paliwo, 2.Naturalne skraplanie pary wodnej 3.Przetarty wąż wlewu paliwa w tylnym nadkolu.

Dlaczego nie wierzysz w przebieg ? Zdarzają sie rodzynki. Fakt że duzo ma cofane liczniki, ale nie wszystkie :)

_________________
topic5451.html

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87007 Wysłany: 31 Sty 2008, 09:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 139
Dołączam się, świece, przewody i własnie cewki.
Akurat w temacie cewek nie jest tak, jak mówi SZARY. Nie ma sposobu by sprawdzić cewkę miernikiem. Przerabiałem to. Tezet mnie podpuścił i kupiłem cewkę (okazała się wina parownika, ale mniejsza z tym :) ).
Zanim jednak kupilem cewkę też pokręciłem się wsrod elektryków samochodowych i przekonali mnie, ze cewki nie ma jak sprawdzic, bo cewka nie przepala się (przepalone uzwojenie czyli przerwa) tylko dostaje przebicia w miejscu słabszej izolacji.

PS
Jakby ktos chcial kupic cewke to lezy nowa nieuzywana w garazu. Wiem, ze to nie ten dział, ale kazda okazjia dobra by się pozbyc zalegającego w garazu towaru i odzyskac choc częśc zamrozonej gotowki.

_________________
Punto 55, benzyna + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87013 Wysłany: 31 Sty 2008, 10:19; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
wito76 napisał(a):
Tezet mnie podpuścił

A możesz mi to miejsce wskazać gdzie napisalem żebyś kupił? Co najwyżej jak podejrzewam cewę to proponuję zamianę miejscami ewentualnie podmianę z innego samochodu.
Bardzo mnie ciekawi jak sprawa zeszła na cewkę, gdy wadliwy był parownik. Chyba jednak twój opis był błędny, bo w tym przypadku na benzynie powinien funkcjonować prawidłowo.
Już o to proszę minie nie oskarżać!

Ps. Szanujący się kierowca z aspiracjami do drobnych napraw pewien zestaw części pod ręką mieć powinien, a cewka i kable wys. napięcia do tego zestawu pierwszego ratunku należą. Sprzedaj cewkę, a za miesiąc znowu będziesz się wypłakiwał nad kolejną usterką :lol:

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87016 Wysłany: 31 Sty 2008, 10:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 139
Tezet, ale to nie bylo oskarżenie - miałem problem, auto gasło na gazie i na benzynie, czyli problem wspólny dla obu paliw, więc szukalismy po stronie zapłonu. Więcej, jestem wdzięczny za te rady.
Mój problem był dosyć nietypowy i przypominał szukanie ufo lub yeti i naprawdę ciężko było wpaść, ze to parownik, więc podejrzenie, ze to cewka było jak najbardziej na miejscu i też mi się to trzymalo kupy.
W moim przypadku gdy auto zgasło na gazie, przełączalem na benzyne i za kilkaset metrów ponownie gasło dopóki się silnik (płyn chłodzący) nie rozgrzał (po 3-5km). Gdy nierozprężony gaz zalegał w parowniku i przewodzie zasilającym podczas jazdy na benzynie powoli się rozprężal i jechałem na podwójnym paliwie i zalewalem świece gazem. Stare, sztywne membrany nie pracowały jak należy i to było powodem tak zaskakującego zachowania auta.
Ale jeszcze raz powtórzę, zwracam honor, podejrzenie ze to cewka bylo w tamtym przypadku jak najbardziej na miejscu i faktycznie mój opis problemu pozwalał na zwalenie winy na układ zapłonowy.

PS
Jeszcze 5 postów i wstąpię do zacnego grona Puntoświrów :).

_________________
Punto 55, benzyna + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87116 Wysłany: 31 Sty 2008, 17:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 30 Gru 2007,
Posty: 299
Nie będe sie sprzeczał co do mierzenia cewki. Wiem że nie wykona sie pełnego pomiaru, ale z tego co wiem mozna wykonać podstawowy pomiar oporności, przynajmniej na cewce w maluchu mierzyłem.

_________________
topic5451.html

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87370 Wysłany: 01 Lut 2008, 01:15; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 17 Cze 2007,
Posty: 280
wito76 trzymaj cewkę bo nie wiesz kiedy będzie Ci potrzebna.Mi padła cewka zaświecił się check wymieniłem cewkę i po krzyku.Cewka pada raz na zawsze albo iskrzy albo nie.Dobra rada wyrzuć gaz bo z tym są same problemy chcesz zaoszczędzić a i tak wszystko obraca sie przeciw Tobie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87376 Wysłany: 01 Lut 2008, 08:36; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 139
mariano italiano napisał(a):
wito76 trzymaj cewkę bo nie wiesz kiedy będzie Ci potrzebna.Mi padła cewka zaświecił się check wymieniłem cewkę i po krzyku.Cewka pada raz na zawsze albo iskrzy albo nie.Dobra rada wyrzuć gaz bo z tym są same problemy chcesz zaoszczędzić a i tak wszystko obraca sie przeciw Tobie.

Ja akurat złego słowa o gazie nie mogę powiedzieć. Oprócz ostatnich problemów z parownikiem, który się zgodnie z zasadami przyrody zużył (membrany) nigdy nie miałem żadnych problemów.
Gdy się czyta fora gaziarskie ludzie opisuję przeróżne problemy, a to im gaśnie na zimnym silniku, szarpie, strzela, gaśnie na zakretach, albo przy wrzuceniu na luz przy jezdzie 100km/h. Ja na szczescie nie mialem takich problemów. Grunt to założyc instalację w sprawdzonym przez innych warsztacie, wyregulować jak należy, pilnować stanu świec i przewodów i cieszyć się tankowaniem za 60zł do pełna.

Gdy auto jest wyregulowane jak należy odwdzięcza się przyzwoitym spalaniem, u mnie ok. 8lt i przyjemną jazdą. Owszem, jest minimalnie słabsze, ale ja np mam magnetyzery i ceramizer (od niedawna) i te różnicę w mocy sobie zniwelowałem wspomnianym tuningiem, i przy okazji obniżyłem spalanie. Krótko mówiąc jest ok.

_________________
Punto 55, benzyna + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87380 Wysłany: 01 Lut 2008, 09:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
Posiadanie instalacji LPG w Punto powinno być karalne :lol:

Już 50 metrów przed parkingiem wyczuwa się tego smroda. Gaz bez wątpienia wysusza komorę spalania a co za tym idzie przyspiesza zużycie silnika, minimalnie mniejsze koszty paliwa są niwelowane dodatkowymi opłatami za instalację i przeglądy instalacji oraz zwiększoną awaryjnością zespołu napędowego.
wito76 napisał(a):
cieszyć się tankowaniem za 60zł do pełna.
No tu dałeś czadu! :lol:

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87393 Wysłany: 01 Lut 2008, 09:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 139
Tezet1956 Jakiego czadu? Piszę jak jest. Zalewam 27,5 litra, płacę 60 zł i przejeżdżam dobrze ponad 300km (ostatnio 345km).
Na każdych 100km jestem 10zł do przodu od benzyniarzy.
A te dodatkowe 60zł na przegladzie mi się zwraca po 2-3 tygodniach jazdy. A propos
Tezet1956 napisał(a):
minimalnie mniejsze koszty paliwa
- to właśnie Ty kolego dałeś tu czadu. 10zł na 100km to chyba nie jest tak mało jak na ubogiego posiadacza fiata. Ja nikogo nie namawiam do zakładania instalacji gazowej. Jak wspominałem wcześniej, może i jestem farciarzem w czepku urodzonym, ale powtórzę, ja akurat nie mam co narzekać na gaz.
Nie traktuj tej mojej riposty zbyt osobiście, bo masz u mnie spory "rispekt" i nie chiałbym mieć wroga w Twojej osobie. Pewnie jeszcze nie raz będę cos od Ciebie chciał :).

_________________
Punto 55, benzyna + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87396 Wysłany: 01 Lut 2008, 10:01; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Tezet1956 napisał(a):
Posiadanie instalacji LPG w Punto powinno być karalne :lol:


Co jak co, ale tu się z Tobą w 100% zgadzam :E

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87399 Wysłany: 01 Lut 2008, 10:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 139
Tak na logikę to pewnie i macie rację. Małe auto, malutki silnik, ekonomia spalania nienajgorsza...
Ale co w takim razie mozna powiedziec o jeszcze mniejszych, o CC, Seicento, Matizie. Tam też ludzie pakują instalację. Tylko że pod maską robi się już tak ciasno, ze nie ma gdzie śrubokręta wcisnąc nie mówiąc o ręce. Widziałem ostatnio matiza, upchane wszystko jak biustonosze i majtki w szufladzie mojej żony (wciąż twierdzi że ma ich za mało) :).

_________________
Punto 55, benzyna + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87404 Wysłany: 01 Lut 2008, 10:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Gostynin
Rejestracja: 25 Sty 2008,
Posty: 318
ja zakładałem gaz do ibizy. wynik 20zł/100km :D Nie do osiągnięcia na beni :D
W butle wchodziło mi 32 litry gazu i na tym mozna było przejechać jakies 300-400km :D
No punto jest dużo bardziej mułowate od ibizy i w benynie więcej spali napewno :)
Ale narazie z gazem się wstrzymam i zobaczymy jak bedzie w spalaniu wychodziło.

_________________
Było :)
126p el :)
ibiza 1.2 system porsche :)
ibiza 1,5 system porsche :)
punto mk1 1.1

Jest vectra B 1.8 16V :)


Image Piszę poprawnie po polsku
.


Masz jakiś problem dotyczący auta??od tego jest forum :)
gg zostawmy ewentualnym interesom.

Góra
 Profil  
 
 
 Post #87406 Wysłany: 01 Lut 2008, 10:31; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
To jaki silnik miałeś w tej ibizie?

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87446 Wysłany: 01 Lut 2008, 12:00; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 30 Sty 2008,
Posty: 11
No chyba zboczylismy z tematu. Rozrząd zapewne sam sie nie przestawił o zabek do tyłu lecz to moze byc wina goscia ktory go zakładał - za pierwszym podejsciem przestawienia pomimo to że był na znakach też wyszedł do tyłu o zabek a to za sprawą napinacza co jak sie okazało zosatawiłem nie po tej stronie luz na pasku. jest ok. na znakach. Problem drzemie tylko w tym odpalaniu może wtrysk nie rzyma i zalewa?? bo jakoś dziwnie to na początku jakby na trzech chodził albo miał za dużo paliwa. w weekend wezme sie za kable itp.

gazu nie zamierzam zakladac . - po przestawieniu rozrządu spadło spalanie a przebieg jiest ok. mam ksiązke serwisową co i kiedy było robione pozatym to od starszego pana on tylko do kosciała i czsem do pracy jezdził


Ostatnio edytowany przez deejay, 01 Lut 2008, 12:11, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
 
 Post #87449 Wysłany: 01 Lut 2008, 12:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
xspeed99 napisał(a):
No punto jest dużo bardziej mułowate od ibizy i w benynie więcej spali napewno

O jakim ty Punto piszesz? Średnie zimowe spalanie 6,0 i na starcie niejedna Ibiza zostaje w tyle.

wito76 Czadu zadaleś tym, że za 60 zł masz pełen zbiornik. Problem w tym, że on odpowiada 15 litrom benzyny, więc jak do Punta założe bak na 10 l, to będę lepszy i pełny zbiornik będę miał za 42 zł.

Twoje wyliczenia są mocno naciągane i wystarczy wyciągnąć średnią dla gazu z użytkowników tego forum i już nie jest tak różowo. Na dodatek nie uwzględniłeś dodatkowo spalanej benzyny na rozruch, a wtedy masz największe łykanie paliwa.

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87487 Wysłany: 01 Lut 2008, 12:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: Opoczno
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 139
Łopatologicznie. Zbiornik gazu miesci 27,5 litra. Cena 1litra 2,18. Pełny zbiornik 60zł.
Co do zuzycia benzyny. Raz na półtora miesiąca dolewam tak za 15-20zł,zeby sie rezerwa nie swiecila. A na benzynie chodzi mi minutę, zapalam, idę otworzyc bramę, wsiadam, przegazówka i jestem na gazie.
Mozesz mi nie wierzyć, auto pali 8/100km gazu. Fakt ze nie jezdze duzo po miescie, dojezdzam do pracy 30km za miastem. A ze miasto nieduze to i nie ma korków, stania na światłach, jazdy start-stop. Stąd taki wynik.
Stosunek jeżdzenia miasto - trasa oceniam 20%-80%.
Proponuję założyć temat, ile ludziom spala na LPG.

_________________
Punto 55, benzyna + LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #87534 Wysłany: 01 Lut 2008, 16:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Beskid Wyspowy
Rejestracja: 24 Paź 2007,
Posty: 992
wito76 napisał(a):
A na benzynie chodzi mi minutę, zapalam, idę otworzyc bramę, wsiadam, przegazówka i jestem na gazie.
Ciekawe jak podgrzewasz parownik? Po minucie to silnik jest jeszcze zimny jak nos eskimosa :D .

_________________
Punto I 1,2 75 KM SX MPI '94
Punto II 1,2 60 KM MPI '01
Suzuki Grand Vitara 2,5 V6 144 KM '04


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO