You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 15 Cze 2025, 17:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 127 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #98952 Wysłany: 04 Mar 2008, 10:16; 
 Temat postu:
daras napisał(a):
A co do 500ki: małe, ciasne, przeciętne (w wersji POP) autko. Taboretowo wysoka pozycja za kierownicą. Przeciętne wykonanie. Taka nieco bardziej podpicowana stylowo Panda. Spodziewałem się czegoś więcej.
40 tyś. zł za tą wersję to trochę nieporozumienie.


Zgadzam się w 100% i co do alfy też. Ta sprzed FL była bardziej gansta, ale ta nie jest zła. Ale ja i tak czekam na następce. Coś mi się zdaje że będzie boski.


Góra
  
 

 
 Post #98957 Wysłany: 04 Mar 2008, 10:25; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
mnie jeszcze rozśmieszyło, że sprzedawcy często wskazują Cieniasa, jako następcę Seicento...

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99131 Wysłany: 04 Mar 2008, 21:08; 
 Temat postu:
:x :x :x :x :x :x :x A ja nie byłem chociaż baaardzo chciałem :cry: :cry: :cry: :cry:


Góra
  
 
 
 Post #99302 Wysłany: 05 Mar 2008, 12:14; 
 Temat postu:
ja też chciałam... :cry:


Góra
  
 
 
 Post #99320 Wysłany: 05 Mar 2008, 14:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Grzegorz1976

Którym 1,6? 105 czy 120??

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99331 Wysłany: 05 Mar 2008, 15:06; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Mikołaj
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Imielin
Rejestracja: 04 Sty 2007,
Posty: 1476
105 ;-).
Nie było innego ;-)

_________________
Moja Vectra.
Image
Pozdrawiam! Do zobaczenia na drogach!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99332 Wysłany: 05 Mar 2008, 15:07; 
 Temat postu:
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11772
Pomógł: 13
filip76 ja potwierdzam, że 105 bo sam też nim jechałem ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99345 Wysłany: 05 Mar 2008, 15:39; 
 Temat postu:
bbanditoss widzę że odświeżyłeś awatarka na wiosnę :D

filip76 tak to był ten 105 koni. W zupełności wystarcza, a nawet ciut zapasu zostaje :E


Góra
  
 
 
 Post #99347 Wysłany: 05 Mar 2008, 15:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Chyba zmienię kropka na to 1,6 120 KM :)

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99440 Wysłany: 05 Mar 2008, 20:40; 
 Temat postu:
filip76 no to chyba będzie dobry wybór, chociaż ja kocham kropki i na zewnatrz podobają się bardziej niż bravo ( ładniejsza sylwetka, taka sportowa, a bravo nieco ociężałe), natomiast w srodku bravo już o klasę wyżej.


Góra
  
 
 
 Post #99541 Wysłany: 06 Mar 2008, 09:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Jest jedna rzecz, którą musiałbym sprawdzić, a która jest dla mnie bardzo ważna - prześwit....

W "Teście 300" w TVN Turbo narzekali na zawieszenie* w bravo w układzie: 17", niskoprofilowy kapeć - na polskich "drogach" czyli w trakcie jazdy w koleinach tarli miską olejową...

Sam mam podobne doświadczenia z Mareą - mały prześwit+miękkie, bujające zawieszenie i 2 zniszczone osłony silnika :(



* to zawieszenie jest świetne wszędzie tylko nie u nas....

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99543 Wysłany: 06 Mar 2008, 09:43; 
 Temat postu:
filip76Na tej jeździe próbnej wpakowałem się tym braviaczem w koleiny i nic nie przytarłem, natomiast na tych szerokich kapciach dostał szybko aquaplaningu, co w moim kropku jeszcze mi się nie przytrafiło. Zawieszenie wydaje mi się o podobnej charakteruystyce do GP czyli super.


Góra
  
 
 
 Post #99544 Wysłany: 06 Mar 2008, 09:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Cóż, trzeba będzie jechać do salonu i spędzić kilka godzin na kolanach :)


Ale na razie to tylko taka "emocjonalna fascynacja". Na decyzję przyjdzie pora, jak wróci racjonalne myślenie :lol:

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99553 Wysłany: 06 Mar 2008, 10:52; 
 Temat postu:
filip76 napisał(a):
jak wróci racjonalne myślenie


Jak wróci racjonalne myślenie to musiałbyś kupić toyotę Auris, która jak mówi jej reklama, ma wszysttko oprócz naszych emocji (najprawdziwasz reklama Toyoty) :E


Góra
  
 
 
 Post #99558 Wysłany: 06 Mar 2008, 11:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Toyota raczej nie weźmie kropka w rozliczeniu :)

A Fiat i owszem :) No i jako ich stały klient itepe itede :)

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99625 Wysłany: 06 Mar 2008, 15:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 1970
Pomógł: 1
filip76 napisał(a):
W "Teście 300" w TVN Turbo narzekali na zawieszenie* w bravo w układzie: 17", niskoprofilowy kapeć - na polskich "drogach" czyli w trakcie jazdy w koleinach tarli miską olejową...

Ale to było Bravo Sport ze 150 KM, dość ciężkim m-jet'em, niższym zawiasem i seryjną osłoną dolną.
W lżejszym 1.6 na kołach 16kach powinno być znacznie lepiej :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99631 Wysłany: 06 Mar 2008, 15:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
To jest to światełko w tunelu :)

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99635 Wysłany: 06 Mar 2008, 16:09; 
 Temat postu:
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11772
Pomógł: 13
a ten testowy co Grzegorze śmigaliśmy miał 17" ale zawiecha normalna ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99636 Wysłany: 06 Mar 2008, 16:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
bbanditoss

jaki jest prześwit w porównaniu do GP

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99684 Wysłany: 06 Mar 2008, 19:34; 
 Temat postu:
Offline
Nigdzie nie jadę
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 08 Lip 2007,
Posty: 11772
Pomógł: 13
filip76 nie klękałem więc nie wiem na pewno :P ale chyba podobnie ;)

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99834 Wysłany: 07 Mar 2008, 08:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 1970
Pomógł: 1
filip76 prześwit w seryjnym aucie, na zwykłe drogi musi być seryjny ;)
Tzn. przedział 13-15 cm.
Weź tylko jedno pod uwagę: 1.6 16V w wersji 120 KM ma w serii DPF.
Czyli zapomnij o łatwym chip-tuningu (jeśli w ogóle o tym myślisz).
Wersję 1.9 120 KM możesz pogonić bez wysiłku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99858 Wysłany: 07 Mar 2008, 09:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Nie myślę o cziptjuningu - moim zdaniem zaletą tego silnika jest połączenie najlepszych cech z młodszego brata 1,3 czyli spalania z mocą starszego brata 1,9 :)

Gdyby się, prawda tego, rozchodziło ino o szmoc, to myślałbym o 1,9

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99917 Wysłany: 07 Mar 2008, 11:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 1970
Pomógł: 1
Z tym niskim spalaniem tego nowego 1.6 m-jet to też trzeba by to sprawdzić dokładnie.
Wersja 1.9 ma bardzo dobry, tzw. "inteligentny" system wtrysku Bosch'a. Łatwo odcinający paliwo i pozwalający oszczędzać jak się jeździ z głową ;)
Wg tego co pokazywał komp to ten 1.9 8V średnio mi spalał niecałe 6,5 l..
Dla porównania, w tych samych warunkach, mój spalał 5,5 l..
A to oznacza, że przy tej pojemności i masie Bravo, silnik 1.9 8V jest po prostu znakomity. Stara, dobra szkoła.
Ja nie mówię, że ten 1.6 jest słaby, ponieważ go nie znam. Mówię, że 1.9 8V pomimo swego wieku jest nadal bardzo dobrą konstrukcją.
Oczywiście wybór to Twoja decyzja, więc nowy silnik i opinie o nim będą mile widziane i zawsze chętnie czytane :)
Dobrze, żeby Synek się jeszcze wypowiedział.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99929 Wysłany: 07 Mar 2008, 11:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 1021
Pożyjemy, zobaczymy.

Raczej nie zdecyduję się na rolę królika doświadczalnego i poczekam na opinię użytkowników 1,6. Jest jeszcze możliwość, że kobieta wybije mi fanaberie z głowy, aczkolwiek też ma zacięcie motoryzacyjne i przebieg w każdym aucie dzielimy na pół :)

_________________
alfa romeo robi auto na najbliższy salon w Genewie. Honda - na lata


Góra
 Profil  
 
 
 Post #99934 Wysłany: 07 Mar 2008, 12:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 1970
Pomógł: 1
A tak w ogóle, czy diesel o pojemności 1.6-1.9 ma ekonomiczną przewagę nad benzyniakiem 1.4 T-jet?
Oba rodzaje silników spalą w trasie 5-6 l. Pb/ON, w mieście 7-9 l..
Różnica w cenie oleju napędowego i benzynki to 20-30 gr. na korzyść ON.
Różnica w cenie napędu to jakieś 5-7 tyś. zł. na korzyść T-jet'a.
Przy takich różnicach to trzeba naprawdę dużo kilometrów dieslem kręcić, żeby wyjść na swoje. Albo zwyczajnie mieć kaprys posiadania diesla.
Jak to liczyłem przed zakupem Grande, to mi wyszło, że zakup diesla ma sens, pod warunkiem, że będzie to mały ale mocny diesel z niskim średnim spalaniem, na poziomie max. 5,5 l. i serwisem odwiedzanym jak najrzadziej.
Te kryteria spełniał jedynie 90 konny 1.3 m-jet w Grande.
Dzisiaj są bardzo dobre silniki t-jet/tsi, które mają siłę diesla i podobne spalanie, a kulturą pracy kładą diesla na łopatki.


Ostatnio edytowany przez daras, 07 Mar 2008, 13:35, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 127 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO