|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 22:34
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
oska89 |
#186208 Wysłany:
04 Lis 2008, 16:17; Temat postu: dziwny odgłos przy rozgrzanym śilniku |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
|
Góra |
|
 |
|
|
ipIV |
#186214 Wysłany:
04 Lis 2008, 17:39; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Napinacz rozrządu, Pompa wody, ewentualnie łożyska alternatora. Nic innego raczej piszczeć prawa nie ma. Obstawiam pompe albo napinacz [ Dodano: 04 Lis 2008 16:39 ]Zdejmij pasek klinowy i zobacz  Pojeździj trochę (do rozgrzania silnika) na samym aku jak problem dalej będzie to zmieniaj pompę napinacz i pasek i masz cały rozrząd z głowy na 80-90kkm lub 3 lata 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
oska89 |
#186812 Wysłany:
06 Lis 2008, 14:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
|
Góra |
|
 |
makkak |
#186814 Wysłany:
06 Lis 2008, 15:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Chrzanów Rejestracja: 06 Cze 2008, Posty: 230
|
80kkm = 80 000 km (tak jak 1kg = 1000g) 
_________________ Punto I 1.2 MPI 1997 + pijany na czołówke = kasacja
Punto II 1.9 JTD 2001
|
|
Góra |
|
 |
oska89 |
#186823 Wysłany:
06 Lis 2008, 15:36; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#186925 Wysłany:
06 Lis 2008, 21:51; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
oska89 napisał(a): a przy okazji czy ktoś wie skąd mi cieknie olej ? dodam iż uszczelka pod pokrywą była wymieniona. oring wspornika cewek oska89 napisał(a): załaczam plik dźwiękowy nagrany telefonem tak wiec słaba jakość ale idzie sie dosłuchać tego o co mi chodzi.
Idealnie świst jak napinacz - to samo miałem, a napinacz mógł dostać po tyłku dlatego bo przy zmianie pompy za mocno został napiety pasek rozrządu. Tylko... to też może być pompa jak pasek jest za mocno napięty. Jak wymiana napinacza nie pomoże i pasek będzie nie za mocno napięty to drugi raz pompa do wymiany, no chyba ze olać to i zmienić pompe jak poleci.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
oska89 |
#187317 Wysłany:
08 Lis 2008, 13:33; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
ipIV napisał(a): oring wspornika cewek a ile takie coś kosztuje ? ipIV napisał(a): Jak wymiana napinacza nie pomoże i pasek będzie nie za mocno napięty to drugi raz pompa do wymiany
pompe wymieniłem i jest tak samo tak więc wymienie ten napinacz i napisze co i jak.
dzięki za pomoc, kolejny + dla Ciebie.
pozdrawiam
_________________
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#187341 Wysłany:
08 Lis 2008, 14:47; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
oska89 napisał(a): a ile takie coś kosztuje ?
2,50 w aso
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
oska89 |
#187623 Wysłany:
09 Lis 2008, 10:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
ipIV napisał(a): 2,50 w aso
ooo, a robota ?
_________________
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#187661 Wysłany:
09 Lis 2008, 12:46; Temat postu: |
|
|
oska89 odkręcasz mocowanie cewek (trzy śruby jeśli dobrze pamiętam), wyciągasz, czyścisz wszystko, zakładasz nowy oring i skręcasz  W pół godziny spokojnie to zrobisz... Gdzieś na forum jest link do tutoriala z fotkami jak to zrobić.
|
|
Góra |
|
 |
oska89 |
#187686 Wysłany:
09 Lis 2008, 14:14; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Jasło Rejestracja: 20 Mar 2008, Posty: 334
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#187691 Wysłany:
09 Lis 2008, 14:34; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Jeszcze silikonu wysokotemp. możesz dowalić to wytrzyma jeszcze dłużej 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
mrider |
#187977 Wysłany:
10 Lis 2008, 01:35; Temat postu: |
|
|
oska89 dokładnie o ten link mi chodziło  Tam to jest dobrze pokazane więc do dzieła...
|
|
Góra |
|
 |
loseer |
#189909 Wysłany:
15 Lis 2008, 13:58; Temat postu: problem |
|
 |
Forumowicz |
Miejscowość: Oleśnica Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 4
|
Witam jestem yu nowy i tak samo jak wy posiadam Punto II mam pytanie podczas jazdy slysze w komorze silnika takie dziwne odglosy w aucie takie zezenie nie jest to slyszalne zawsze ale czasami to pojawia sie i znika  bylem u mechanika ktory twierdzi ze silnik pracuje jak ta lala
myslalem ze to opony bo i taki trop mialem ale teraz wiem ze to nie to,Silnik pracuje dobrze tylka skad te odglosy ??? moze ktos mi pomoze??? [ Dodano: 15 Lis 2008 12:58 ]Moja Kropka II to 2002 R, 1.2 8v ma 80 tys przeb.
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|