FaTuM08 napisał(a):
1. coś mi się zdaję , że prędkościomierz mnie kłamie czy to realne założyłem go równo ze ogranicznikiem.
1. złap kołeczek na który nabijasz wskazówkę przekręć np: do 100 km/h i puść. wskazówka wróci do pozycji 0.
2. Odpal silnik i wsadz delikatnie ale to bardzo delikatnie wskazówkę w takiej pozycji by wskazywała równe 20km/h. [Staraj się to zrobić precyzyjnie! ]
3. ciesz się prawidłowo ustawionym prędkościomierzem :]
FaTuM08 napisał(a):
2. zapomniałem zapisać wskazówki z paliwem
Normalna rzecz całość była robiona maszynowo a po modyfikacji obudowa jest nieco przesunięta proponuje spiłować plastik [ prostokącik wokół żarówek ] lub też patrzeć gdzie zaczepia i piłować ten biały plastik od nawiewów. A światełko zgasło bo pewnie ułamałeś żarówki. Pozdrawiam
P.S. Kliknij Pomógł :]
Wyjmij tarczę i przytnij lub podoginaj tarczę gdyż jest nieco sztywniejsza od oryginalnej. Ja bym ją nawet przykleił jakimś super glutem lub czymś podobnym. pamiętaj żeby dobrze docisnąć tarczę !
FaTuM08 napisał(a):
i teraz mam szparę miedzy obudowa z nawiewów
Masz dwie opcje:
1. Zatankować na max i ustawić wskazówkę troszkę ponad dosłownię troszkę ponad max.
2. Zaraz jak zacznie się tylko świecić rezerwa to ustaw wskazówkę zaraz nad 2 kreską rezerwy czyli jakieś 40 km-ów normalnej jazdy do osuszenia baku :]
FaTuM08 napisał(a):
I coś fatalnie wyszły mi te nawiewy luki są widoczne