|
Obecny czas: 27 Kwi 2025, 08:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#223299 Wysłany:
27 Lut 2009, 01:13; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Bercik napisał(a): Zakładamy wsówki na kabelki zaciskając je obcęgami dobrze jest zalutować oprawiony kabelek przed założeniem wsóki. Dodam coś od siebie  Warto też dla pewności przylutować kabelek do zaciśniętej lepiej/gorzej "wsuwki" oraz użyć do tego kalafonii/pasty lutowniczej (jak kto woli) bo to co jest dodane do cyny czasami nie wystarcza żeby zrobić porządny lut.  Nie wygląda mi to na solidnie wykonane połączenie elektryczne tym bardziej, że jest to zaciskane szczypcami a nie specjalną zaciskarką. Szarpnąć i kabelek wyrwany.  Zamiast taśmy użyłbym kilku koszulek termokurczliwych o różnych fi. 2-3 na przewody i jedna fi 3cm na całość. [ Dodano: 27 Lut 2009 00:13 ]xONx napisał(a): a ma ktoś może manual, jak przerobić kostki zasilania z h7 na h1 i/albo z h1 na 7h
Co Ci po samych kostkach jak żarówka tak czy siak nie będzie pasować? Dla chcącego nic trudnego, ale w reflektorze ważne jest aby żarnik żarówki był w ognisku odbłyśnika - przy takiej modyfikacji jest to już trudne do wykonania, a to ze reflektor straci homologację - inna sprawa 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
|
|
xONx |
#223387 Wysłany:
27 Lut 2009, 13:52; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
ipIV napisał(a): [ Dodano: 27 Lut 2009 00:13 ]xONx napisał(a): a ma ktoś może manual, jak przerobić kostki zasilania z h7 na h1 i/albo z h1 na 7h
Co Ci po samych kostkach jak żarówka tak czy siak nie będzie pasować? Dla chcącego nic trudnego, ale w reflektorze ważne jest aby żarnik żarówki był w ognisku odbłyśnika - przy takiej modyfikacji jest to już trudne do wykonania, a to ze reflektor straci homologację - inna sprawa 
chodziło mi oto jak przerobić kostki zasilania z h7 na h1 i/albo z h1 na 7h już po zmianie reflektora [ Dodano: 27 Lut 2009 12:52 ]a co do utraty homologacji, to Ty chyba masz ksenony i też masz po homologacji na reflektory 
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#223447 Wysłany:
27 Lut 2009, 17:07; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13083 Pomógł: 54
|
Cytuj: a co do utraty homologacji, to Ty chyba masz ksenony i też masz po homologacji na reflektory Jakbym nie wiedział  xONx napisał(a): chodziło mi oto jak przerobić kostki zasilania z h7 na h1 i/albo z h1 na 7h już po zmianie reflektora
Kostki masz w reflektorze, a kostka zasilająca cały reflektor powinna być p&p  W przypadku zmiany całego homologacja dalej jest
Zrozumiałem Cię że chcesz wsadzić h7 w gniazdko h1 lub na odwrót 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Thomas |
#231371 Wysłany:
22 Mar 2009, 16:41; Temat postu: |
|
 |
Monkey Mod |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
 |
lukk |
#682949 Wysłany:
28 Lip 2013, 13:10; Temat postu: Re: Wymiana kostek zasilania w reflektorach typu H4 |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 05 Sty 2013, Posty: 133 Pomógł: 1
|
_________________
Kod: Gaz rządzi, gaz pany, kto nie ma gazu ten zacofany.
|
|
Góra |
|
 |
bunisnugle |
#820213 Wysłany:
03 Mar 2017, 18:40; Temat postu: Re: Wymiana kostek |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Lizz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 12 Maj 2015, Posty: 1
|
witam wszystkich Forumowiczów  jeśli mój wątek źle przypisałam do tematu, to od razu z góry przepraszam  Czy jest możliwe,aby po zaizolowaniu kabli od świateł przednich za pomocą taśmy wodoodpornej (kostka pękła- częsta przypadłość fiata) na drugi dzień musiałam odpalać auto na kable rozruchowe?(przez noc aku padł) Czy poprzez błędne zaizolowanie mogłam utracić masę i dlatego akumulator mógł się rozładować? Akumulator jest ok (ładuje się podczas jazdy) i nie ma mrozów przecież. proszę o pomoc 
|
|
Góra |
|
 |
kkrajewski1122 |
#832163 Wysłany:
15 Gru 2017, 12:45; Temat postu: Re: Wymiana kostek zasilania w reflektorach typu H4 |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Kacper
Samochód: Stilo
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ED
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 15 Gru 2017, Posty: 2
|
No nie wiem... a patrzyłaś czy kable nie zwierają ?
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 22 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|