You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 10:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #250936 Wysłany: 08 Maj 2009, 17:54; 
 Temat postu: 1,1 wiatrak chodzi cały czas po nagrzaniu
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
Witam,
mam chyba nietypowy problem z moim kropkiem.
Dziś wracając z pracy (temp na zewnątrza ok 22 st) utknąłem w korku i stałem jakies 25 minut. załączył mi się wentylator i.....chodziła cały czas nie było czegoś takiego jak mam w clio i wczesniej w cc ze schlodzil i sie wylaczy. potem ok 7 km ok 60 km/h na godzine (wentylator nie pracował)
ale kolejne swiatla znow to samo, podjechałm pod garaz - wiatrak chodzi
otwarlem maske i dalem mu ok 10-12 minut na wychodzenie....nic chodzil caly czas.Dopiero jak zgasilem silnik się wylaczyl po ok minucie, dwóch.
Dodam że w calych tych przygodach nie zalaczyla sie kontrolka temp silnika (mam wersje s wiec wiecie jaki mam licznik).
Wymienilem ostatnio pompe wody (uszkodzona - grzal sie za szybko), termostat, chodnice (rozciekla sie) plyn oraz czujnik wlanczajacy wiatrak.

Niedlugo mam wymienic wiatrak (kupilem okazyjnie) na orginal delphi (obecnie jest wsadzony jakiś artmoto)
Sprawdzilem dzis termostat w filtrze powietrza - wszystko ok
Macie jakies pomysl co jeszcze sprawdzic?
mam wlany olej mineralny, przebieg licznikowy 84 tys 95rok prod.
silnik chodzi cichutko, wolne obroty lekko faluja ale w normie, moc ok, spaliny ok, maselka pod korkiem brak, plynu i oleju nie ubywa
pozdrowienia

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 

 
 Post #251155 Wysłany: 09 Maj 2009, 00:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Gru 2007,
Posty: 183
mineralny olej przy takim małym przebiegu?

_________________
Fiat Punto I S55 | 1998r | 1.1 | 55 KM | 3D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251193 Wysłany: 09 Maj 2009, 08:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
Cytuj:
mineralny olej przy takim małym przebiegu?

taki byl wlany jak go kupilem....

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251203 Wysłany: 09 Maj 2009, 09:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Załóż z powrotem stary czujnik termiczny ( włącznik wentylatora ) bo ten jest padnięty :?

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251256 Wysłany: 09 Maj 2009, 12:42; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Szkoda, że masz S czyli brak wskaźnika temperatury... Bo wydaje mi się, że to może być tak jak napisał AF czujnik wentylatora albo termostat, który się zawiesza, silnik sie grzeje i dlatego wentylator chodzi.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251288 Wysłany: 09 Maj 2009, 14:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
AF napisał(a):
Załóż z powrotem stary czujnik termiczny ( włącznik wentylatora ) bo ten jest padnięty

na poprzednim bylo podobnie z tym, ze wtedy ciekla chodnica
STax napisał(a):
termostat, który się zawiesza, silnik sie grzeje i dlatego wentylator chodzi.


mozliwe ze nowy termostat tak wariowac

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251338 Wysłany: 09 Maj 2009, 17:17; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
Nowy nie powinien, chyba, że miałeś jakiś syf w układzie to mógł go zalepić, ale to chyba mało prawdopodobne.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251347 Wysłany: 09 Maj 2009, 17:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 22 Sie 2007,
Posty: 467
Mi się wydaje ,że nie ma co szukać po stronie termostatu bo czujnik do wentylatora jest w chłodnicy, więc obieg duży jest otwarty.Albo wina czujnika ,albo układ zapowietrzony.

_________________
Dla forumowiczów służę Euroscanem

Mój pierwszy Kropek
http://fiatpunto.com.pl/topic10252.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251392 Wysłany: 09 Maj 2009, 20:34; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
marcinwrc2 napisał(a):
.Albo wina czujnika ,albo układ zapowietrzony.

czujnik, no nie wiem.....natomiast odpowietrzony powinien byc ok, z obu odpowietrznikow cieklo podczas odpowietrzania po wymianie chlodnicy

cos jeszcze przychodzi mi do glowy podczas wymiany czujnika zauwazylem ze na starym jest uszczelka gumowa, na nowym byla metalowa podkladka - do nowego zalozylem gume, myslicie ze to moze miec jakikolwiek wplyw?

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251410 Wysłany: 09 Maj 2009, 21:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Tak w ogóle masz dobry kierunek obrotow wiatraka.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251416 Wysłany: 09 Maj 2009, 21:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
Cytuj:
Tak w ogóle masz dobry kierunek obrotow wiatraka.


to samo pytanie zadalem w innym poscie
krótkie pytanie w ktora strone ma sie krecic wiatrak prawo czy w lewo????

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #251420 Wysłany: 09 Maj 2009, 21:11; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
gardi1: tak żeby wciągał powietrze do środka komory silnika.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255025 Wysłany: 18 Maj 2009, 09:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
Panowie,
poradziłem sobie z wiatrakiem (wymieniłem :) kupiłem okazyjnie za 50zł.
Okazało się ze poprzedni chodził w druga stronę oraz średnica śmigieł była mniejsza niż w oryginale !!!! Mam ochotę pozabijać sprzedawców.

Ale......
wciąż po bardzo krótkiej jeździe np tak jak dziś do pracy, po ok 15 minutach staje na światłach na ok 5-10 minut, przed wystartowaniem na zielonym już pracuje się wiatrak.....
Naprawdę nie wiem, jakim cudem auto się tak szybko grzeje.....macie jakiś pomysł?
Pompa wody, chodnica, płyn, termostat powymieniane....
możliwe jest takie uszkodzenie silnika, żeby tak szybko się grzał?
Może czyszczenie układu?
Dodam, ze ani oleju ani płynu chodzącego nie ubywa nie kopci na biało, lub czarno, odpala za pierwszym razem, moc jest.....oba węże idące do chodnicy gorące więc opływ płynu jest
Jutro wymieniam licznik na taki z temp, zobaczę jak się szybko będzie podnosiła się wskazówka

Macie jakieś inne opcje?

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255037 Wysłany: 18 Maj 2009, 10:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Po 15 min. jazdy silnik jest już całkowicie nagrzany.
Co w tym dziwnego, że po zatrzymaniu na światłach wentylator startuje ? :>

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255040 Wysłany: 18 Maj 2009, 10:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
AF napisał(a):
Po 15 min. jazdy silnik jest już całkowicie nagrzany.
Co w tym dziwnego, że po zatrzymaniu na światłach wentylator startuje ?

ok zgadzam się, z tym, że np w podobnych temp w clio czy nawet w cc704 miałem tak że wiatrak się nie włączał....
pracował dopiero podczas postoju w korku powiedzmy.....a tu stoje na światłach 2 przejazdy....
może niepotrzebnie panikuje ale nie chce zajechać silnika

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255051 Wysłany: 18 Maj 2009, 10:40; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
AF napisał(a):
Po 15 min. jazdy silnik jest już całkowicie nagrzany.
Co w tym dziwnego, że po zatrzymaniu na światłach wentylator startuje

No coś dziwnego jest...
U mnie po niedawnej naprawie układu chłodniczego mam teraz tak, że jak jadę (nieważne czy 15min czy godzinę) to wskazówka jest ok 1/4 skali, jak się zatrzymam to powoli rośnie i po jakichś 5-10 min dopiero dochodzi do 1/2 i wtedy startuje wentylator.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255067 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
1. Przy rozgrzanym silnku wskazówka nie powinna stać na 1/4 skali, a mniej więcej w połowie, choć wskazania i tak są bardzo orientacyjne, bo to wskaźnik, a nie miernik temperatury.
2. Nie widzę nic niezwykłego w tym, że wentylator włącza się po chwili postoju, nawet po kilkunastu sekundach.
3. Włączniki termiczne wentylatorów mają rozrzut punktu załączenia/wyłączenia, może się zdarzyć, że jeden załącza wentylator przy 90 st., a drugi przy 88 st.
W tym, co napisał gardi1 w ostatnich postach nie widzę żadnych nieprawidłowości.

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255072 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:05; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
Cytuj:
W tym, co napisał gardi1 w ostatnich postach nie widzę żadnych nieprawidłowości.

no to mnie trochę uspokoiłeś.....zobaczymy co dalej się będzie działo

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255074 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:05; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
AF napisał(a):
Przy rozgrzanym silnku wskazówka nie powinna stać na 1/4 skali, a mniej więcej w połowie, choć wskazania i tak są bardzo orientacyjne, bo to wskaźnik, a nie miernik temperatury

Też tak kiedyś myślałem, że powinna być ok 1/2. A potem naprawiłem układ i dopiero teraz jest wszystko ok, a w czasie jazdy wskazówka lekko ponad 1/4 wychodzi...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255078 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Tychy
Rejestracja: 14 Lut 2009,
Posty: 74
STax napisał(a):
A potem naprawiłem układ

coś więcej, jakiej wymiany dokonałeś?

_________________
punto I S 1,2 Cabrio


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255085 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
STax napisał(a):
a w czasie jazdy wskazówka lekko ponad 1/4 wychodzi...

... co świadczy o dużym błędzie wskazań temperatury, albo o tym, że termostat za wcześnie się otwiera.

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255092 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:19; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
AF: heh super podejście masz - ty masz dobrze a kto inny ma źle i kropka :E

gardi1: wymiana termostatu (stary się zawieszał zamknięty i dlatego się grzał), wyczyszczenie chłodnicy, wymieniona UPG, całość odpowietrzona.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #255102 Wysłany: 18 Maj 2009, 11:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 26 Lut 2009,
Posty: 613
Pomógł: 20
Swego czas montowałem w Punto "S" i CC900 "Happy" wskaźniki temperatury.
Chodzi o te wersje, gdzie fabrycznie była tylko lampka sygnalizująca przegrzanie.
Zrobiłem to w ok. 30 samochodzikach.
Wiem jakie jest standardowe położenie wskazówki przy nagrzanym silniku.
W instrukcji obsługi też powinno być napisane.
Powodzenia :D

_________________
GP1.2
65 leniwych kucyków.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #734800 Wysłany: 24 Cze 2014, 11:47; 
 Temat postu: Re: 1,1 wiatrak chodzi cały czas po nagrzaniu
Offline
Forumowicz
Awatar użytkownika

Imię: Basia
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 24 Cze 2014,
Posty: 3
Witam Panowie.Możecie mi mniej wiecej powiedzieć jak to jest z tym wentylatorem bo u mnie prawdopodobnie wcale sie nie załącza temperatura jest w połowie,silnik nagrzany mocno a wentylatora nie słychać.Kiedyś miałam sytuacje że temp. dzwigła mi sie na max w staniu w korku ale włączyłam ogrzewanie i zeszła w dół to było takie jednorazowe.A teraz mam jechac prawie 700km i obawiam sie o moje maleństwo że gdzieś mi stanie...Proszę o jakieś konkretne odpowiedzi...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #734843 Wysłany: 24 Cze 2014, 18:18; 
 Temat postu: Re: 1,1 wiatrak chodzi cały czas po nagrzaniu
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
Spr wentylator czy się swobodnie obraca, czy luzu nie ma i bezpiecznik ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO