You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 03 Cze 2024, 10:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 600 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #50940 Wysłany: 05 Paź 2007, 13:47; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
gp napisał(a):
Nie no - pewne zasady higieny mam wpojone ;-)


Nie przecze :)

Chodziło mi o to, że to ma swój plus czasem z ON bo umyjesz ręce :) a niektórzy po tankowaniu przecież mają "czyste" ręce ;)

Nie chodzi mi tu o przesadę z myciem rąk = raczej taka luźna informacyjna pisanina :)

Co do Bravo z T-JET 120 KM - powinno być wystarczające :) trzeba się będzie tym przejechać 8)

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 

 
 Post #50943 Wysłany: 05 Paź 2007, 13:58; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Strzelin
Rejestracja: 24 Lis 2006,
Posty: 922
gp napisał(a):
115 KM w alfie 147

Mój kolega ma alfe 147 1.9 JTD 140KM. Jest ciuchutki i baaaardzoooo dynamiczny. Jechaliśmy 190km/h i nic nie było czuć

_________________
Grande Punto - 5d - Energy(2006) - Szary Jungle - 1.4 16V Starjet 95KM

Moje auto znajdziesz na Polskajazda.pl

Znowu Boom dla nas, Wielkie Joł Kochana.... :mrgreen:
Nie podoba Shieeeeea? :E

Góra
 Profil  
 
 
 Post #51033 Wysłany: 05 Paź 2007, 19:19; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Logrono, Mollet del Valles
Rejestracja: 19 Paź 2006,
Posty: 1312
Silnik w moim Bravo ma jeszzce to do siebie, ze ciezko odpala i maja to wszystkie modele (skonsultowane na forum Bravo ;) ) a jak juz odpali to jest na poczatku strasznie glosny. A w srodku halasuje przy niskich obrotach bo na trasie jest ok. A mycie rak... No w Hiszpanii sa troche inne stacje niz np. w POlsce czy Niemczech :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #51109 Wysłany: 05 Paź 2007, 22:21; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
Synek napisał(a):
Silnik w moim Bravo ma jeszzce to do siebie, ze ciezko odpala i maja to wszystkie modele (skonsultowane na forum Bravo ;) )A mycie rak... No w Hiszpanii sa troche inne stacje niz np. w POlsce czy Niemczech :>


Chodzi Ci tylko o silniki 120 KM ?

Bo ja mam doświadczenie ze 150 KM super zapala :)

Przy tamtym nie zwróciłem uwagi :(

Te stacje to w lepszą czy gorszą stronę mam rozumieć ;)

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #51189 Wysłany: 06 Paź 2007, 01:03; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Logrono, Mollet del Valles
Rejestracja: 19 Paź 2006,
Posty: 1312
Jaco napisał(a):
Chodzi Ci tylko o silniki 120 KM ?

Tak tak... Mowa o tym :) A stacje sa gorsze. W Polsce to luksus ale to pewnie ze wzgledu na to, ze powstaly stosunkowo niedawno ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #51877 Wysłany: 08 Paź 2007, 10:23; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
No właśnie przy okazji przejażdżki bravką też zauważyłem, że przy odpalaniu silnika 1.9 120 KM, jakby całym samochodem zatrzęsło lekko i coś zazgrzytało/zaburczało pod maską. Gość z ASO stwierdził wtedy, że TTTM. Później już w czasie jazdy nie było żadnych problemów. Ale jak już wspominałem, identyczny motor w alfie 147 sprawował się kulturalniej.
Faktem jest, że ten 1.9 m-jet, znacznie szybciej się nagrzewa (łapie nominalną wg wskazu temp pracy) niż mój 1.3 m-jet.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #51932 Wysłany: 08 Paź 2007, 12:46; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
daras napisał(a):
Faktem jest, że ten 1.9 m-jet, znacznie szybciej się nagrzewa (łapie nominalną wg wskazu temp pracy) niż mój 1.3 m-jet.


No różnica jest duża :)

Przynajmniej 1,9 16v 150 KM się nagrzewał BARDZO szybko :) moim zdaniem na Plusik :)

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52196 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:01; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Zdecydowanie na plus :-)
Dzisiaj rano było u nas chyba ze 4 stopnie tylko (normalnie w uszy zmarzłem). Samochód garażuję a i tak temp. złapał dopiero po ok. 20 minutach jazdy w mieście. Ale to tak na marginesie bo to wątek o bravo ;-)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52198 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 25 Sty 2007,
Posty: 165
daras napisał(a):
Samochód garażuję a i tak temp. złapał dopiero po ok. 20 minutach jazdy w mieście.


No to auto do serwisu na wymianę termostatu, nie ma prawa się tak zachowywać..

_________________
Alfa 156SW 1,9JTD 16v 2003 Distinctive+Sportpack II
Alfa 159SW 1,9JTDm 2008 Distinctive


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52200 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:07; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
Wujek V

Z silnikami Diesla jest troszkę inaczej szczególnie tymi 1,3 75/90 KM

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52202 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 25 Sty 2007,
Posty: 165
Kurde, ale 20min do osiągnięcia normalnej temperatury?? Aż mi się wierzyć nie chce.. :shock: :shock: :shock:

_________________
Alfa 156SW 1,9JTD 16v 2003 Distinctive+Sportpack II
Alfa 159SW 1,9JTDm 2008 Distinctive


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52204 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
Ogrzewanie w kabinie na maxa - to jest przyczyna. Oddaje większą cześć ciepła do nagrzewnicy.

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52205 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:18; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
Wujek V napisał(a):
Kurde, ale 20min do osiągnięcia normalnej temperatury?? Aż mi się wierzyć nie chce.. :shock: :shock: :shock:


To jest wątek o Bravo ;)

No tak - zależnie od warunków w jakich jedziesz i jak traktujesz auto pedałem gazu ;)

Ale silniki 1,9 nagrzewają się bardzo szybko. Natomiast te 1,3 wolniej. Nie jest to reguła ile to zajmuje, czasem szybciej czasem wolniej :) Warunki i nasza jazda :) temperatura zewnętrzna itd. :)

EOT w tym temacie tutaj - Please :lol:

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52209 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
No i do tego dochodzi raczej powolna jazda od świateł do świateł.
Mam wrażenie, że ten 1.3 m-jet bardzo opornie łapie temperaturę. Szybko też stygnie po wyłączeniu. Ale jak już złapie to można gonić po autostradzie kilkaset kilometrów i wskaz ani drgnie (to pewnie zasługa ponad 7 litrów płynu chłodzącego w obiegu).

Jaco - napisałem to równolegle :-) Można przenieść tą dyskusję do wątku o Grande m-jet (o ile nie wyczerpaliśmy tematu)


Ostatnio edytowany przez daras 09 Paź 2007, 08:36, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
 Post #52212 Wysłany: 09 Paź 2007, 08:24; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Podbeskidzie
Rejestracja: 27 Lut 2007,
Posty: 1225
daras napisał(a):
No i do tego dochodzi raczej powolna jazda od świateł do świateł.
Mam wrażenie, że ten 1.3 m-jet bardzo opornie łapie temperaturę. Szybko też stygnie po wyłączeniu. Ale jak już złapie to można gonić po autostradzie kilkaset kilometrów i ani drgnie.


No dokładnie.

A w Bravo ( opieram się na 150 KM ) Łapie temp bardzo szybko, i nawet jak po dłuższym czasie przyjdziesz do autka to silnik potrafi być lekko ciepły jeszcze. Później moment i już jest OK :)

_________________
FIAT Grande Punto 90 KM MultiJet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52352 Wysłany: 09 Paź 2007, 18:17; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Logrono, Mollet del Valles
Rejestracja: 19 Paź 2006,
Posty: 1312
Dokladnie tak jest. Jak np. przed powrotem z pracy, nawet w lecie odpalalem silnik na ok. 10-15min. zeby sie zagrzal to w GP nawet wskazowka nie drgnela. Dopiero po przejechaniu ok. 7-10km lapal yemperature. Natomiast w Bravo juz na postoju sie nagrzewa a po przejechaniu jakiegos kilometra do dwoch juz ma optymalna temperature pracy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52575 Wysłany: 10 Paź 2007, 09:06; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
Dlatego nie zaleca się nagrzewania auta na postoju bo olej będzie nagrzewał się dłużej (na zimnym jest największe zużycie silnika). Włączamy silnik i jedziemy (delikatnie bez korzystania z maksymalnej mocy czyli bez "piłowania"). Tak mówi instrukcja. Naprawdę nie wiem czemu ma służyć takie rozgrzewanie auta na postoju? Nie jest to ani tanie ani ekologiczne.

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52646 Wysłany: 10 Paź 2007, 12:36; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Miejscowość: Logrono, Mollet del Valles
Rejestracja: 19 Paź 2006,
Posty: 1312
co do nagrzewania to taki mam nawyk. Szczegolnie zima. Jak wsiadam do auta po pracy to lubie jak jest w nim cieplo :) Ale nie zmienia to faktu, ze silnik 1,3 duzo wolniej sie nagrzewa...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52763 Wysłany: 10 Paź 2007, 17:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Gdańsk
Rejestracja: 25 Sty 2007,
Posty: 165
Rozgrzewanie auta na postoju jest przede wszystkim niebezpieczne dla katalizatora!

A jak ktoś lubi ciepło na dzień dobry - pozostaje webasto ;)

_________________
Alfa 156SW 1,9JTD 16v 2003 Distinctive+Sportpack II
Alfa 159SW 1,9JTDm 2008 Distinctive


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54394 Wysłany: 15 Paź 2007, 15:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 21 Lip 2007,
Posty: 917
dziś byłem w ASO i zajrzałem do salonu, głównie, żeby obejrzeć GP i popytać o ceny nowych i używanych... Ale stwierdziłem, że po co się oszukiwać, skoro Bravo wg mnie jest najładniejszym z Fiatów obecnie... i jeśli będę zmieniał samochód to właśnie na Bravo, póki mnie nie będzie stać na ładnego diesla pozostaję przy Mk2 FL :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #54568 Wysłany: 18 Paź 2007, 09:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
A jest ktoś tutaj może, kto jeździł już tymi benzyniakami doładowanymi T-jet? Interesuje mnie obiektywna opinia jak to się sprawuje.

[ Dodano: Czw Paź 18, 2007 8:07 am ]
Obejrzałem sobie w miarę dokładnie i na spokojnie bravo t-jet w wersji emotion. I stwierdzam, że jest to kawałek porządnej bryki. Bardzo ładnie wykonany w środku i na zewnątrz (moim zdaniem podobnie jak grande - najlepiej w swojej klasie). Jedyne obiekcje mam do objętości wnętrza. Ilość miejsca z przodu i z tyłu jest podobna jak w grande kropce (a mam nawet wrażenie, że chyba jednak w bravo jest ciaśniej, szczególnie z tyłu). W grande łatwiej zająć bardzo dobrą pozycję za kierownicą. Bravo bardziej otacza wewnątrz kierowcę i pasażerów - tak na styl alfy r. Wątpliwości też mam co do trwałości naprawdę pięknej brązowo-burej tapicerki "tecnotweed" w wersji emotion.
Ale to jedyne wątpliwości. Poza tym jak już pisałem - kawałek fajnej bryki.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #55226 Wysłany: 18 Paź 2007, 10:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
Daras, czyżbyś myślał o zmianie samochodu? :> Ja przyznam się szczerze, że coraz bardziej Bravo chodzi mi po głowie. Ale to pewnie temat na przyszłość no i trochę szkoda byłoby pozbyć się kropaska

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #55249 Wysłany: 18 Paź 2007, 12:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
Przyłapałeś mnie - trochę myślę :-)
Tylko, chyba jednak na razie jeszcze za wcześnie na zmianę.
Dobrze mi się sprawuje moja kropka po prostu :-)

Może uda mi się pojeździć w przyszłym tygodniu T-jet'em 150 KM. Coś napiszę wtedy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #55259 Wysłany: 18 Paź 2007, 12:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Lancia Delta
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: NDM-Mazowieckie
Rejestracja: 17 Maj 2007,
Posty: 912
Ja raczej wybrałbym MultiJeta 150KM. Droższy ale eksploatacja tańsza. Najlepiej jakby to była wersja SPORT na biksenonach, z dużą navi i na feldze 18' :D

_________________
Były:
Seicento Sporting ABARTH 54KM (1999)
Grande Punto SPORT MultiJet 90KM (2006)
Ford Fiesta MK7 GoldX 82KM (2011)
Jest:
Ford Fiesta MK7FL EcoBoost 125KM (2012)<<<link
Lancia Delta MOMO 1,9TT Boosted by Cinek (2013)<<<link
Seicento 1,1MPI (2005)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #55265 Wysłany: 18 Paź 2007, 13:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: w-m
Rejestracja: 21 Gru 2006,
Posty: 2006
Pomógł: 1
No ba! Super wersję sobie wybrałeś :-) Ja chyba skłaniałbym się w kierunku T-jet'a. Wszystko jedno czy 120 czy 150 kucy. Jednak ma lżejszy silnik niż m-jet a co za tym idzie i przód. Lepiej się powinien prowadzić niż diesel. Spalanie też jest porównywalne. 150 KM diesel 5-6 literków w trasie spali. To tyle co teoretycznie mały benzyniak o porównywalnej mocy. A diesel jest jednak sporo droższy.
Ale to takie gdybanie ;-)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 600 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO