You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 08:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #287231 Wysłany: 11 Wrz 2009, 09:49; 
 Temat postu: Silniczek wycieraczek
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódż-Widzew
Rejestracja: 31 Sie 2008,
Posty: 96
:roll: Witam mam taki problem a mianowicie b.glosno pracuje mi silniczek wycieraczek.Zaczelo sie to jakis tydzien temu(doslownie strasznie skrzypi)
Moze to juz jego koniec sie zbliza i nadaje
sie do wymiany pomalu? Amoze ktos mial podobne problemy i wie
jak temu zaradzic?
Dzieki za ewentualne sugestie
Pozdrawiam :wink:

_________________
PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420

"Dżem-kapela życia mądrego"


Ostatnio edytowany przez flex34, 11 Wrz 2009, 09:50, edytowano w sumie 1 raz

Góra
 Profil  
 

 
 Post #287232 Wysłany: 11 Wrz 2009, 09:50; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24013
Pomógł: 128
flex34: zacznij od rozebrania i wyczyszczenia mechanizmu.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287357 Wysłany: 11 Wrz 2009, 17:30; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Łódż-Widzew
Rejestracja: 31 Sie 2008,
Posty: 96
STax
Tzn musze odkrecic podszybie i wyjac caly mechanizm tak mam to rozumiec? :oops:

_________________
PuntoI 1.2 ELX 75Km
http://fiatpunto.com.pl/post166420.html#166420

"Dżem-kapela życia mądrego"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #287371 Wysłany: 11 Wrz 2009, 18:50; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 31 Maj 2009,
Posty: 100
Tak to nic trudnego.Wyczyść i nasmaruj

_________________
Punto mk1 1.7TD ELX 1995r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #296150 Wysłany: 07 Paź 2009, 17:14; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Kielce
Rejestracja: 16 Maj 2009,
Posty: 30
ja miałem podobnie, strasznie głośno charczał mi silnik i trzeba było kopic niestety nowy :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #296396 Wysłany: 08 Paź 2009, 17:13; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 21 Cze 2009,
Posty: 44
Sprawdź ośki od piór wycieraczek, lubią korodować. Ja po zakupie swojego Punto miałem zatartą tylną wycieraczkę. Powodem okazała się właśnie zatarta i zardzewiała ośka.

_________________
Rob
-------------------------
Punto I 1,1 55 SX '99 5D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #296582 Wysłany: 09 Paź 2009, 09:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 259
pamietaj o odpieciu akumulatora zanim bedziesz wyciagac mechanizm zeby Ci palcy nie odcielo!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
WRC - Wieśniak Robi Cuda
http://www.szybkiepranie.pl <<-- pranie tapicerki samochodowej kraków


Góra
 Profil  
 
 
 Post #300935 Wysłany: 21 Paź 2009, 22:47; 
 Temat postu:
Offline
Forumowicz

Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 21 Paź 2009,
Posty: 1
Z racji mojego pierwszego postu chciał bym się przywitać. Punto to moje pierwsze auto i póki co jestem zadowolony z zakupu. Jedynym mankamentem mojego auta był i póki co jest silnik przednich wycieraczek podobnie jak u kolegów powyżej zaczęło się od głośnej pracy silniczka a na jego zatrzymaniu skończywszy. Zakupiłem więc nowy silnik i chciałem go wstawić w miejsce uszkodzonego było trochę schodów bo wcześniejszy nie miał tego samego gniazda i poprzedni właściciel trochę poprzerabiał wtyczkę. Wycieraczki działały ale bez wyłącznika czasowego. Udało mi się odnaleźć schematy w necie i podłączyć wtyczkę jak należy. Silnik ruszył i wszystkie funkcję wróciły. Problem pojawił się w momencie ustawiania wycieraczek. Choć pracują w całym zakresie zatrzymują się w jednej trzeciej swojej drogi. tzn. idą w górę do ustawienia pionowego, następnie wracają w dół po czym z powrotem chcą iść w górę zatrzymując się w ok 1/3 drogi i tak zostają. Trochę wypracowanie z tego wyszło co napisałem ale chciałem czysto naświetlić problem. Czy ma ktoś pomysł co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. Nie mam pomysłu a próbowałem wszystkiego co przyszło mi do głowy. Może sprzedano mi nie ten model silnika (posiadam Magneti Marelli TGE 432 P), choć prosiłem do Punto I. A może jednak nie podłączyłem jak należy wtyczki. Na schematach jest jeden przewód więcej. A w moim aucie go nie ma. Może to jest przyczyna.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Jeśli temat i problem był omawiany to z góry sorry i proszę o wskazanie drogi.

Pozdrawiam.

Edit:

Dziś podołałem problemowi. To chyba zmęczenie przytkało mi logiczne myślenie. Oczywiście jest możliwość regulacji na wale samego silnika. Wyregulowane śmigają aż miło :D


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO