You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 20:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #374621 Wysłany: 16 Cze 2010, 22:32; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 07 Lut 2009,
Posty: 151
Chłodnica jest czyściutka problem jest w co raz później włączającym się wentylatorze nie wiem co o tym myśleć .Czujnik na chłodnicy?? to dlaczego na początku działa dobrze? Termostat? przecież ma dopiero rok. A może zapowietrzony układ dawał by takie objawy???

_________________
PUNTO 1.2 75KM
A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE...


Góra
 Profil  
 

 
 Post #374626 Wysłany: 16 Cze 2010, 22:39; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Żęszuf
Rejestracja: 23 Paź 2007,
Posty: 7422
Pomógł: 164
jak sie zagrzeje to wskazówka wychodzi poza polowe, tak jest u Mnie i włącza się później.

_________________
Fiat Punto I 97 60KM 1.2 Pb+LPG 5D Biały jak umyty :>
topic20164.html


Image

było zwykłe "S" a teraz lekko doposażyłem ;D

Czy masz już darmowe Assistance?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374632 Wysłany: 16 Cze 2010, 22:44; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Taki objaw wskazuje na termostat. Za późno pusza ciecz i temu taka wysoka temp. Można wyjac bez kupowania nowego i pojezdzic bez niego. zobaczyc co wtedy bedzie sie działo:)

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374634 Wysłany: 16 Cze 2010, 22:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 07 Lut 2009,
Posty: 151
Właśnie o to chodzi że u mnie było inaczej : podczas jazdy wskazówka była zawsze 2mm pod połową a w korku nigdy nie przekraczała połowy

_________________
PUNTO 1.2 75KM
A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374644 Wysłany: 16 Cze 2010, 22:59; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
bym stawial na termostat

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374669 Wysłany: 16 Cze 2010, 23:35; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
dariuszs860 napisał(a):
bym stawial na termostat


też tak uważam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374679 Wysłany: 16 Cze 2010, 23:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec
Rejestracja: 13 Kwi 2008,
Posty: 3107
Pomógł: 50
Na pewno objaw ten może świadczyć o niesprawnym termostacie. Może być rownież zapowietrzona chłodnica, tylko z jakiej przyczyny i czujnik włączający wentylator. Aby nie narażać się na niepotrzebne wydatki, proponuje tak jakdariuszs860 wyjąć sam termostat [ bo można] i zobaczyć, kiedy wtedy włączy się wentylator.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374681 Wysłany: 16 Cze 2010, 23:56; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
koszt nie duży jak już sprawdzać stary lepiej wymieć na nowy jeśli nie był wymieniany do tej pory, i tak samo z płynem chłodniczym, kiedy był wymieniany ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374850 Wysłany: 17 Cze 2010, 20:51; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Rejestracja: 07 Lut 2009,
Posty: 151
Właśnie o to chodzi że termostat wymieniałem w zeszłym roku razem z pompą wody i czujnikiem temperatury a płyn przy okazji.

_________________
PUNTO 1.2 75KM
A MIAŁO BYĆ TAK PIĘKNIE...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #374854 Wysłany: 14 Sie 2010, 17:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
Jednak bym proponował zrobic tak jak wczesniej pisałem zeby wyjąć termostat i złożyc obudowe bez niego. Wtedy pojezdzic i obserwowac jak bedzie zachowywac sie temperatura i wentylator. :E

[ Dodano: 14 Sie 2010 17:02 ]
Jak widać wyżej ja radziłem co zrobic a teraz sam mam jeszcze większy problem. A wiec zaczne od poczatku. Jakis miesiąc temu zmieniłem termostat i czujnik temp właczający wentylator. Bo nagrzewał mi sie strasznie . Wszystko było niby ok przez jakieś 2-3 tyg, teraz tj wczoraj dzis wogóle w te upały znowy bardzo mocno sie nagrzewa. jest tak : temperatura rośnie normalnie dochodzi do połowy i po chwili termostat sie otwiera i troche ona spada (temp) , ale zaraz znowu rośnie. Dochodi do 3/4 skali i wiem ze jest juz zdecydowanie za duzo przekrecam nawiew na gorące i nadmuch na maxa. Zbija temp ale to w korku nawet niedaje rady. Kolejna rzecz którą zauważyłem to, to ze na wolnych obrotach niema goracego powietrza tak jakby ciecz gorąca niedopływała do nagrzewnicy. Przytrzymam go na wyższych obrotach tzn ok 3000obr/min i wyżej powraca gorace powietrze. Czy to może byc pompa wody? Niewiem czemu ale mi sie wydaje ze to ona pada. Prosze o podpowiedzi, uwagi .
Układ jest odpowietrzony .
Z góry dzieki za jakiekolwiek zainteresownie moim problemem

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387680 Wysłany: 14 Sie 2010, 19:39; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
dariuszs860 Uszczelka pod głowicą tak na 85% :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387681 Wysłany: 14 Sie 2010, 19:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
nie pompa?
Gadalem teraz z mechanikiem i stawia na pompe , jednak ipIV nie wykluczam twojej podpowiedzi :(

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387682 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:02; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
dariuszs860 napisał(a):
Gadalem teraz z mechanikiem i stawia na pompe

pompa jest na wale mechanicznie sprzęgnięta z kołem pasowym, a koło pasowe napędzane zębatym paskiem.... ni ma bata, żeby za wolno się kręciła, a jakby się zablokowała itp to pasek rozrządu w momencie straciłby wszystkie zęby i koniec. Silnik nie działa :>
Jedyne co w pompie może paść to łożysko/uszczelniacz ale to się objawia świstem/wyciekiem płynu.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387685 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:14; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
ipIV napisał(a):
ni ma bata, żeby za wolno się kręciła, a jakby się zablokowała itp to pasek rozrządu w momencie straciłby wszystkie zęby i koniec. Silnik nie działa Smile


A ja widziałem taki przypadek ze pasek rozrzadu napedzał kółko pompy a śmigło sie nieobracało i płynu nie pompowało :) Nie twierdze ze niemasz racji ale staram sie jakos znaleźć dobre rozwiazanie.
A upg objawi sie tym ze na wolnych obrotach niema gorącego powietrza w kabinie pasażerskiej?

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387687 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:15; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
dariuszs860 napisał(a):
A upg objawi sie tym ze na wolnych obrotach niema gorącego powietrza w kabinie pasażerskiej?

wdmuchuje spaliny w układ chłodzenia i sie nagrzewnica zapowietrza ;) Albo nagrzewnica zapchana kamieniem czy co :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387688 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
oki to prawda, a wiec moze to byc upg :( kurcze... lipa

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387689 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:20; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
weź jeszcze spuśc płyn, odłącz obydwa węże z nagrzewnicy, wsadź do jednej dziury wąż z wodą i niech syf wyciśnie :E A jak swobodnie się woda bedzie przelewać no to 90% upg :E

9% - jeszcze coś innego
1% - pompa :>

[ Dodano: 14 Sie 2010 20:20 ]
odkręć korek, odpal, przegazuj, jak wybije płyn to 99,8% upg :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387690 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:20; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
niedodałem ze wentylator tez niewiem czemu sie nie wlacza? chyba uklad sie zapowietrzył

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387692 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:22; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
wybijać płyn z korka na odpalonym moze w 1 przypadku przy sprawnym silniku - tylko przy odpowietrzaniu ukłądu po zalaniu swieżym płynem... jak sie odpowietrzy to bez korka można jeździć i wybić nie powinno no chyba, że wode masz wlaną to sie zagotuje zanim wentylator sie włączy.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387695 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:29; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
mam płyn zalany, i niewywala korkiem plynu, bo on tylko w bloku tak mocno sie nagrzewa w chłodnicy nie jest az tak goracy, mowie na podstawie wskaznika temp i reakcji wentylatora

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387696 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:30; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
odkręć korek i sprawdź czy nie wybije przy dodawaniu gazu :> Będziesz miał odpowiedź :P

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387698 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
i jak wybije to upg?
jutro bede patrzyl i jeszcze raz odpowietrze :)

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387699 Wysłany: 14 Sie 2010, 20:37; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
normalnie jak układ jest zapowietrzony to przy dodaniu gazu wsysa a na jałowym może zacząć wyciekać

jak upg to jest oki dodasz gazu i gejzer :E

oczywiscie wsio na odkręconym korku.

[ Dodano: 14 Sie 2010 20:36 ]
poobserwuj co i jak i opisz co się dokładnie tu dzieje :>

[ Dodano: 14 Sie 2010 20:37 ]
no i powąchaj czy spalinami nie daje ze zbiorniczka :>

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #387702 Wysłany: 15 Sie 2010, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 09 Lip 2009,
Posty: 897
Pomógł: 15
ok wszystko juz wiem :)

Kurcze robie samochody ale powypadkowe :) Z mechanika słabo :E

Jutro z rana bede obserwował,

[ Dodano: 15 Sie 2010 18:46 ]
Już jestem po obserwacji. A wiec tak: zobaczyłem ze jest zapowietrzony, postanowiłem odpowietrzyc , wszystko fajnie szło w nagrzewnicy jest gorące powietrze, w chłodnicy także no i wentylator poszedł :)


ipIV napisał(a):
normalnie jak układ jest zapowietrzony to przy dodaniu gazu wsysa a na jałowym może zacząć wyciekać


I tak dokładnie było , na wolnych obrotach powoli płyn podchodził do góry i w koncu troche wypływał, ale jak ipIV napisał przy dodaniu gazu wsysało płyn., I tak to wyglada .
Niby jest dobrze bo w nagrzewnicy na wolnych obrotach jest juz gorace powietrze , wentylator się włacza. Ale jednak niepokoi mnie położenie wskazówki temp tzn jest około 3-4 mm podad połowe i w korku taki stan sie utrzymuje. Czy to normalne?

_________________
Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł" :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #388044 Wysłany: 15 Sie 2010, 22:54; 
 Temat postu:
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13084
Pomógł: 54
to obstawiłbym czujnik :>

1.1 ma 1 w ssącym, 1 w głowicy od strony rozrządu i nie jestem pewien ale możliwe, że jest trzeci w chłodnicy.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 84 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO