|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 15:05
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Radek 102 |
#389203 Wysłany:
19 Sie 2010, 16:41; Temat postu: Uszczelniania wału korbowego i wałka rozrządu. |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 06 Mar 2009, Posty: 151
|
Witam,
zamierzam się do uszczelnienia silnika. Cieknie mi trochę spod miski olejowej i chyba zimering puścił albo na wałku rozrządu albo na wale korbowym bo mam mokry czujnik położenia wału i wszystko co jest wokoło  P
Pytanko do osób które to już robiły, dużo z tym roboty? bo nie mam zbytnio czasu jestem coś tego roku zarobiony
pozdrawiam
_________________ Punto 1.1 1996 - czarna strzała 55 koni z czego kilka już pewnie zdechło
od 18/05/2010 przy przebiegu 132 000 podtleneg LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
|
- Arturo - |
#389266 Wysłany:
19 Sie 2010, 19:54; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 02 Kwi 2010, Posty: 82
|
Jak Nie masz czasu na zabawę to idź do mechanika,
- Ściągnąć osłonę rozrządu
- na walku rozrządu musisz zablokować koło pasowe, popuścić śrubę
- Następnie kręcąc walkiem rozrządu (kluczem do siebie) ustawić koło na znacznikach
- Popuścić rolkę napinacza rozrządu i ściągnąć pasek, odkręcić do końca kolo pasowe i powinien sie ukazać simerning,
Na wale korbowym, to nie wiem
przy okazji skontroluj pompę wody czy nie cieknie i napinacz i pasek rozrządu ewentualnie wymień
Składasz w odwrotnej kolejności zwracając uwagę aby znaczniki na wale korbowym i rozrządu były na swoich miejscach, napięcie paska powinno byc aby w najdłuższym miejscu przekręcał sie max o konto 90stopni.
|
|
Góra |
|
 |
Radek 102 |
#389364 Wysłany:
30 Sie 2010, 13:07; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 06 Mar 2009, Posty: 151
|
też myślałem o tym aby wymienić przy okazji rozrząd i pompę wody. [ Dodano: 30 Sie 2010 12:07 ]wracając do tematu... Dam radę uszczelnić wał korbowy bez wyjmowania silnika? W niedługim czasie będę miał urlop a że pogoda jest idealna do prac warsztatowych to chciałbym się upewnić czy jest taka możliwość
pozdrawiam
_________________ Punto 1.1 1996 - czarna strzała 55 koni z czego kilka już pewnie zdechło
od 18/05/2010 przy przebiegu 132 000 podtleneg LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|