You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 08 Gru 2019, 18:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #389890 Wysłany: 22 Sie 2010, 11:30; 
 Temat postu: SWAP
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 03 Mar 2010,
Posty: 1618
Pomógł: 9
Chce troszke poprawić osiągi kropka i tu rodzą się w mojej głowie najróżniejsze pytania:

Mam Punto 60 - 1242 cm³ Fire, SPI, 8v - 60 KM, 98 Nm można ten silnik uturbić? Co będzie potrzebne ile będzie to kosztować? i jaką uzyskam moc?

Może wymienić silnik na 1242 cm³ Fire, MPI, 8v - 73 KM, 106 Nm i go uturbic?
Nie znam sie na tuningu i jestem zielony w tej kwestii. Prosze o pomoc

_________________
FIAT PUNTO I 1998r. 185 000


Góra
 Profil  
 

 
 Post #389892 Wysłany: 22 Sie 2010, 11:42; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3083
Pomógł: 17
jeśli chodzi o uturbienie to koszt w wersji profesjonalnej to najmniej około 10k zł , lepiej zmień silnik na:
michu0802 napisał(a):
silnik na 1242 cm³ Fire, MPI, 8v - 73 KM, 106 Nm


i to powinno wystarczyć na:
michu0802 napisał(a):
Chce troszke poprawić osiągi kropka



Tylko najważniejsze pytanie ile chcesz wydać kasy na zwiększenie osiągów :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389894 Wysłany: 22 Sie 2010, 11:48; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 03 Mar 2010,
Posty: 1618
Pomógł: 9
na razie rozglądam się w temacie....
Przedstawcie wstępne koszty tego SWAPU

_________________
FIAT PUNTO I 1998r. 185 000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389896 Wysłany: 22 Sie 2010, 11:51; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3083
Pomógł: 17
michu0802 napisał(a):
na razie rozglądam się w temacie....
myślicie że w 4-6k sie zmieszczę?


jeśli TYLKO swap to powinieneś się zmieścić

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389899 Wysłany: 22 Sie 2010, 11:58; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 03 Mar 2010,
Posty: 1618
Pomógł: 9
a jesli mialby turbo? Wiadomo autko musi sie tez zatrzymywac, jakie tarcze? Zawieszenie tez przydało by sie obniżyć

_________________
FIAT PUNTO I 1998r. 185 000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389900 Wysłany: 22 Sie 2010, 12:04; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3083
Pomógł: 17
wzmocnienie/ulepszenia hamulców i zawieszenia to koszt około do 4 do 5k spokojnie się zmieścisz

mam na myśli gwintowane zawieszenie, i zmianę bębnów na tarcze (tył)

cenę mogłem przesadzić, ale sądzę za za taką kasę zawias - hamulce spokojnie byś wzmocnił

[ Dodano: 22 Sie 2010 11:04 ]
koła na lato i zimę masz 14 czy 15 calowe :?:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389903 Wysłany: 22 Sie 2010, 12:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 03 Mar 2010,
Posty: 1618
Pomógł: 9
mam 13.... :/ ale przymierzam sie do zmiany na 14x7

_________________
FIAT PUNTO I 1998r. 185 000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389905 Wysłany: 22 Sie 2010, 12:14; 
 Temat postu:
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3083
Pomógł: 17
michu0802 napisał(a):
mam 13.... :/ ale przymierzam sie do zmiany na 14x7


to najpierw zmień koła na 14, i wtedy maks hamulce podejdą na tarczy 257 mm

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389909 Wysłany: 22 Sie 2010, 12:22; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
michu0802, odrazu szukaj zdrowe GT. SWAP jest drogim rozwiązaniem (no chyba że trafisz taniego dawcę i wszystko sam zrobisz). Uturbianie 1.2 to trochę lipne rozwiązanie gdy seryjnie w MK1 siedziało 1.4T, z kolei SWAP na 1.4T to koszt kilku tyś i sporo problemów.
Możesz wsadzić elektrykę od 1.2 MPI i wtedy przy ok 1-2 kzł powinieneś się zmieścić i miałbyś 75KM.

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389937 Wysłany: 22 Sie 2010, 15:45; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Zakup gotowego 180-200 konnego GT wyjdzie taniej niż babranie się w tuning. Ten kto to robił wie ile to kosztuje.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389939 Wysłany: 22 Sie 2010, 15:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1333
Pomógł: 7
Lepiej spylic woz i kupic mocny , chociaz kolega ma p1 5d 1.4turbo i smiga w miare bezawaryjnie (nawet na trasy PL-chorwacja)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #389950 Wysłany: 22 Sie 2010, 16:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Paź 2008,
Posty: 297
2rotor napisał(a):
Zakup gotowego 180-200 konnego GT wyjdzie taniej niż babranie się w tuning. Ten kto to robił wie ile to kosztuje.

Wyjdzie sporo taniej i chyba znam jednego takiego co ma na sprzedaż takiego gieteka z dwójką z przodu :wink:

A swoją drogą ile cenisz za swojego wynalazka, bo widziałem go nie tak dawno na alledrogo...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390057 Wysłany: 22 Sie 2010, 22:52; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1333
Pomógł: 7
goofer007 kogo , daj namiar z wykresem z 2 z przodu :E

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390077 Wysłany: 23 Sie 2010, 00:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.4 8V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 01 Paź 2008,
Posty: 297
DeviLL napisał(a):
goofer007 kogo , daj namiar z wykresem z 2 z przodu :E


Hehe no fakt, że 2ki na papierze tam nikt nie widział i chyba predko nie zobaczy bo 2rotor się ze shamowaniem auta na odpowiednim booscie nie spieszy :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390093 Wysłany: 23 Sie 2010, 08:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
goofer007 napisał(a):
2rotor napisał(a):
Zakup gotowego 180-200 konnego GT wyjdzie taniej niż babranie się w tuning. Ten kto to robił wie ile to kosztuje.

Wyjdzie sporo taniej i chyba znam jednego takiego co ma na sprzedaż takiego gieteka z dwójką z przodu :wink:

A swoją drogą ile cenisz za swojego wynalazka, bo widziałem go nie tak dawno na alledrogo...


Z ceną ciężki temat tak żeby nie oddać za pół darmo i żeby jeszcze ktoś kupił. Narazie nie zszedł więc sobie jest, pewnie na przyszły sezon się zajmę sprzedażą na poważnie bo trzeba w końcu jaką Alfę do lansu po wsi zanabyć :E

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390421 Wysłany: 24 Sie 2010, 16:43; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Kalisz
Rejestracja: 03 Mar 2010,
Posty: 1618
Pomógł: 9
DeviLL napisał(a):
Lepiej spylic woz i kupic mocny , chociaz kolega ma p1 5d 1.4turbo i smiga w miare bezawaryjnie (nawet na trasy PL-chorwacja)


Nie cche sprzedawac swojego kropka... wiem co mam. A jak kupie jakieś inne autko to nie wiadomo na co trafie

_________________
FIAT PUNTO I 1998r. 185 000


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390424 Wysłany: 24 Sie 2010, 16:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa
Rejestracja: 04 Mar 2007,
Posty: 4202
Pomógł: 11
To kup pewny (jest co najmniej 1 na forum na sprzedaż) i też będziesz wiedział co masz. Robiąc SWAPa też będziesz się zastanawiać co masz pod maską...

_________________
Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...

Sprzedam części do Punto GT --> link


Góra
 Profil  
 
 
 Post #390449 Wysłany: 24 Sie 2010, 18:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1333
Pomógł: 7
michu0802 napisał(a):
DeviLL napisał(a):
Lepiej spylic woz i kupic mocny , chociaz kolega ma p1 5d 1.4turbo i smiga w miare bezawaryjnie (nawet na trasy PL-chorwacja)


Nie cche sprzedawac swojego kropka... wiem co mam. A jak kupie jakieś inne autko to nie wiadomo na co trafie


Tez tak myslalem ,zaczynajac tuning swego kropka . Jak teraz na to patrze to cena za auto bedzie pewnie 2-3x mniejsza niz poniesione koszta ;)
Osobiscie odradzam , lepiej kupic "gotowe" auto oczywiscie z wiadomego zrodla , bo np wiekszosc pgt to zajechane strucle a wlasciciele kombinuja by sie pozbyc problema , dlatego mnie dziwi ,ze ktos woli dac 8tys za syfa jak za 10-12tys ma elegancki sprzet

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482403 Wysłany: 17 Cze 2011, 13:55; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Siedlce
Rejestracja: 24 Sty 2011,
Posty: 230
Witam! nie chce zakładac nowego wątku wiec podepne sie do tego. Mam Punto 2 FL 5D 1.2 8V chce wsadzić do niego motor z Punto 2 1.4 16V i z tąd moje pytanie co jeszcze oprócz silnika będę miał do wymiany?Prosze o wypowiedzi ludzi którzy się na tym ZNAJĄ a nie którym sie wydaje ze sie znają to po 1 a po 2 nie interesuje mnie sprzedanie auta i kupienie gotowca :) Z góry dzieki za odp. Pozdr!

_________________
Image

Punto II FL 1,2 8V 5D 2004 LPG
http://fiatpunto.com.pl/topic28578.html

http://myspace.com/coocktails
http://facebook.com/coocktails


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482471 Wysłany: 17 Cze 2011, 18:01; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: okolice Cz-wy
Rejestracja: 05 Cze 2011,
Posty: 43
a jest sens "SWAPOWAĆ" z 1.2 na 1.4 i to jeszcze z 8 na 16 ?? ja bym się wstrzymał...

na co dzień mam do czynienia ze swapami, ale trochę o innej tematyce... - BMW i zazwyczaj tak jest, że robi się np. 1.8 na 2.8 i wtedy caała magia w połączeniach wiązkach kabli.. hamulce na bank do wymiany! skrzynia.. dyfer.. zawieszenie... ale efekty widać na skrzyżowaniach jak masz zielone.......

JA osobiście nie widzę sensu zmieniać motor w Punto... gama silników jest tak ociosana - małą mocą, że pchać pieniądze pod mache to dla mnie studnia bo i tak nie będziesz jeździć "jak poparzony szczur"

...jak Swapa masz w garażu w trakcie prac, to musisz się liczyć, że to już kompletnie inne auto... tylko buda zostaje....

SORKI ZA OFFA ALE TAKIE MOJE ZDANIE....

pozdr.

_________________
RENOWACJA FELG - MALOWANIE, POLEROWANIE, PIASKOWANIE, PROSTOWANIE....
http://www.rwd-klub.pl
http://www.drift-open.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482488 Wysłany: 17 Cze 2011, 19:22; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24058
Pomógł: 128
norbert:) napisał(a):
JA osobiście nie widzę sensu zmieniać motor w Punto... gama silników jest tak ociosana - małą mocą, że pchać pieniądze pod mache to dla mnie studnia bo i tak nie będziesz jeździć "jak poparzony szczur"

Nie masz racji. Wystarczy wsadzić 1.6 z mk I i do tego osprzęt (turbo itd) od mk I 1.4 GT żeby mieć te 150KM i naprawdę fajne osiągi.
Natomiast zgadzam się, że swap z 1.2 8v na 1.4 16v (bez zamiaru dalszych modyfikacji czy uturbienia tego silnika) nie ma sensu, bo różnica w mocy w żaden sposób nie będzie warta wydanych pieniędzy.

Moim zdaniem swap w punto ma sens tylko w kilku przypadkach:
a) wsadzasz 1.4 z GT lub 1.6 + osprzęt GT
b) wsadzasz 1.8 z HGT (chociaż łatwiej kupić HGT po prostu)
c) wsadzasz coś większego niż 1.8 z innego fiata.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482509 Wysłany: 17 Cze 2011, 20:02; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec/Dąbrowa Górnicza/Będzin
Rejestracja: 08 Sie 2008,
Posty: 190
Ja sam chciałem brać się za 1.4 16v do mojego, ale słyszałem, że wcale jakiś fenomenalny ten silnik faktycznie nie jest, chociaż jest to nowoczesna jednostka w porównaniu z np. 1.6 16v z Bravo. Ale finalnie jakbym teraz robił swapa, to brałbym to 1.6 16v z Bravo, chociaż jest trochę paliwożerne, ale na pewno na początek da lepszy efekt, a potem jak kolega napisał, osprzęt z Punto GT lub ewentualnie jakiś lepszy trochę i można spokojnie celować w 150KM minimum, tylko to już są potem bardziej zabawy na auto do upalania, a nie na miejskie autko ekonomiczne... ;)

_________________
Jest -> Fiat Bravo 1.9 JTD 2001
Było -> Acura Integra LS
Było -> Fiat Punto Mk2 1.2 8v mod :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482540 Wysłany: 17 Cze 2011, 21:24; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Rejestracja: 23 Lut 2011,
Posty: 60
Pomógł: 1
Panowie BUILT not BOUGHT :lol: :lol:

a co do tematu zamiast pchac sie w 1.4 16v to wolałbym 1.4 T-Jeta zapodac :D

a tak T-Jet odpycha sie w SC

http://www.youtube.com/watch?v=03Gtrs9y ... r_embedded

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, natomiast zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

(1998 - 1999r.) Fiat 126p - pierwsza fura :)
(2001 - 2002r.) - Vectra A 1.6
(2002 - 2008r.) był (CC 900 - swap na 1.2 8v - później swap na 1.2 16v plus dłubanie :)
(2007 - 2010r.) było VW Polo 6N 1.4 8v
(2009 - 2010r.) była Astra F kombi 1.7 TD
(2010 - 2011r.) był CC 1.2 16v seria
(od 2010r.) jest Toyota Avensis T25 2.0 D4D kombi
(od marca 2011r.) jest Punto HGT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #482552 Wysłany: 17 Cze 2011, 22:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: mateusz
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wawa/Płońsk
Rejestracja: 12 Gru 2007,
Posty: 620
Jarmo napisał(a):
1.6 16v z Bravo jest trochę paliwożerne


o tak :D za 230zł zrobiłem ~460km ale cały czas opór gaz :D

_________________
Volvo V70 2.3 20vT
Mk1 1.9 16vT Q2 N2O

https://www.facebook.com/punto16vT


Góra
 Profil  
 
 
 Post #641487 Wysłany: 28 Sty 2013, 22:11; 
 Temat postu: Re: SWAP
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Rejestracja: 05 Sty 2012,
Posty: 62
A panowie dopisze się do postu, mam kropka 1.2 8v i mam do pochytania hgt na części :) Teraz pytanie do was bo też jestem zielony jeżeli chodzi o popraw mocy a widziałem wyżej że macie o tym pojęcie.
Mianowicie lepiej zrobić swap z HGT do 1.2 czy taniej i lepiej wyjdzie je poprostu kupic?
dodam że jestem w sumie przywiązany do swojego bo jest bo wizulanych modyfikacjach i trroszke mnie już kosztował :)
Prosze o pomoc :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO