You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 17 Cze 2025, 12:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #416462 Wysłany: 28 Lis 2010, 00:55; 
 Temat postu: Problem przy odpalaniu: rozrusznik-wszystko gaśnie-zapłon
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Cześć. Sprawa wygląda tak: przekręcam kluczyk, włacza się pompa, czekam aż kontrolki zgasną, przekręcam kluczyk dalej, rozrusznik zakręca raz po czy staje na około 1s, w tym momencie wszystko na konsoli gaśnie (ale lampka we wnętrzu jeśli jest włączona to świeci) po czym rozrusznik znów rusza i silnik zostaje uruchomiony.

Akumulator po 2óch dniach postoju ma 12,4V (mierzone miernikiem nie marketowym :P ), pobór prądu w normie.

Ktoś ma jakiś pomysł?

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #416465 Wysłany: 28 Lis 2010, 00:57; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
mialem identycznie jak padal aku

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416466 Wysłany: 28 Lis 2010, 00:58; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
Wygląda na akumulator, ale dlaczego lampka wewnątrz nie gaśnie? :mysli:

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416467 Wysłany: 28 Lis 2010, 01:03; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
No tak, to Centra i ma aż 3ci sezon i dwie zimy w garażu za sobą. :E :E

Co do akumulatora to gęstość i poziom elektrolitu w normie.

[ Dodano: 28 Lis 2010 00:03 ]
domin45670 napisał(a):
Wygląda na akumulator, ale dlaczego lampka wewnątrz nie gaśnie?


Dokładnie to samo pytanie sobie zadawałem, dlatego też o tej lampce wspomniałem. :)

Auto nie stoi na mrozie więc nie ma to znaczenia, a cała sprawa dzieje się od dłuższego już czasu.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416469 Wysłany: 28 Lis 2010, 01:04; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
To może rozrusznik do czyszczenia?
A w ramach ciekawostki: jako mój drugi aku też mam Centrę, a na samej górze naklejka Fiata :>

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416470 Wysłany: 28 Lis 2010, 01:10; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
piszesz o kropku?
jak gasna wszystkie kontrolki, to licznik tez sie kasuje ('maly przebieg')?

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416471 Wysłany: 28 Lis 2010, 01:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Fabrycznie w Punto był MM, przynajmniej w roku 2001r :)

[ Dodano: 28 Lis 2010 00:13 ]
Tak, tak o Punto :) Nie, przebieg czy zegarek nie kasują się. :)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416474 Wysłany: 28 Lis 2010, 01:22; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14400
Pomógł: 128
buladag napisał(a):
Tak, tak o Punto Smile Nie, przebieg czy zegarek nie kasują się. Smile

Czyli zdecydowanie nie aku. Podtrzymuję swoją drugą wersję ;)

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 128 000 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416477 Wysłany: 28 Lis 2010, 01:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Czyli trzeba by było rozbierać rozrusznik? Chyba trzeba się pogodzić z takim stanem rzeczy jak jest. :P

Choć kiedyś z ciekawości sprawdze odpalanie na akumulatorze z drugiego auta, ciekawe jak się wtedy zachowa Punto :)

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416501 Wysłany: 28 Lis 2010, 09:38; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
domin45670 napisał(a):
buladag napisał(a):
Tak, tak o Punto Smile Nie, przebieg czy zegarek nie kasują się. Smile

Czyli zdecydowanie nie aku. Podtrzymuję swoją drugą wersję ;)

dokladnie, u mnie kasowal sie licznik/zegarek

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416663 Wysłany: 28 Lis 2010, 18:40; 
 Temat postu: Re: Problem przy odpalaniu: rozrusznik-wszystko gaśnie-zapło
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
buladag napisał(a):
Cześć. Sprawa wygląda tak: przekręcam kluczyk, włacza się pompa, czekam aż kontrolki zgasną, przekręcam kluczyk dalej, rozrusznik zakręca raz po czy staje na około 1s, w tym momencie wszystko na konsoli gaśnie (ale lampka we wnętrzu jeśli jest włączona to świeci) po czym rozrusznik znów rusza i silnik zostaje uruchomiony.

Akumulator po 2óch dniach postoju ma 12,4V (mierzone miernikiem nie marketowym :P ), pobór prądu w normie.

Ktoś ma jakiś pomysł?

może szczotki się kończą w rozruszniku :>


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416664 Wysłany: 28 Lis 2010, 18:44; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Ja mam tak samo :E to mówicie że to rozrusznik hmmm... A czy czyszczenie można zrobić samemu czy trzeba oddać do specjalisty :mysli:

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416669 Wysłany: 28 Lis 2010, 18:54; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
marcin186 napisał(a):
Ja mam tak samo :E to mówicie że to rozrusznik hmmm...


moją wypowiedzią się tak mocno nie sugeruj, bo ja miałem podobny problem ale nie w kropku.

Cytuj:
A czy czyszczenie można zrobić samemu czy trzeba oddać do specjalisty :mysli:


dasz sobie spokojnie rade, ja ostatnio wymieniałem bendix i problemów nie miałem więc i ty sobie poradzisz :E
co nieco o rozruszniku :
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/rem ... m_mk1.html
http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/58


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416673 Wysłany: 28 Lis 2010, 19:06; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
Cytuj:
dasz sobie spokojnie rade, ja ostatnio wymieniałem bendix i problemów nie miałem więc i ty sobie poradzisz Szczerbol
co nieco o rozruszniku :
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/rem ... m_mk1.html
http://punto.org.pl/zrobtosam/model176czylimk1/58



Kurde, miałem go wymontowanego przy wymianie sprzęgła i nie zwróciłem uwagi jak on wygląda :?

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416708 Wysłany: 28 Lis 2010, 21:04; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3642
Pomógł: 31
Ja dokładnie takie same objawy miałem w Pandzie rok 2004 moich rodziców. Rozrusznik losowo raz na jakis czas nie miał siły kręcić silnikiem, znaczy ruszał, zatrzymywał się i w końcu uruchamiał silnik, tak jakby akumulator był rozładowany i rozrusznik nie mógł przełamać kompresji. Po kilku ładowaniach doszedłem do wniosku, że musi być cos nie tak z rozruszinkiem chociaż samochód ma tylko 47kkm przebiegu. Jednak pewnego dnia po przekręceniu stacyjki pojawiły się kontrolki po czym jak ruszyła pompa wszystko zgasło. Okazało się, że w tym przypadku urwała się jedna z cel i czasami łączyła a czasami nie, po wymianie akumulatora problem zniknął całkowicie. Co do lampki pod lusterkiem, to nie zwróciłem uwagi, ale pewnie swieciła bo ona jest zasilana przez włącznik w drzwiach, a licznik przez body który pewnie przy spadku napięcia się resetuje.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416710 Wysłany: 28 Lis 2010, 21:11; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Pożycz od kogoś akumulator, ewentualnie też.. kupić przydatną rzecz dobry prostownik.. z diagnostyką i wyświetlaniem błędów..

Kupiłem w tym roku, polecam:

BLACK&DECKER BDV1084

http://specnarzedzia.pl/towar/280/black ... v1084.html

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416745 Wysłany: 28 Lis 2010, 22:27; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
buladag. Jeśli Twój aku byłby naładowany i sprawny, to takie zachowanie wskazywałoby na zwarcie do „masy” na rozruszniku. Można też sprawdzić połączenia śrubowe na nim, bo jeśli są obluzowane lub skorodowane to też bywa podobnie.

[ Dodano: 28 Lis 2010 21:27 ]
Ostatnio widziałem również wirnik z Fiata Tempry, gdzie „ odstrzelona” była jedna działka na komutatorze. Jak uruchamialiśmy go do testu poza autem, to zatrzymywał się i ruszał po małej przerwie. Czasem trzeba było lekko obrócić wirnikiem, bo już się nie uruchomił. Oczywiście napięcie ładowania aku jest w normie?

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416804 Wysłany: 29 Lis 2010, 00:07; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Tak, tak ładowanie w normie, świeże kable i nowy alternator. :)


No nic, narazie to zostawiam, jak będzie okazja to odpalę kropka przez drugi akumulator i się okaże czy to kwestia baterii czy rozrusznika.

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416805 Wysłany: 29 Lis 2010, 00:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
podlacz do japonca kablami rozruchowymi ;)

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416807 Wysłany: 29 Lis 2010, 00:13; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Andy
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Rzeszów
Rejestracja: 15 Gru 2009,
Posty: 1463
Pomógł: 120
Jeśli Będziesz miał jak, to spróbuj zmierzyć spadek napięcia przy starcie – rozruchu ( na aku) najpierw na swoim aku a później na sprawdzonym pożyczonym. Warto to porównać.

_________________
Punto 1,1 SX z 1998 roku.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416808 Wysłany: 29 Lis 2010, 00:16; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;)
Rejestracja: 08 Sie 2007,
Posty: 9203
Pomógł: 40
Musiałbym je mieć najpierw mieć :E

_________________
Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416809 Wysłany: 29 Lis 2010, 00:18; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 07 Sie 2008,
Posty: 4521
Pomógł: 42
kable kosztuja kilkanascie zlotych

_________________
bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416937 Wysłany: 29 Lis 2010, 14:20; 
 Temat postu:
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO
Rejestracja: 31 Lip 2008,
Posty: 3527
Pomógł: 22
No i chyba miałem rację, dziś się zawiesiły szczotki i rozrusznik nie kręcił :E Po użyciu siły perswazji odpalił :> Teraz powiedzcie mi ile zębów ma ten bendiks, czy muszę wymontować rozrusznik i spisać numer ewentualnie policzyć zęby :E

[ Dodano: 29 Lis 2010 13:20 ]
Będzie to samo co w tym manualu http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/rem ... m_mk1.html

_________________
Kto szybko jeździ... tego wolno niosą.
FFP Assistance
Było >>>Punto II ELX 1,2 8v 2000+LPG BRC SQ24<<< 2008-2014
Było >>>Punto EVO 1.4 8v 2010+LPG BRC SQ24.11<<< 2014-2019
Jest >>>Fiat Tipo Sedan 1,4 16v 2016+LPG BRC SQ32<<< 2019-...

Image<Fiat Punto Evo 1,4 8v
Image<Fiat Tipo Sedan 1,4 16v


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416946 Wysłany: 29 Lis 2010, 15:09; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bytom
Rejestracja: 15 Lut 2008,
Posty: 1029
Pomógł: 11
marcin186 a co sie dokładnie stało że bendiks chcesz wymieniać :>

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #416956 Wysłany: 29 Lis 2010, 15:26; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Sebastian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa
Rejestracja: 07 Paź 2010,
Posty: 919
Ja przyznam ze mialem to samo, po wymianie aku wszystko wrocilo do normy :)
Jednak by bylo smieszniej stary aku mial niecaly rok czasu, przenoszac go do innego auta NISSAN SUNNY aku dzialal bez zarzutu :)
Ps.gdzies wyczytalem ze CITY pobiera strasznie duzo pradu, to molo spowodowac pobranie calego woltarza mocy z aku na odpalenie.. najlepsza opcja jest Wylaczanie CITY przed zgaszeniem auta i wlaczanie go jak juz sie odpali :)

_________________
Pozdrawiam

http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/Punto/112157

Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 62 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO