|
Obecny czas: 16 Cze 2025, 19:14
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
dariuszs860 |
#427545 Wysłany:
04 Sty 2011, 19:16; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Nie ma takiego czegoś jak TTTM  Napewno cos jest nie tak. A pytales kogos poza ASO? np elektryków
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
|
|
639 |
#427547 Wysłany:
04 Sty 2011, 19:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
nie ale pod koniec stycznia mam urlop i wtedy zwiedze wszytskie aso w okolicy.
strasznie mnie to wqrwia
debile w aso podpinaja tylko kabel a jak nic nie znajda to mowia ze jest ok. co za patałachy 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#427550 Wysłany:
04 Sty 2011, 19:22; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
Pewnie najlepiej pod kompa podłaczyc, nic nie pokaze i dobrze jest  To juz przechodzi pojecie ludzkie, ale co tu duzo mówic teraz brakuje mechaników - zostali wymieniacze 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
Adas |
#427625 Wysłany:
04 Sty 2011, 21:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
 |
giero19 |
#427654 Wysłany:
04 Sty 2011, 22:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 23 Lut 2008, Posty: 220
|
No to czas wymienić aku
_________________ Punto 2 - 1.2 16V HLX
|
|
Góra |
|
 |
jak |
#427804 Wysłany:
05 Sty 2011, 14:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Jacek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Wieruszów Rejestracja: 11 Lip 2007, Posty: 210 Pomógł: 1
|
Ja mam założoną trzyletnią Centre Plus 40Ah 320A daje rade kręcić do -10, przy większym mrozie ten aku nie ma po prostu siły przekręcić gęstego oleju i całej tej zmarzliny. Podpiąłem kiedyś kable do aku kumpla przekręciłem tylko tyle żeby zerwać gęsty olej , podpiąłem mój aku i kręcił bez problemu. Także akumulator 40Ah 320A jest za słaby. [ Dodano: 05 Sty 2011 14:19 ]5ROCKY5 napisał(a): Miałem to samo ciężko bardzo kręcił albo w ogóle zdechł, niestety nic nie pomagało: ani docieplenie akumulatora, czyszczenie klem i połączeń, podładowanie dawało radę tylko na dzień. Rano do pracy ok apotem po pracy (-10 przez cały dzień) i już była dętka z aku zmieniłem na nowy i nawet 3 dni postoju podczas mrozów nie zaskakują mnie 
Jaki akumulator kupiłeś?
_________________ PUNTO II 1,2 8V 60 KM 2002
|
|
Góra |
|
 |
giero19 |
#427840 Wysłany:
05 Sty 2011, 17:15; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 23 Lut 2008, Posty: 220
|
Ja mam akumulator 45Ah 340A i czasami po kilku dniach ma problem, do wiosny przeżyję i zobaczę co to dalej będzie
_________________ Punto 2 - 1.2 16V HLX
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#427866 Wysłany:
05 Sty 2011, 18:38; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
jak napisał(a): przy większym mrozie ten aku nie ma po prostu siły przekręcić gęstego oleju i całej tej zmarzliny
Tja... jak rozrusznik max ciągnie 70A a aku ma niby uciągać 320A przy -18*  Aku nie ogarnia temperatury -10 po prostu  wiek + mróz i aku nie uciąga 70A. Ten aku jest ok na włoski klimat  Dlatego należy pomyśleć o większym w doniczce z jtd. 55Ah/540A już nie powinien problemów robic. A najlepiej jeszcze większy ale do doniczki nie wejdzie... a bez doniczki jak wyleje sie kwas to rudo będzie pod maską a z doniczki rurką na drogę ścieknie 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#428035 Wysłany:
06 Sty 2011, 00:59; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
Czytam sobie ten watek i jakos znajomo mi to wyglada. W misce P2 1.2/8v plywa olej 10W/40 i przy paru stopniach na minusie juz bardzo jeczy w trakcie rozruchu, licznik potrafi przygasnac, jakby postal ze dwa dni na -10 to obawiam sie czy odpalilby (na wszelki sluczaj woze kable). Tez mi sie cos wydaje ze to moze byc kwestia oleju i nedznych 40Ah w baterii, mam wrazenie ze po prostu olej na mrozie gestnieje i bateryjka nie daje sobie rady z zakreceniem silnikiem. Normalnie to by sie zalozylo wieksza baterie, ale doniczka jest tak mala ze nawet minimalnie wiekszy akumulator nie wejdzie tylko ta malenka, kwadratowa bateryjka.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#428043 Wysłany:
06 Sty 2011, 02:32; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
ka-8 napisał(a): nedznych 40Ah
nie tyle Ah co nędznego prądu rozruchowego i wieku aku  nowa 40-tka da rade nawet przy -30  ale wiekowa juz nie  Ja przy -15 muszę miec farta zeby odpalić  bo z reguły sie juz nie da. Takze następną zimą biore 55Ah/540A a doniczka z JTD jest do mnie w drodze
A teraz to przeżyję  w domu mam naładowany aku 74Ah/680A i kable 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
jak |
#428058 Wysłany:
06 Sty 2011, 10:41; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Jacek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Wieruszów Rejestracja: 11 Lip 2007, Posty: 210 Pomógł: 1
|
Mój obecnie ma trzy lata, ale roczny też miał kłopot z rozruchem 320A prądu rozruchowego to za mało.
_________________ PUNTO II 1,2 8V 60 KM 2002
|
|
Góra |
|
 |
giero19 |
#428070 Wysłany:
06 Sty 2011, 12:04; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HLX
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 23 Lut 2008, Posty: 220
|
Jak pisałem mam 45Ah 340A i jest to roczny akumulator i nadal mam problemy w zimę przy -10, więc nie mów mi ipIV że nowy zakładam i jest ok. Wszystko mam po wymieniane oprócz świec i przewodów zapłonowych. Elektrycy rozkładają ręce. I nadal jest ciężko zimą.
_________________ Punto 2 - 1.2 16V HLX
|
|
Góra |
|
 |
czzaro |
#428121 Wysłany:
06 Sty 2011, 14:32; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Patryk
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Ciechanów Rejestracja: 02 Sty 2010, Posty: 118
|
mam nowy aku na jesieni wymieniany centra pluss 45 ah i to samo dwa dni -8 strasznie wolno kreci i nie chce złapać a jak złapie to zaraz gasnie, moze to lambda?
|
|
Góra |
|
 |
Zbychu |
#428122 Wysłany:
06 Sty 2011, 14:39; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Niemce LUB Rejestracja: 21 Gru 2009, Posty: 93
|
40Ah w naszym klimacie to porażka, poniżej -10C są problemy nawet z nowym akumulatorem. Jak swoją roczną centrę 40Ah zabierałem na noc do domu, to palił nawet przy -20 a jak zostawał w samochodzie to trzeba było biegać rano z kablem i prostownikiem. Ale powiedziałem dość i teraz mam donice z klekota i futurę 47Ah i dzisiaj przy -15 zapalił od strzała 
_________________ Fiat Punto 1,2 8V 2001r.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#428157 Wysłany:
06 Sty 2011, 16:52; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Ja tam pierwsze 2 lata nie miałem problemu z perionem 40Ah/330A  Zawsze odpalał
giero19 napisał(a): jest to roczny akumulator
pewnie od daty zakupu a nie produkcji  Poza tym jak czytam opinie w necie to centra była ok do momentu kiedy nie kupił jej exide. Będę miał niezły zgryz jak bede aku kupować, bo nie ma firm na które ludzie w necie rzucaja psy.
[ Dodano: 06 Sty 2011 15:52 ]
a fabryczny aku MM 40AH i 280A bodajze 3 lata było bez problemów a później miał problem dopiero przy -25  A wymieniłem go po 5 latach dlatego bo jak alternator zdechł to rozładowałem go do 0 i na pewno by były większe jaja.
Jak od razu mieliscie problem to albo kupiliście trefny albo taki co dłuugo leżał w sklepie a naładowali go dopiero wtedy jak sie rozładował  Co gorsza zapewne jakimś prostownikiem za 100zł bez ograniczenia napięcia  Co 2 miechy należy naładować leżący aku a jak patrze w sklepach to niektóre maja 1,5 roku od daty produkcji  A aku rozruchowy wystarczy rozładować kilka razy, zeby nadawał się właściwie do utylizacji. A na gwarancji powiedzą ze aku był nieprawidłowo eksploatowany tylko, że jest mały szczegół - przez sprzedawcę a nie użytkownika.
Dlatego należy kupować aku max 3 miesiące od daty produkcji. A ciężko o takie  Sam kupiłem jak nie wiem miał z 9mc bo kupiłem w lipcu a data produkcji wrzesień. Stąd pewnie po 3 latach przy -15 uciaga 30-40A max 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#428175 Wysłany:
06 Sty 2011, 17:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
Ojciec, dobrze prawisz. podobna sprawa jest z oponami bo guma tez parcieje. nie wiem jak na bateriach ale na oponach jest DOT czyli data produkcji. wniosek nasuwa sie jeden: nie tylko spozywka ma termin przydatnosci do spozycia/uzycia  niestety wielu o tym zapomina. ciekawe jak jest z olejami?
PS fajny psiur  tylko obawiam sie ze przegrałby walka z moim szczurem bojowym rasy/marki american blue 
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#428177 Wysłany:
06 Sty 2011, 17:50; Temat postu: |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
639 napisał(a): niestety wielu o tym zapomina nie zapomina po prostu nie wiedzą... tak samo jak częsć sprzedawców. Jak kupować aku to w sklepie specjlaizującym się w akumulatorach. Oni myślę że w większości będą pamiętać o doładowaniu. 639 napisał(a): ciekawe jak jest z olejami? tam raczej zadne reakcje tak szybko nie zachodzą w zamkniętej butelce, przynajmniej tak mi się wydaje  639 napisał(a): PS fajny psiur
nie mój, mój jest fajniejszy bo jest mój 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#429423 Wysłany:
10 Sty 2011, 10:43; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
No, to ja wlasnie jestem dzis po zakupie nowej baterii. Dalem zarobic Poznaniakom - nabylem Centra Plus 44Ah/400A.
Pierwszy akumulator w tym aucie - fabrycznie instalowany Magneti Marelli, wytrzymal 5,5 roku.
Drugi - Banner, 4 lata. Jeszcze troche by pociagnal ale juz jak postal na parostopniowym mrozie przez noc to jeczal mocno i liczniki przygasaly. Juz musialem go kiedys ratowac kablami, doszedlem do wniosku ze nie ma co czekac na pad absolutny.
Ciekawe ile ten pociagnie.
_________________ Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". Stan zaawansowania: 126.80% (317000km)
Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" Stan zaawansowania: 228000km
Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#429443 Wysłany:
10 Sty 2011, 12:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
bartoszw |
#429531 Wysłany:
10 Sty 2011, 20:56; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 132
|
639 napisał(a): a co powiecie na sytuacje odwrotna? tj zimny odpala jak trzeba ale ciepłym trza krecic z 10s zanim zaskoczy i nie dzieje sie to zawsze tylko czasem, nie ma reguły. przewaznie jak zgasze go na kilka minut np tankujac, a po porwocie do auta takie cyrki. jest tak tez jak przekrece kluczyk i czekam az ikonki zgasna ale jeszcze nie krece i tak se czekam i czekam i jak zimny to pali od strzału nawet jak czekam z 5minut a jak ciepły to juz dłuzej. rozruchol kreci tak samo szybko na ciepłym jak i na zimnym. to jest dopiero hydro zagadka 
VW GOLF 4 1.9 TDI 110KM na zimnym palil od strzala (lato, zima) . Na cieplym (lato - troche to trwalo, nie wiem czy 10s czy za 2gim razem ale jakos lapal, zima - podobnie). Elektromechanik rozwiazal problem. Ustawil kat wtryskow. Nie wiem czy teraz glupoty nie napisze, ale zrobil to z komputera (VAGiem?) bodajze...
P.S. Mam roczny akumulator firmy no name albo all star, 45aH, auto 1.2 V8;) + LPG (zwykly) 2001 . W mroz minus 20 palil. Do minus 20 dodam pali... W grudniu zdarzylo sie -25 badz 26 krecil krecil i nie zakrecil (w sumie to probowal zakrecic, bo krecenia to nie przypomnialo). Kontrolki w aucie, przebieg trip, ani godzina nie mrygaly, ginely czy cos w tym stylu. Ladowanie, napiecie aku sprawdzone (po fakcie), nie ma do czego sie przyczepic. Pomoglo podlaczenie pod okularnika z 96 2.2 diesel bez turbo na czort wie jakim akumulatorze, ktory tez stal pod chmurka i dal rade... Znajomego zapytalem dlaczego tak, odpowiedzial spojrz na znaczek na masce...
A tak powaznie, to nie chce mowic, ze ten typ tak ma, powiem, ze punto nie lubi zimy. Przynajmniej tej polskiej;) No ale do -20pali... 
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#429538 Wysłany:
10 Sty 2011, 21:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
bartoszw napisał(a): ze punto nie lubi zimy.
Z tym się nie zgodze , co prawda mam mkI ale to tez jest punto. W ta zime bywało -30 tez, w tamtym roku było raz -35 i palił, nie mówie ze tak jak latem ale palił. Stawiał lekkie opory. Mam aku Zap 44Ah i daje rade. A co to meśka to on chyba ma schowany aku w kabinie pasazerskiej i to jest różnica niż pod maska  Ale odnosnie ocieplania aku pisałem troche wczesniej 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
bartoszw |
#429543 Wysłany:
10 Sty 2011, 21:25; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 15 Lis 2008, Posty: 132
|
tak, w okularniku pod kanapa z tylu. w sumie to mial cieplej niz moj aku. myslalem nad tym ocieplaniem. przegladalem na allegro jakies tam ocieplacze babelkowe;) i z filcu i jakos wlozylem kable do bagaznika. moze tej zimy -25 sie nie powtorzy, a moze mnie milo zaskoczy i odpali;)
|
|
Góra |
|
 |
dariuszs860 |
#429547 Wysłany:
10 Sty 2011, 21:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Dariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 09 Lip 2009, Posty: 897 Pomógł: 15
|
No tak, pozatym ciekawe jak ze skutecznoscia tych ocieplaczy  a kable zawsze dadza rade aby był ktos z pradem
Wiesz jestesmy w podlaskim zazwyczaj tu zimno, ale zobaczymy jak bedzie 
_________________ Jeżeli Ci pomogłem kliknij "pomógł"
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|