|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 16:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
STax |
#452971 Wysłany:
15 Mar 2011, 20:30; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
dahrek napisał(a): jaki jest powód takiego przestawienia i czy groźniejsze jest zerwanie paska czy właśnie przestawienie? A może jeden ch** i konsekwencja w obu przypadkach taka sama?
Powód - zużycie paska lub napinacza
Co gorsze? Oczywiście zerwanie, bo wtedy to już kaplica.
Jak przeskoczy o jeden ząbek, to nawet w kolizyjnym nie musi się od razu coś poważnego dziać, może np tylko moc stracić różnie bywa, ale zawsze całkowite zerwanie jest gorsze.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
|
|
dahrek |
#452995 Wysłany:
15 Mar 2011, 21:29; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: opolskie Rejestracja: 17 Sie 2010, Posty: 129
|
No u mnie niestety to gorsze, bo zawory pogięte, ale trza robić, teraz to już nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem... 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
b3liar |
#452997 Wysłany:
15 Mar 2011, 21:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010, Posty: 626 Pomógł: 1
|
no i tak nie jest tak źle jak być mogło po tych próbach odpalenia na pych 
|
|
Góra |
|
 |
dahrek |
#453105 Wysłany:
16 Mar 2011, 08:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: opolskie Rejestracja: 17 Sie 2010, Posty: 129
|
b3liar a co mogło się jeszcze gorszego stać  Dla mnie to już prawie koniec świata 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#453111 Wysłany:
16 Mar 2011, 09:16; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
 |
Pietro |
#453118 Wysłany:
16 Mar 2011, 09:53; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Nadwarciański Park Krajobrazowy Rejestracja: 09 Paź 2010, Posty: 813 Pomógł: 2
|
gdyby się zerwał wcale gorzej by nie było raczej bo z jakiego powodu? rozrząd niemiałby oporów więc zatrzymałby się po uderzeniu tłoka w pierwsze 2 zawory więc może 2 by tylko siadły
no chyba że miałby już rozpęd to inne też może.
Ale roboty to cię i mechanika czeka...
_________________ Punto Selecta, swap manual

|
|
Góra |
|
 |
punto 1.6 |
#453150 Wysłany:
16 Mar 2011, 12:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl Rejestracja: 20 Lip 2010, Posty: 1775 Pomógł: 40
|
STax napisał(a): Pogiąłeś 4 zawory a masz ich 16 Wink
praca silnika się kłania max 4 zawory pogniesz przy zerwanym sasku ,jak przeskoczy kilka zębów to rożnie możne być
1 praca zawory zamknięte, 3 sprężanie zawory zamknięte, 2 sanie 2 zawory otwarte , 4 wydech 2 zawory otwarte
_________________ PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
|
|
Góra |
|
 |
b3liar |
#454794 Wysłany:
21 Mar 2011, 13:44; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 26 Lip 2010, Posty: 626 Pomógł: 1
|
to jak zerwane sa zeby a on dalej probuje palic "na pych to w koncu dojdzie do momentu gdzie zacznie giac nastepne zawory, czy tak ? 
|
|
Góra |
|
 |
dahrek |
#455207 Wysłany:
22 Mar 2011, 14:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: opolskie Rejestracja: 17 Sie 2010, Posty: 129
|
Dzisiaj odbieram, trochę na nowy rozrząd czekałem niestety  jak gadałem wczoraj z moim mechaniorem to mówił, że zęby w pasku zfrezowało
Może jak dostanę dzisiaj stare części to wrzucę i pokażę tym co nie widzieli jakie zamieszanie robi taki mały paseczek 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
Białastrzała97S |
#455220 Wysłany:
22 Mar 2011, 16:19; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Patryk
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: Szczecin/Żary Rejestracja: 17 Lip 2010, Posty: 674 Pomógł: 7
|
dahrek napisał(a): Może jak dostanę dzisiaj stare części to wrzucę i pokażę tym co nie widzieli jakie zamieszanie robi taki mały paseczek 
Dobry pomysł  Z chęcią sam zobaczę jak to wygląda po przesunięciu się paska.... 
_________________
+ 
Jako pierwszy samochód w życiu był Fiat Punto 1.1 1997 Teraz jest Ford Sierra 2.0 DOHC 1991 + LPG http://fiatpunto.com.pl/topic34391.html
Szerokości i przyczepności
|
|
Góra |
|
 |
dahrek |
#455515 Wysłany:
23 Mar 2011, 14:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 16V 86KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: opolskie Rejestracja: 17 Sie 2010, Posty: 129
|
Autko odebrane, zdecydowanie spokojniej pracuje motor, został wymieniony pasek, napinacz oraz pompa wody, pasek wzmocniony Gates, rolka Ruville i pompa wody Hart. Silnik znacznie mniej "stuka" w końcu jest cicho w kabinie, lepiej się wkręca. Co prawda kosztowało mnie to parę PLNów, ale uważam że warto było, tym bardziej, że dorzucona jest nówka uszczelka pod głowicą oraz uszczelka pod pokrywą zaworów, to jest to Panowie
Pasek sfrezowało równo  Postaram się dzisiaj do swojego tematu wrzucić fotkę, w sumie pasek i tak długo wytrzymał polskie warunki, przejeździł od 1998 roku 159 tysięcy km, oryginalnie też był Gates
Idealne podsumowanie całej tej zabawy to: EPIC FAIL
Mam nauczkę na przyszłość i w poniedziałek BMW jedzie na zmianę rozrządu co bym spał spokojnie
Pozdro!
_________________
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|