|
Obecny czas: 05 Maj 2025, 06:57
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Wojtek91 |
#503419 Wysłany:
07 Wrz 2011, 18:30; Temat postu: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój / Katowice Rejestracja: 04 Wrz 2011, Posty: 17
|
Witam
Jako, że ledwo zdążyłem wyjechać moim Evo z salonu, a owy system padł i zaczął mi gasić auto w ruchu nie jestem nim zachwycony. Co prawda poprawili coś w ASO i teraz wszystko działa jak należy to jednak cały system to dla mnie wielka lipa stworzona tylko pod normy ekologiczne jakiś bambusów z UE  .
Koncepcja jest taka - wyłączyć to całkowicie (przycisk na konsoli nie ma pamięci). ASO pod komputerem nie potrafi tego wyłączyć jak np. sygnału niezapiętych pasów.
POMYSŁ 1:
I teraz, start&stop nie działa w momencie gdy kierowca ma odpięty pas. Tak więc wypróbowałem to i to prawda. Myślę tak - wyciągnąć bezpiecznik od kontrolki pasów - system sprawdzania pasów będzie nieaktywny - start&stop nie zadziała, ponieważ nie spełnia warunków do wyłączenia silnika.
Ogólnie opcja z bezpiecznikiem testowana w Seacie Leonie, więc przypuszczam, że tutaj będzie identycznie  .
Tutaj natomiast pojawia się mały zonk - na komputerze pokładowym pojawi się wtedy info jak przy niezapiętym pasie podczas jazdy "start&stop niedostępny" i można wyłączyć go tylko przez escape'a od menu. I tak co postój.
Wie ktoś, czy można wyłączyć takie powiadomienia pod komputerem w ASO ?
POMYSŁ 2:
Nadanie pamięci przyciskowi od start&stop w ASO - da radę ? I wtedy pamięć padałaby tylko przy odłączeniu akumulatora.
POMYSŁ 3:
Wprowadzenie jakiegoś egzotycznego parametru (np. temperatury), tzn. jej zmiana np. przez dodanie 0 na końcu i w tym momencie samochód nigdy nie spełni warunków do uruchomienia start&stop.
Tyle z rozkmin komputerowca, któremu nie chce się wierzyć, że nie da się tego obejść bez utraty gwarancji  .
PS Rano dzwonię do ASO. [ Dodano: 07 Wrz 2011 17:30 ]Jestem po rozmowie z elektrykiem z ASO i... lipa.
Wyłączenie czujnika pasów może przyczynić się do tego, że poduszka pasażera nie wybije w razie wypadku. Tak więc opcja z wyłączeniem pasów odpada.
A pozostałe opcje tak jak przypuszczałem są nie do ruszenia.
Tak więc start&stop - nowa zakała Fiata (i nie tylko) na liście poważnych wad.
_________________ Fiat Punto Evo Estiva Blue&Me 5D 1.4 8V 77KM 2011 + LPG
|
|
Góra |
|
 |
|
|
doodack |
#503523 Wysłany:
07 Wrz 2011, 19:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 135
|
A oprócz tego, że był zepsuty na początku, to masz z nim jakieś problemy teraz? Ja się po jakimś czasie przyzwyczaiłem do tego i teraz nic złego powiedzieć o nim nie mogę. Gaśnie kiedy chcę, zapala błyskawicznie, zero problemów.
_________________ evo energy
|
|
Góra |
|
 |
Wojtek91 |
#503569 Wysłany:
07 Wrz 2011, 20:35; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój / Katowice Rejestracja: 04 Wrz 2011, Posty: 17
|
doodack napisał(a): A oprócz tego, że był zepsuty na początku, to masz z nim jakieś problemy teraz? Ja się po jakimś czasie przyzwyczaiłem do tego i teraz nic złego powiedzieć o nim nie mogę. Gaśnie kiedy chcę, zapala błyskawicznie, zero problemów.
Teraz wszystko działa jak igła, przy okazji zoptymalizowali mi LPG pod start&stop (mechanik musiał się zapomnieć, jednak na benzynie też były jaja) i nawet na gazie działa to bardzo dobrze. Do sekundy po zapaleniu się ponownie działa już na gaz.
Tak więc jest ok, jednak uważam to za lekką przesadę, ludzie palą w piecach oponami, najtańszym mułem, Katowice pełne Ikarusów i innych Star'ów i zamiast wziąć się za to, to lepiej gasić auto na skrzyżowaniu  . A Amerykanie wrzucą silnik 6.0 i się śmieją  .
doodack, piękny wóz, jak jesteś z Katowic, to trzeba się zebrać i wyskoczyć na jakiś zlot  .
_________________ Fiat Punto Evo Estiva Blue&Me 5D 1.4 8V 77KM 2011 + LPG
|
|
Góra |
|
 |
doodack |
#503571 Wysłany:
07 Wrz 2011, 20:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 135
|
Może i to przesada, ale zawsze kilka groszy zostaje w portfelu. Oby tylko za parę lat się nie okazało, że przez to silnik jest do wymiany
Poza tym, lubię obserwować reakcje ludzi, którzy ze mną jeżdżą  "On tak sam gaśnie i zapala??"
A co do spotu, bardzo chętnie, jest duża szansa, że pojawię się na mobilizacji Śląska 
_________________ evo energy
|
|
Góra |
|
 |
2rotor |
#503572 Wysłany:
07 Wrz 2011, 20:48; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1680
|
Moje zdanie na temat Star&Stop jest takie: wyj&bać, zdeaktywować, wyjąć bezpiecznik czy cokolwiek byle to nie działało a ekofaszyści niech sami jeżdżą durnymi samochodami które sobie robią co chcą.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
Wojtek91 |
#503615 Wysłany:
08 Wrz 2011, 00:01; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój / Katowice Rejestracja: 04 Wrz 2011, Posty: 17
|
doodack napisał(a): Może i to przesada, ale zawsze kilka groszy zostaje w portfelu. Oby tylko za parę lat się nie okazało, że przez to silnik jest do wymiany Nie wydaje mi się, żeby miało to coś wspólnego z ekonomią. W końcu rozruch jest dla silnika jakby nie patrząc mocno paliwożerny. Tym bardziej dla ludzi takich jak ja, czyli mających LPG na pokładzie. Metoda jest jedna - przekręcam zapłon, wyłączam start&stop na konsoli i zapalam wóz. Staram się wyrobić sobie ten nawyk od samego początku, bo już wczoraj jak ruszyłem na szybko pod sklepem i silnik się wyłączył na światłach, to było tylko "aha, przycisk"  . Swoją drogą gorsza kondycja silnika po gwarancji to już nasza broszka, a nie Fiata  . Tak więc oni nabiją kieszeń kiedy skróci się żywotność aut, nawet nie na samych częściach, ale na większej sprzedaży nowych  . doodack napisał(a): A co do spotu, bardzo chętnie, jest duża szansa, że pojawię się na mobilizacji Śląska Jestem tutaj nowy - chodzi o ten 17.09 ?  Ja akurat cholera 14.09 wylatuje na wakacje i troche mi szkoda ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif) . 2rotor napisał(a): Moje zdanie na temat Star&Stop jest takie: wyj&bać, zdeaktywować, wyjąć bezpiecznik czy cokolwiek byle to nie działało a ekofaszyści niech sami jeżdżą durnymi samochodami które sobie robią co chcą.
Amen.
A samo wyjęcie bezpiecznika może wyłączyć też inne systemy i doprowadzić do lawiny błędów przy podłączonym komputerze. Mam znajomego w ASO, który pogadał rzeczywiście z ich elektrykiem i gdyby dało radę, to byśmy to załatwili po dzisiejszym telefonie  .
Dobrze, że jest przycisk.
_________________ Fiat Punto Evo Estiva Blue&Me 5D 1.4 8V 77KM 2011 + LPG
|
|
Góra |
|
 |
piasek_71 |
#503619 Wysłany:
08 Wrz 2011, 01:09; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: Skarżysko-Kamienna Rejestracja: 06 Gru 2010, Posty: 567 Pomógł: 3
|
2rotor napisał(a): Moje zdanie na temat Star&Stop jest takie: wyj&bać, zdeaktywować, wyjąć bezpiecznik czy cokolwiek byle to nie działało
moje zdanie jest takie samo.
Niestety też ten system posiadam i doprowadza mnie do szału.
_________________ GP 1.2 8V 69 KM blue suggestivo 2011 3D TSK Poland http://www.youtube.com/watch?v=3jD2eENE6r8 - kilometrów powoli przybywa ...
|
|
Góra |
|
 |
xONx |
#503623 Wysłany:
08 Wrz 2011, 02:59; Temat postu: |
|
 |
Paparazzi |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork Rejestracja: 12 Sty 2009, Posty: 3082 Pomógł: 17
|
A nie dałoby rady obejść tego w sposób elektryczny  Tzn żeby np po włączeniu świateł pozycyjnych przekaźnik (czy cokolwiek innego) puszczało impuls na przycisk od systemu start&stop, i wtedy system byłby wyłączany za każdym razem jakby były włączane światła pozycyjne.
_________________ Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.
----
Odpowiedni ludzie mówią o tym cudzie kiedy Punta się zjeżdżają VW się kłaniają
|
|
Góra |
|
 |
Wojtek91 |
#503686 Wysłany:
08 Wrz 2011, 13:57; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój / Katowice Rejestracja: 04 Wrz 2011, Posty: 17
|
xONx napisał(a): A nie dałoby rady obejść tego w sposób elektryczny Tzn żeby np po włączeniu świateł pozycyjnych przekaźnik (czy cokolwiek innego) puszczało impuls na przycisk od systemu start&stop, i wtedy system byłby wyłączany za każdym razem jakby były włączane światła pozycyjne.
Jutro o 10:00 jestem umówiony w ASO żeby przeciągnąć kabel zasilający do CB radia, to zapytam, ale sądzę, że nawet gdyby było to możliwe, to oni i tak nie będą wiedzieć jak to zrobić, żeby nic innego przy tym nie poleciało  .
Poza tym w Evo w ciągu dnia używam świateł do jazdy dziennej, więc trzeba by to podpiąć pod coś innego. Jakieś pomysły ? 
_________________ Fiat Punto Evo Estiva Blue&Me 5D 1.4 8V 77KM 2011 + LPG
|
|
Góra |
|
 |
doodack |
#503760 Wysłany:
08 Wrz 2011, 18:35; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 135
|
Wojtek91 napisał(a): Jestem tutaj nowy - chodzi o ten 17.09 ? Ja akurat cholera 14.09 wylatuje na wakacje i troche mi szkoda . Tak, właśnie ten miałem na myśli. Pewnie jeszcze na jakiś trafisz. Ja prawdę mówiąc jeszcze na żadnym nie byłem więc będzie to jakaś nowość  Wojtek91 napisał(a): Jakieś pomysły ?
Ogólnie to wydaje mi się, że to musi się dać wyłączyć programowo. Tylko że w ASO mogą nie wiedzieć jak to zrobić. Z metod domowych przychodzi mi do głowy jakieś ogłupienie czujnika napięcia na akumulatorze. S&S nie włącza się przy częściowo rozładowanym aku, więc może gdzieś jakiś rezystorek załatwiłby sprawę?
_________________ evo energy
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#503866 Wysłany:
09 Wrz 2011, 01:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
doodack napisał(a): przychodzi mi do głowy jakieś ogłupienie czujnika napięcia na akumulatorze. S&S nie włącza się przy częściowo rozładowanym aku, więc może gdzieś jakiś rezystorek załatwiłby sprawę?
Tylko, że wtedy "ogłupiłbyś" pewnie nie tylko S&S...
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
 |
emil |
#504182 Wysłany:
10 Wrz 2011, 19:00; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Puntoświr |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: Chełm Rejestracja: 17 Lip 2006, Posty: 372
|
Wojtek91 napisał(a): Jestem po rozmowie z elektrykiem z ASO i... lipa. Wyłączenie czujnika pasów może przyczynić się do tego, że poduszka pasażera nie wybije w razie wypadku. Tak więc opcja z wyłączeniem pasów odpada.
w GP - aso może wyłączyć SBR (czujnik pasów) i nie ma to żadnego wpływu na nie/zadziałanie poduszki.
Wątpię by w evo było inaczej.
_________________ Punto II, Sound, 2002, 1.2 16v
|
|
Góra |
|
 |
Hubik |
#504407 Wysłany:
11 Wrz 2011, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 632 Pomógł: 5
|
SBR można również bez problemu wyłączyć FES'em samemu 
_________________

od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#504409 Wysłany:
11 Wrz 2011, 22:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
A jakie warunki muszą być spełnione żeby S&S zadziałał? Chodzi mi o bieg, sprzęgło hamulec ręczny czas postoju itede?
|
|
Góra |
|
 |
doodack |
#504411 Wysłany:
11 Wrz 2011, 22:46; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Energy
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 13 Cze 2011, Posty: 135
|
Silnik musi być ciepły, akumulator żywy  . Samochód może się ledwo toczyć i być na luzie. Hamulce nie mają nic do rzeczy. Wciśnięcie sprzęgła uruchamia silnik.
_________________ evo energy
|
|
Góra |
|
 |
G360 |
#504412 Wysłany:
11 Wrz 2011, 22:51; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
To nie wrzucać luzu i po sprawie 
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#504418 Wysłany:
11 Wrz 2011, 23:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
Gorol |
#524721 Wysłany:
28 Lis 2011, 21:00; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: [SRB] / [SK] Rejestracja: 03 Paź 2009, Posty: 801 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
pachol83 |
#524778 Wysłany:
28 Lis 2011, 22:49; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SPI Rejestracja: 25 Cze 2011, Posty: 43
|
Gorol, tu chyba o tym dyskutowali http://fiatpunto.com.pl/topic25858.htmlaczkolwiek nie skonczylo sie pelnym wyjasnieniem  ja sie dowiedzialem z ASO ze ten komunikat przy sprawnym aucie pojawia sie wtedy gdy trzymam lub nawet tylko dotykam sprzeglo w nieodpowiednim momencie np. stojac na swiatlach 
_________________ Fiat Grande Punto 1.4 77KM Estiva Blue&Me (2010)
http://fiatpunto.com.pl/topic29418.html
|
|
Góra |
|
 |
Gorol |
#524786 Wysłany:
28 Lis 2011, 22:56; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Paweł
Samochód: Inny Fiat
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: [SRB] / [SK] Rejestracja: 03 Paź 2009, Posty: 801 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#749443 Wysłany:
05 Lis 2014, 15:03; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#749456 Wysłany:
05 Lis 2014, 17:30; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
bo: http://forum.multiecuscan.net/viewtopic.php?f=3&t=4136 trzeba by drutować.  BC ma funkcję s&s, jak ją zdeaktywujesz to tracisz możliwość sterownia rozrusznikiem. By trzeba było bezpośrednie połączenie stacyjka-rozrusznik zrobić.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#749457 Wysłany:
05 Lis 2014, 17:41; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
dewew |
#749468 Wysłany:
05 Lis 2014, 19:12; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
CentoCinque |
 |
Imię: Adam
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdynia/Warszawa Rejestracja: 14 Paź 2010, Posty: 2422 Pomógł: 1
|
marcin186 napisał(a): Czyli jednym słowem dup... z wyłączeniem tego badziewia. Będę musiał ciągle wyłączać guzikiem, no trudno. Niekoniecznie, BartekP i Alice mają zdezaktywowane przez ASO na przeglądzie... jak będę miał przegląd sam o to zagadam 
_________________
|
|
Góra |
|
 |
marcin186 |
#749472 Wysłany:
05 Lis 2014, 19:34; Temat postu: Re: Deaktywacja start&stop w Punto Evo |
|
 |
Moderator |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|