You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 26 Cze 2017, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 281 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
 
 Post #680266 Wysłany: 11 Lip 2013, 21:48; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :)
Rejestracja: 06 Sie 2011,
Posty: 1757
Pomógł: 7
no dokladnie te Ecol duzo bledow wywalaja...kumpel robil z cc i mial wlasnie taki komp...wywalil go od razu ...a moze akurat Tobie spasuje ;)

_________________
Mój punciak :) ===> topic32422.html

Image

http://carsteamosw.phorum.pl


Góra
 Profil  
 

 
 Post #803468 Wysłany: 19 Kwi 2016, 20:56; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Forumowicz

Imię: michal
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 19 Kwi 2016,
Posty: 4
Witam czy zna ktos patent jak oszukac sensor map posiadam punto 1.1spi mono wtrys 94rok turbo zamontowane wydech przelot oklad dolotowy ruwnierz zrobiony mam problem zapala sie blad marchewa i auto szarpie


Góra
 Profil  
 
 
 Post #803484 Wysłany: 19 Kwi 2016, 22:37; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Przemyśl
Rejestracja: 20 Lip 2010,
Posty: 1738
Pomógł: 37
może jakiś zaworek jednokierunkowy zdał by egzamin :wink:

_________________
PUNTO ELX 1.6 16vT = 270HP & 340NM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #803523 Wysłany: 20 Kwi 2016, 10:42; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Forumowicz

Imię: michal
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 19 Kwi 2016,
Posty: 4
dodam ze prubowalem z zaworkiem na trujniku i nic to nie daje niewiem tez jak dokladnie podlaczyc taki zaworek

[ Dodano: 20 Kwi 2016, 10:42 ]

Moze zna ktos pomysl jak to obejsc albo prawidlowo podlaczyc zgury bardzo dziekuje


Góra
 Profil  
 
 
 Post #803678 Wysłany: 21 Kwi 2016, 21:15; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3426
Pomógł: 17
majkel12345, jakim trójniku? Musisz wpiąć się prosto w wężyk do MAPa, żeby nie wpuszczał mu cisnienia powyżej 1bar. Jak dobrze pamiętam kierunek przepływu ma być od MAPa do kolektora ssącego.

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #807255 Wysłany: 14 Cze 2016, 10:18; 
 Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 10
Nie chcąc tworzyć bałaganu, zapytam tutaj:
Pacjent to 1.1 spi z czapką i całą resztą od 1.2 8V. Problem jaki się pojawił, to niesamowite przelewanie. O ile na zimnym odpala bez problemu, to już na ciepłym bez gazu w podłodze nie ma szans na odpalenie. Wywala przy tym niespalonej wachy przez wydech niesamowite ilości :/
Ktoś ma pomysł gdzie może leżeć przyczyna? Wszystkie podciśnienia OK, czujniki temp. i ciśnienia również w porządku :/

[ Dodano: 14 Cze 2016, 10:17 ]

Nie chcąc tworzyć bałaganu, zapytam tutaj:
Pacjent to 1.1 spi z czapką i całą resztą od 1.2 8V. Problem jaki się pojawił, to niesamowite przelewanie. O ile na zimnym odpala bez problemu, to już na ciepłym bez gazu w podłodze nie ma szans na odpalenie. Wywala przy tym niespalonej wachy przez wydech niesamowite ilości :/
Ktoś ma pomysł gdzie może leżeć przyczyna? Wszystkie podciśnienia OK, czujniki temp. i ciśnienia również w porządku :/

[ Dodano: 14 Cze 2016, 10:18 ]

Nie chcąc tworzyć bałaganu, zapytam tutaj:
Pacjent to 1.1 spi z czapką i całą resztą od 1.2 8V. Problem jaki się pojawił, to niesamowite przelewanie. O ile na zimnym odpala bez problemu, to już na ciepłym bez gazu w podłodze nie ma szans na odpalenie. Wywala przy tym niespalonej wachy przez wydech niesamowite ilości :/
Ktoś ma pomysł gdzie może leżeć przyczyna? Wszystkie podciśnienia OK, czujniki temp. i ciśnienia również w porządku :/


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 281 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO