|
Obecny czas: 16 Maj 2025, 08:11
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Krzycho90 |
#703620 Wysłany:
03 Gru 2013, 23:54; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
U mnie coś podobnie brzmi, z tym że u Ciebie odpala... w moim przypadku, w którym nie ma żadnych określonych sytuacji dzieje się tak jak tu: http://www.youtube.com/watch?v=UfkfsgZE-4M. Czasem można 10 razy odpalić i za każdym razem łapie jak należy, natomiast raz na x razy, niezależnie czy zimny, czy rozgrzany, czy po krótkiej czy dłuższej trasie zacznie świrować i nic mu nie pomoże. Raz załapie za 2 a raz za 4, 5,... razem  co poradzić?
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Bartqwr |
#703815 Wysłany:
04 Gru 2013, 23:50; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: pomorskie [G]
Rejestracja: 04 Sie 2012, Posty: 13
|
U mnie już sprawa rozwiązana musiałem przełożyć bendiks ze starego rozrusznika, coś się chyba źle wpasowywał w zęby.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#703845 Wysłany:
05 Gru 2013, 10:28; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
mario1978 napisał(a): Wersje bez systemu S&S mają rozruszniki BOSCH o mocy 0,9kW, takie powinny bez problemu współgrać z akumulatorem PII Każdy rozrusznik z benz zadziała nawet z akumulatorem z malucha.  Jak jest sprawny. Większy aku daje tylko tyle, że powinien lepiej znosić mrozy. Aku o prądzie rozruchowym 300A EN daje lekko z 2kW przy -18*C 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
Angry_Us3r |
#703846 Wysłany:
05 Gru 2013, 10:48; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Ja do malucha wpakowałem 64Ah/640A tak BTW 
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#703879 Wysłany:
05 Gru 2013, 14:09; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Przewertowałem temat ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie: potrzebuję rozrusznik do Punto II przed FL 1.2 16V bo mój pomimo regeneracji znów się zacina. Czy rozrusznik z Grande Punto 1.2/1.4 8V będzie tu odpowiedni? Czy warto kupować używany rozrusznik czy lepiej od razu nowy?
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#703883 Wysłany:
05 Gru 2013, 14:19; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
raiden_13 |
#704308 Wysłany:
08 Gru 2013, 18:22; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
szamot666 napisał(a): potrzebuję rozrusznik do Punto II przed FL 1.2 16V bo mój pomimo regeneracji znów się zacina. Czy rozrusznik z Grande Punto 1.2/1.4 8V będzie tu odpowiedni? Czy warto kupować używany rozrusznik czy lepiej od razu nowy? Wymieniłem rozrusznik od GP trzy tygodnie temu, efekt - jest o niebo lepiej. Co prawda wymiana nie należała do najłatwiejszych przez kiepski dostęp - szczególnie odkręcenie górnej śruby, ale odrobina uporu, dobre klucze i dasz radę sam. Wszystko co trzeba zrobić z rozrusznikiem od GP jest na początku tematu (przylutować przewód jeśli kupisz bez, rozwiercić lekko otwór z tą tulejką jeśli chcesz na 3 śruby - i tyle  ). Pierwsze mrozy były testem i zdał je śpiewająco. Auto stało dwa tygodnie pod chmurką nieodpalane i ku mojemu zaskoczeniu zaskoczyło od pierwszego strzału bez żadnego problemu. Stary rozrusznik w takiej sytuacji nie dawał rady, przy słabszym aku przerywał, zatrzymywał się, albo bardzo ciężko kręcił. Kupiłem Hitachi 1.0kW, ale poczytaj ten temat dokładniej, z doświadczenia innych wynika, że raczej wszystkie dostępne z Grande Punto 1.2/1.4 8V będą pasowały, nawet Bosch z Evo. Tylka pamiętaj żeby nie pomylić i kupić od benzyny, diesel nie podejdzie. Cena używki w dobrym stanie zamknie się w 100zł, a sprawdź ile kosztuje nowy... sam sobie odpowiesz na to pytanie - używka czy nowy?? 
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704394 Wysłany:
08 Gru 2013, 23:21; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
raiden_13, co do cen właśnie zaraz po tym poście sprawdziłem i już wiem:) Właśnie zastanawiam się nad rodzajem rozrusznika bo ja też mam CVT i zaimponowało mnie że miałeś warunki by zostawić auto na 2 tygodnie w bez ruchu i potem spróbować odpalać bo ja jeżdę codziennie do pracy i przestałem już ustawiać zegarek bo codziennie rano i czasem też po 8h po pracy mam "hard reset" bo rozrusznik po 8 h na lekkim mrozie potrafi się już zaciąć:E Co dziwne w kwietniu był regenerowany a jak jest ciepło to problem nie występuje i pomimo regeneracji jest po pół roku tak samo także nie mogę sobie pozwilić że pojade gdzieś kiedyś i nie wrócę. Twój Hitachi z jakiego pochodzi auta? Masz jakieś jego oznaczenia?
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#704437 Wysłany:
09 Gru 2013, 09:27; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
A aku jak tam? [ Dodano: 09 Gru 2013 08:27 ]To może też być wina zdechłego aku 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704450 Wysłany:
09 Gru 2013, 11:37; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Akumulator podmieniałem już i nic to nie dawało, kiedyś zacinał się tak że nie szło odpalić nie pomagał drugi nowy aku na kablach także to na 100% rozrusznik zresztą jak widzę znany problem:) dodatkowo występuje tylko zimą bo całe lato po tygodniowym postoju auto odpalało.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
Angry_Us3r |
#704456 Wysłany:
09 Gru 2013, 12:07; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Na Twoim miejscu jeszcze bym sprawdził przewody.
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
 |
raiden_13 |
#704460 Wysłany:
09 Gru 2013, 12:34; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
szamot666 napisał(a): Właśnie zastanawiam się nad rodzajem rozrusznika bo ja też mam CVT i zaimponowało mnie że miałeś warunki by zostawić auto na 2 tygodnie w bez ruchu i potem spróbować odpalać bo ja jeżdę codziennie do pracy i przestałem już ustawiać zegarek bo codziennie rano i czasem też po 8h po pracy mam "hard reset" bo rozrusznik po 8 h na lekkim mrozie potrafi się już zaciąć:E Ja aż takich fajerwerków nie miałem żeby po 8h nie chciał odpalić czy robił reset kompa, ale po kilku dniach bezruchu już był problem - głównie ciężko kręcił i zatrzymywał się, przycinał, czasem przygasały zegary. No ale decydujący był u mnie bendix, co jakiś czas zamiast kręcić to wystąpił głośny i tępy zgrzyt, czasem ze 2-3 razy i w po kolejnej próbie odpalił. Początkowo za ciężki rozruch obwiniałem aku i rzeczywiście po części się to potwierdzało. Po doładowaniu baterii kręcił lepiej. Poszperałem, znalazłem wątek i postanowiłem wymienić na ten od GP/EVO, zwłaszcza, że jedna osoba przede mną już przetarła szlaki w automacie i wszystko okazało się ok. szamot666 napisał(a): Co dziwne w kwietniu był regenerowany a jak jest ciepło to problem nie występuje i pomimo regeneracji jest po pół roku tak samo także nie mogę sobie pozwilić że pojade gdzieś kiedyś i nie wrócę. Twój Hitachi z jakiego pochodzi auta? Masz jakieś jego oznaczenia? Z tą regeneracją już tak jest, zależy od jakości zastosowanych części i wykonania, nie ma jak nietykany oryginał. Przy niskiej temperaturze zawsze będzie ciężej palił, zmienia się gęstość płynów itp. - czysta fizyka. Mój Hitachi pochodzi od GP 1.4 i ma moc 1kW, ale tak jak kilka razy w temacie było napisane - pasują wszystkie 1.2/1.4, po drobnych modyfikacjach.
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704469 Wysłany:
09 Gru 2013, 13:18; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
raiden_13, no właśnie chodzi mi o to że zakręci może z raz, zatrzyma się i gasną zegary i wszystko w aucie, potem zazwyczaj odpala ale problem ten występuje tylko zimą, jak jest ciepło lub auto stoi w garażu jest spokój. Ale przy lekkim mrozie starczy mu 8h stania na dworze żeby się zaciąć nawet na nowym akumulatorze. Mój obecny aku trzyma dobrze napięcie, instalacja jest sprawna - upływ prądu na postoju 0,02A.
Mój rozrusznik był w 2009 roku wymieniony czyli 2 lata przed tym jak kupiłem auto (dostałem jakąś kartę gwarancyjną z autem) ale na jakieś chińskie g***o i nie pomogła mu regeneracja i nadal się zacina także zostaje tylko wymiana na lepszy.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
raiden_13 |
#704492 Wysłany:
09 Gru 2013, 15:34; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
Tania chińszczyzna to i słabej jakości materiał, z którego jest wykonany. Jeżeli chodzi o tego typu części to osobiście wole oryginalne używki w dobrym stanie, niż nowe zamienniki. Jak się obawiasz że kupisz bubel, to pytaj czy dają gwarancję rozruchową, przez miesiąc wada wyjdzie raczej jeżeli jest.
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704507 Wysłany:
09 Gru 2013, 16:46; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Nie no teraz kupie napewno jakiś używany oryginał i nie powtórze błędu poprzedniego właściciela.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#704568 Wysłany:
09 Gru 2013, 21:42; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
Do regenerowanego rozrusznika - tulejki szczotki teraz wymieniac bendiks czy lepeij nowy w sensie używany?
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704632 Wysłany:
10 Gru 2013, 10:08; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
raiden_13 |
#704677 Wysłany:
10 Gru 2013, 16:35; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
u mnie bywało podobnie, z tym, że nie musiałem odpuszczać i jeszcze raz próbować, tylko za jednym pociągnięciem zaczął kręcić, przestawał (czasami z przygasaniem budzików), załapywał i odpalał kolejny rozruch już był łatwiejszy, jednak zastany silnik i płyny stawiają spory opór
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704696 Wysłany:
10 Gru 2013, 18:47; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Zauważyłem że czasem jeśli za pierwszym razem odpuszczę nim rozrusznik zdąrzy się zaciąć to potem za drugim razem udaje się zazwyczaj odpalić autio bez zerowania zegarka no ale generalnie padaka:/ musze to zrobic bo przyjda mrozy i nie dojade do pracy:/
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#704789 Wysłany:
11 Gru 2013, 00:08; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
filmik dokładnie obrazuje zachowanie mojej Kropy z ubiegłej zimy.. tylko żę u mnie za 2-3 razem to już nie dał rady zakręcić i padał aku..
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704793 Wysłany:
11 Gru 2013, 00:23; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Krzycho90, u mnie było tak jak u Ciebie przed "regeneracją" rozrusznika która i tak nie pomogła:/
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
Krzycho90 |
#704794 Wysłany:
11 Gru 2013, 00:34; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006, Posty: 2789 Pomógł: 3
|
dziś po raz pierwszy tej zimy ponad -5, zobaczymy co jutro.. nie wiem właśnie czy mam wymienić tylko bendiks czy lepiej nowy rozrusznik? doradzicie Panowie? ![;] ;]](https://fiatpunto.com.pl/images/smilies/icon_smile5.gif) nowy mam na myśli używkę/GP
_________________ byłe mk2 FL : topic38980.html obecne: w trakcie przygotowania
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#704806 Wysłany:
11 Gru 2013, 01:15; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
Ja wymieniam cały bo zabawa z tym całym dziadostwem będzie kosztowała pewnie tyle co używka z GP.
_________________ szamot666
Była: kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html Jest: Ford Focus MK2 FL 2010 1.6 100HP.
|
|
Góra |
|
 |
kryminal |
#704933 Wysłany:
11 Gru 2013, 21:55; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Piotr
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Sosnowiec Rejestracja: 23 Gru 2011, Posty: 470 Pomógł: 4
|
Generalnie dodatkowego kabla nie trzeba lutować  jeżeli posiada się tą plastikową osłonkę, wystarczy dupny konektor oczkowy dać w tamto miejsce i jest prawie jak ori  osłonka dociska go do miejsca gdzie podawany jest sygnał.
_________________ Było topic37123.html Jest topic50280.html
|
|
Góra |
|
 |
szamot666 |
#705044 Wysłany:
12 Gru 2013, 14:49; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 16 Lis 2011, Posty: 1095 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|