|
Obecny czas: 06 Maj 2025, 07:52
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
oko21 |
#574327 Wysłany:
23 Kwi 2012, 14:12; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
lioton napisał(a): A z drugiej strony w sumie jakoś ciągnie jeszcze. Mój też ciągnął, bo myślałem, ze to wina aku. Wymieniłem aku i dalej było to samo. 
|
|
Góra |
|
 |
|
|
lioton |
#574328 Wysłany:
23 Kwi 2012, 15:05; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
oko21 |
#574419 Wysłany:
23 Kwi 2012, 19:36; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
Bierz ten za 70. Jest z przewodami. Ten 0,1kW raczej nie ma dużego znaczenia.
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#574765 Wysłany:
24 Kwi 2012, 18:50; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
oko21 |
#574769 Wysłany:
24 Kwi 2012, 18:57; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
lioton napisał(a): A co to daje, że z przewodami  I tak trzeba lutować Ale przy rozruszniku już nie musisz lutować, poza tym ma wszystkie osłonki. lioton napisał(a): Dzwięk będzie ten sam  co w 1kW Taki sam.
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#575015 Wysłany:
30 Kwi 2012, 14:58; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
|
Góra |
|
 |
Sonar |
#576454 Wysłany:
30 Kwi 2012, 15:39; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Magik liczników |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Rejestracja: 17 Gru 2011, Posty: 324 Pomógł: 3
|
A łititititit? 
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#576557 Wysłany:
04 Maj 2012, 21:24; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
Sonar napisał(a): A łititititit Jesio niet  rozpakowałem tylko na razie. [ Dodano: 30 Kwi 2012 20:35 ]Sonar a jak tam sprawa licznika [ Dodano: 04 Maj 2012 20:24 ]Stary wybebeszony Powiem, że dostęp do niego jest raczej marny Posklecałem kableki i jutro z rana montaż, tylko muszę gdzieś się po tasmę izolacyjną udać PS: Stary mam Boscha, a nie Denso 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
mariuz |
#577630 Wysłany:
04 Maj 2012, 23:21; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#577807 Wysłany:
05 Maj 2012, 21:58; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
No wiem  w sumie nie było tak źle ale robiłem bez kanału bo garaż z kanałem jest w remoncie  i mało miejsca troszkę było, ale fakt bywa gorzej Tak więc nowy już siedzi Z pierwszych obserwacji - dźwięk lepszy  jakby łatwiej ciągnie zimny i średnio ciepły silnik, aczkolwiek trzeba go nieco dłużej przytrzymać, na ciepłym silniku bez większych różnic. Lżejszy jest i mniejszy, mniejsza masa = lepsze osiągi Stary siedział na 3 śruby, Hitachi był na 2 ale wystarczyło rozwiercić troszkę otwór i podszedł na 3. Ja kupiłem już z kablami, ten od stacyjki zeskubałem, zawinąłem w oczko, troszkę przylutowałem i skręciłem z seryjnym kabelkiem, owinąłem izolacją i jest Ok Reszta jest Pro P&P 
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#577905 Wysłany:
06 Maj 2012, 11:00; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
lioton napisał(a): Z pierwszych obserwacji - dźwięk lepszy  jakby łatwiej ciągnie zimny i średnio ciepły silnik, aczkolwiek trzeba go nieco dłużej przytrzymać, na ciepłym silniku bez większych różnic. Lżejszy jest i mniejszy, mniejsza masa = lepsze osiągi  Stary siedział na 3 śruby, Hitachi był na 2 ale wystarczyło rozwiercić troszkę otwór i podszedł na 3. Czyli wszystko tak jak u mnie i tak jak wcześniej pisałem. W lato tylko dźwięk można docenić, ja miałem ten plus że w lutym jeszcze zdążyłem docenić jak działa ten rozrusznik przy dużym mrozie 
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
lioton |
#578064 Wysłany:
06 Maj 2012, 18:57; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Sławomir
Samochód: Lancia Delta
Silnik: 1.6 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: RSTR / KRK Rejestracja: 26 Cze 2008, Posty: 1133 Pomógł: 9
|
A po ile one mają zębów  tzn. ile seryjny a ile Hitachi  Wcześniej coś ktoś pisał, że seryjny 8 a Hitachi 10. Nie przypatrzyłem się Hitachiemu, ale mój Bosch ma 9 Poza tym jeszcze jeden plus, Hiyachi miał mniej zjechane zęby, co prawda Bosch kręcił tylko jakieś 70tys ale Hitachi jednak 29 Bosch vs Hitachi  Załącznik:
Komentarz do pliku: BvsH
Yupiok594 [1600x1200].jpg [ 221.49 KiB | Obejrzany 11013 razy ]
_________________ ♥ MSC ♥ http://www.michael-schumacher.de/en/
|
|
Góra |
|
 |
raiden_13 |
#578891 Wysłany:
09 Maj 2012, 11:39; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
lioton napisał(a): A po ile one mają zębów  tzn. ile seryjny a ile Hitachi  Wcześniej coś ktoś pisał, że seryjny 8 a Hitachi 10. Nie przypatrzyłem się Hitachiemu, ale mój Bosch ma 9 [/attachment] a ilosc zebow nie ma znaczenia?? nie bedzie sytuacji kiedy kolo zebate rozrusznika nie zazebi sie prawidlowo z kolem zamachowym silnika??
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
 |
oko21 |
#578892 Wysłany:
09 Maj 2012, 11:48; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Imię: Damian
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 5496 Pomógł: 26
|
raiden_13 napisał(a): a ilosc zebow nie ma znaczenia?? nie bedzie sytuacji kiedy kolo zebate rozrusznika nie zazebi sie prawidlowo z kolem zamachowym silnika??
_________________ Jak do tej pory nic takiego nie miało miejsca.
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#578912 Wysłany:
09 Maj 2012, 13:20; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Denso 8 Bosch 9 Hitachi 10 Jak robiłem ostatnio miskę olejową i zdjąłem osłonę koła zamachowego - nie było na wieńcu śladów uszkodzeń czy coś w ten deseń 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#578919 Wysłany:
09 Maj 2012, 13:49; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
Ja miałem Magneti Marelli muszę policzyć ile u mnie zębów było. Jakby po wymianie miały być jakieś problemy to byłoby to słychać przy pierwszym przekręceniu kluczyka. Inna liczba zębów to inna przekładnia, jeżeli odstęp miedzy zębami jest taki sam w każdym rozruszniku to nie może być żadnych problemów. Zresztą oceniając "na słuch", w dużej liczbie samochodów jak nowsze pandy, 500ki, seicento również te rozruszniki się pojawiały i nie sądzę że w każdym wypadku było więcej zmian poza rozrusznikiem.
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#578922 Wysłany:
09 Maj 2012, 13:51; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
http://www.youtube.com/watch?v=JGEhsrcYp1s Za takie odpalanie przy -20 na 1 piętrze  warto było  Trzeba było w sumie wcześniej to zrobić bo od 2008 po głowie chodziła mi wymiana rozrusznika na ten z GP z powodu... dźwięku  A za ciężki rozruch obwiniałem aku 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
raiden_13 |
#578925 Wysłany:
09 Maj 2012, 14:08; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Imię: raiden_13
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 27 Lip 2011, Posty: 97
|
_marcin00_ napisał(a): jeżeli odstęp miedzy zębami jest taki sam w każdym rozruszniku to nie może być żadnych problemów. Zresztą oceniając "na słuch" Zakladajac, ze wielkosci zebow rozrusznika sa w kazdym przypadku takie same to kola zebate musza miec rozne srednice. Mocowanie rozrusznika jest tez w kazdym przypadku takie same, wiec jedynym sposobem na dopasowanie i bezkolizyjne zazebianie sie jest przesuniecie (oddalenie, przyblizenie) osi obrotu kola zebatego rozrusznika (tj. wewnatrz obudowy samego rozrusznika). Tak mi sie przynajmniej wydaje  Ale widze, ze duzo osob juz zmienilo i nikt nie narzeka, wiec wyglada na to, ze jest ok 
_________________ Fiat Punto II 1.2 16V ELX CVT '00
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#578926 Wysłany:
09 Maj 2012, 14:17; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
raiden_13 napisał(a): Ale widze, ze duzo osob juz zmienilo i nikt nie narzeka, wiec wyglada na to, ze jest ok  No właśnie jest ok, gdyby było inaczej to przez te 4 miesiące zauważyłbym ze coś zgrzyta przy odpalaniu, jednak nie ma żadnych niepokojących odgłosów a rozrusznik teraz jak jest ciepło kręci jak głupi więc nie widzę podstaw żeby narzekać. raiden_13 napisał(a): Mocowanie rozrusznika jest tez w kazdym przypadku takie same, wiec jedynym sposobem na dopasowanie i bezkolizyjne zazebianie sie jest przesuniecie (oddalenie, przyblizenie) osi obrotu kola zebatego rozrusznika (tj. wewnatrz obudowy samego rozrusznika). Tak mi sie przynajmniej wydaje  Też tak mi się wydaje, ale skoro działa nie wnikam 
_________________ Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet
|
|
Góra |
|
 |
RafcioRAMX |
#598587 Wysłany:
16 Lip 2012, 22:24; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 16 Lip 2012, Posty: 3
|
|
Góra |
|
 |
_marcin00_ |
#598610 Wysłany:
17 Lip 2012, 06:36; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3642 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
 |
RafcioRAMX |
#599013 Wysłany:
18 Lip 2012, 21:21; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 16 Lip 2012, Posty: 3
|
|
Góra |
|
 |
Piechuxt |
#599072 Wysłany:
19 Lip 2012, 00:27; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Obydwa, rozstaw otworów będzie ok, tylko jeżeli chcesz żeby wisiał na 3 śrubach to będzie musiał rozwiercić tulejke....ja mam na 2 śrubach i nic się nie dzieje 
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
 |
ipIV |
#599077 Wysłany:
19 Lip 2012, 05:55; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Admin ds. technicznych forum. |
 |
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13084 Pomógł: 54
|
Ja fabrycznie miałem na 2 śrubach 
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
<- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. 
<- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
<- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
<- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
<- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
<- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
<- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
<- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
 |
RafcioRAMX |
#599393 Wysłany:
20 Lip 2012, 21:27; Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V |
|
 |
Forumowicz |
Imię: Paweł
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 16 Lip 2012, Posty: 3
|
Pasuje idealne rozstaw otworów . Dużo lżej odpala na dyk i mały pobór prądu  Polecam 
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|