ja mam AC stag 300, valtek, reduktor AC, opis instalacji w dziale LPG sekwencja, oczywiście wszystko śmiga bez problemu
[ Dodano: 05 Maj 2012 09:28 ]mario1978 napisał(a):
Ja rowniez zastanawiam sie nad LPG. Pytanie do Was: do pracy mam 14 km w jedna strone, miasto. Silnik zagrzewa sie do temp. optymalnej czyli 95st. dosyc szybko po ok. 3-4km jesienia/zima latem powinien szybciej nie sprawdzilem, samochod mam od wrzesnia 2011. Czyli 10 km powinienem na gazie ujechac. Czy warto dla* takiej trasy codziennej 2x tam i z powrotem do pracy ladowac sie w LPG? czy gra nie bedzie warta swieczki gdyz trzeba na PB pojezdzic czasem, te dogrzanie silnika itd. wiadomo - mity i legendy... Czy dla mojej trasy 14 km po miescie w jedna strone ladowalibyscie LPG? Ok. 12-13 tys. rocznie przebieg. Z wyliczen wynika ze oplaci sie, ale jak to w praktyce wyglada? Co myslicie?
PUNTO 2 1.2 16V - 2002 r. - przebieg niecale 130.000 autentyczny sprawdzony bo od znajomego kupiony, silnik zdrowy bez problemow. Spalanie ok. 7,5l / 100km po miescie PB 95. W trasie jazda ekonomiczna do 5l / 100km bez problemu (2 tys. obrotow - V bieg, ok. 90km/h), ale ja wole mu cegle na gaz polozyc i te 150km po autostradzie smigac spalanie tez mam wtedy ok. 7,5-8 l / 100 km jak po miescie ale wrazenia z jazdy - bezcenne....

ja mam do pracy 2.5 km przy temp. powietrza ok. 10 stopni na LPG przełącza się po 500m, a teraz jak jest ok 20 to po 100m już jest LPG zima w mrozy to wtedy zanim ruszę chodzi trochę na jałowym ale 1.2 16V bardzo szybko łapie temperaturę o ile mamy sprawny termostat , przebiegi robiłem ok 12 tyś rocznie ale jak będzie miał LPG będziesz jeździł więcej bo przy obecnych różnicach jak ktoś nie jest uczulony na LPG to nie ma co się zastanawiać nawet jak się mało jeździ 8*5,75 = 46zł / 9*2,75 = 24,75 co daje nam 21 zł oszczędności na 100km