|
Obecny czas: 18 Cze 2025, 13:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Barrtek96 |
#602169 Wysłany:
04 Sie 2012, 20:59; Temat postu: Bravo 1.9 JTD, zaolejone turbo |
|
|
Witam wszystkich, Podczas dzisiejszego montażu osłony ujrzałem turbosprężarkę umazaną wręcz olejem, jednak nie było niczego pod ręką, aby zrobić zdjęcie tego zaskakującego odkrycia, zwłaszcza jak na przebieg 60.000 kilometrów. Czy ktoś spotkał się już z takim zjawiskiem w 1.9 JTD? Zupełnie nie wiem, czy to problem z uszczelnieniem, czy turbina domaga się regeneracji.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
fullxda |
#602190 Wysłany:
04 Sie 2012, 23:15; Temat postu: Re: Bravo 1.9 JTD, zaolejone turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 357 Pomógł: 5
|
a ile bierze ci oleju od wymiany do wymiany ? bo turbodiesle czesto sa lekko spocone olejem mi w 1.3 multijet mam lekko wilgotną rurę intercollera a to podobno ma tak byc bo przedostaje sie przy wysokich obrotach mgielka olejowa i to jest prawidłowo a ciebie jak np.ubywa 0,5 litra na 2-3 tys.to turbo przepuszcza a jak litr na 10-15 tys to wszysto masz w porzadku 
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
 |
Damian0907 |
#602259 Wysłany:
05 Sie 2012, 12:27; Temat postu: Re: Bravo 1.9 JTD, zaolejone turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Damian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała Rejestracja: 17 Gru 2009, Posty: 583
|
|
Góra |
|
 |
Barrtek96 |
#602302 Wysłany:
05 Sie 2012, 15:15; Temat postu: Re: Bravo 1.9 JTD, zaolejone turbo |
|
|
fullxda, szczerze mówiąc problem został teraz zauważony, a wymiana tuż tuż, sprawdzę stan oleju i się zobaczy. Przy poprzedniej wymianie przez cały rok nie była konieczna dolewka. A teraz stan obniżył się o jakąś połowę miarki na bagnecie.
Damian0907, pod linkiem znalazłem tylko temat dotyczący uszczelki metalowej między turbo, a kolektorem. Poszukam jeszcze, ale małe szanse na coś konkretnego.
|
|
Góra |
|
 |
fullxda |
#602327 Wysłany:
05 Sie 2012, 17:47; Temat postu: Re: Bravo 1.9 JTD, zaolejone turbo |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 357 Pomógł: 5
|
ja wprawdzie turbinę mam suchą ,tylko dolną rurę intercolera mam lekko wilgotną;sprawdż może opaski węży;wychodzących z turbiny bo te fabryczne fiatowskie cybanty to są do d...  i załóż normalną za 1zł którą można dokręcić śrubokrętem i kluczem ,tam jest wysokie ciśnienie i może cybant fabryczny puszczać 
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|