Kail napisał(a):
Czy CPW (używany) może dawać nadal takie objawy?
Tak, bo na tym polega przeważnie jego awaria - czujnik położenia wału przerywa (konkretnie daje za małe napięcie) na ciepło (degradacja izolacji cewki).
Do sprawdzenia rezystancja (wartość znajdziesz na forum, jeśli łaskawie użyjesz funkcji "SZUKAJ" - jeśli nie użyjesz, będzie BAN na forum, a przynajmniej skasują Ci ten temat).
Typowa przypadłość Uno/Punto, było to wielokrotnie omawiane (nie tylko na tym forum).
Kail napisał(a):
-czujnik temperatury (w bloku) jest podłączony
-czujnik przy filtrze oleju był odłączony, jednak po podłączeniu sytuacja się nie zmieniła
Do sprawdzenia rezystancje wszystkich (chyba 3 lub 4 w całym samochodzie) czujników temperatury. Co, gdzie, jak (jakie wartości) znajdziesz na forum.
Kail napisał(a):
W lambdzie mierzy się napięcie między kablami sygnałowymi szary-czarny?
Tak, bez odłączania jej od samochodu (trzeba się jakoś wbić np. szpilkami w przewody przy wtyczce).
Jak już mierzyć, to wszystko. Zwłaszcza, cewki zapłonowe (też do znalezienia na forum - było omawiane), przepustnica (kilka rzeczy tam jest, czujniki i wtryskiwacz), czujnik podciśnienia (MAP sensor). Oczywistych rzeczy typu pompa paliwa, filtry, wspominać nie trzeba.
Poza tym, przy "swapie" silników, mogli coś robić przy rozrządzie i jest np. źle ustawiony (więc żadne cuda z elektroniką nie pomogą)...
Mogli też pomieszać, nie dopasować wzajemnie silnika z komputerem, z wiązką instalacji, czujnikami i wskaźnikami na desce - coś, gdzieś nie współgra.