You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 24 Kwi 2024, 12:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #644604 Wysłany: 11 Lut 2013, 13:43; 
 Temat postu: Punto gaśnie
Offline
Forumowicz

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 11 Lut 2013,
Posty: 3
hej, przeczytałem już sporo tego typu tematów na forach i niestety żadne rozwiązanie nie pasuje - sam nie wiem już co mam robić.
Ale po kolei: samochód to Punto II silnik 8V 1.2 65 KM, rocznik 2003, bez LPG. Nie znam się szczególnie, więc jeśli coś jeszcze chcecie wiedzieć to dajcie znać.
Objawy:
- auto gaśnie, zawsze przy spadku obrotów
- najpierw spada wskazówka temperatury oraz pojawiają się światełka, sekunde później siada samochód
- dzieje się to totalnie losowo, tj. można jechać 3 dni wporzo po czym dwa razy jednego dnia siadnie
- wada się chyba pogłębia, bo stało się to raz, potem miesiąc później, dwa tygodnie, tydzien, teraz juz co kilka dni
- po włączeniu awaryjnych czasami się zacinają (chodzi mi o strzałki na ekranie, czasem znikają na pare sekund)
- czujnik temperatury dalej nie działa po wejściu kluczykiem na poziom pierwszy
- samochód nie chce odpalić po zgaśnięciu - pomaga tylko odpięcie i przypięcie klemy od akumulatora, ew po 15-20 minutach odpala bez tego

To chyba tyle. Pewnie macie już mase pomysłów, więc przejde do tego co zostało już sprawdzone, wymienione, wypróbowane i nie pomogło:
- czujnik wału korbowego
- kable zapłonowe
- świece
- komputer
- pompa paliwa
- przewody
- sondy
- komputer nie pokazuje żadnych błędów
- akumulator
- cewki
- masy

I to chyba tyle. Jakakolwiek rada bardzo mile widziana, bo już sam nie wiem co mam robić.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #644641 Wysłany: 11 Lut 2013, 16:32; 
 Temat postu: Re: Punto gaśnie
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d