|
Obecny czas: 28 Kwi 2024, 01:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kosmodron |
#731175 Wysłany:
23 Maj 2014, 18:26; Temat postu: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
Pilna sprawa panowie.
Wymieniony został 1 bęben i szczęki, niestety jak to zawsze bywa przy tego typu robotach drugi za cholere nie chce puścić. Nie wiem co za idiota wymyślił robić torxy w miejscu narażonym na śnieg, deszcz, gorąco.
Niestety śrub nie udało mi się ruszyć i pewnie już ich nie wykręcę, pozostaje rozwiercenie.
Teraz najistotniejsze pytanie - czy ktoś wie może czy takie śrubki dostanę w ASO i ile mogą one kosztować? Lub czy mogę je zastąpić innymi jakimiś z np Castoramy?
Czy teoretycznie mogę się poruszać autem jeżeli w jednym kole jest dalej stary bęben i szczęki? Musiałbym jakoś jutro podjechać do fiata.
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
|
|
Limet |
#731180 Wysłany:
23 Maj 2014, 19:42; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731187 Wysłany:
23 Maj 2014, 20:51; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#731194 Wysłany:
23 Maj 2014, 21:06; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731195 Wysłany:
23 Maj 2014, 21:14; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#731196 Wysłany:
23 Maj 2014, 21:21; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731199 Wysłany:
23 Maj 2014, 21:33; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
powiem szczerze że ten kto opatentował te śrubki do mocowania bębna powinien w nagrodę je odkręcać użytkownikom. Ogólnie mogę powiedzieć że wymiana nie jest trudna, czytałem że ktoś narzekał na problem z założeniem linki ręcznego, mnie to nawet poszło, ale z kolei wciśnięcie nowych blaszek na te bolce to jakaś masakra, latały po całym podwórku zanim znalazłem knif no i zaskoczyłem się na koniec z czymś co wyglądało jak ręczny regulator bo musiałem go dosłownie maksymalnie skręcić bo bęben nie wchodził czyli o jakieś 5mm Na ile km starcza kpl. szczęk z bębnami? te miały 260 i zostało jakoś 1,3mm okładziny ale jeden bęben jajo
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#731213 Wysłany:
23 Maj 2014, 23:36; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
kosmodron napisał(a): zaskoczyłem się na koniec z czymś co wyglądało jak ręczny regulator bo musiałem go dosłownie maksymalnie skręcić bo bęben nie wchodził czyli o jakieś 5mm To jest właśnie słynny samo regulator skręcasz go na maxa a on się później ustawi sam odpowiednio podczas pracy układu i napnie wstępnie szczeki U mnie po ~72 tys okładziny były już zjechane ale co najgorsze zeszklone i ta sprężyna w jednej szczęce (odpowiadająca za odbijanie ręcznego była dość zapieczona wiec zmiana była oczywista . Obstaiwam ze do 100 można dolatać spokojnie na jednych przy niewysilonej jeździe bez nadmiernych obciążeń
_________________
MOJE Quasi Sport , Bianco & Nero Edizione Grande Punto
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#731224 Wysłany:
24 Maj 2014, 07:34; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Limet napisał(a): Najważniejsze żebyś nie uszkodził gwintu przy rozwiercaniu bo wtedy nic nie wkręcis Nie trzeba tak głęboko wiercić. Wystarczy tyle żeby łeb odpadł. Resztę kombinerkami się bez problemu wykręca. kosmodron napisał(a): Teraz najistotniejsze pytanie - czy ktoś wie może czy takie śrubki dostanę w ASO i ile mogą one kosztować? Lub czy mogę je zastąpić innymi jakimiś z np Castoramy? Dziwi mnie ze z bębnami ich nie było Ja do tarcz dostałem. W ASO dostaniesz za 5-6zł/szt. Trzeba kupić opakowanie zbiorcze 20 szt
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
emk |
#731245 Wysłany:
24 Maj 2014, 13:37; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 11 Sie 2012, Posty: 212 Pomógł: 5
|
Cytuj: Nie trzeba tak głęboko wiercić. Wystarczy tyle żeby łeb odpadł. Resztę kombinerkami się bez problemu wykręca. ja to miałem przy wymianie tarcz z przodu, nie trzeba w ogóle wiercić, wziąłem kątówkę z najcieńszą tarczą do metalu i przez środek główki śruby przeciąłem rowek na płaski śrubokręt (miałem taki najgrubszy z zestawu na klucz z grzechotką) (uszkodziłem, naciąłem trochę tarczę ale i tak na złom poszła ) Cytuj: dla mnie miła Pani z ASO Fiat Torino w Lublinie załatwiła 4 sztuki nowe, sprowadziła z innych ASO gdzie mieli już zdekompletowane paki (nie musiałem całej paki kupować z tego miejsca chciałem jej serdecznie podziękować )
_________________ GRANDE PUNTO NERO PROVOCATORE 1,4 16v + propan dupan
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731247 Wysłany:
24 Maj 2014, 13:54; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
udało mi się zdobyć śruby w aso, rozbieżność masakra... od 2zł w partnerze k-ce, 9zł w chorzowie po 130zł za zbiorcze opakowanie w ganinexie. jak już miałem śruby to nie zastanawiałem się i w ruch poszedł ruski klucz Wszystko wymienione poskładane, hamuje idealnie na rolkach, ręcznego w zasadzie nie ma... więc do regulacji. Jest jedno co mnie troszkę niepokoi, mianowicie przy skręcaniu w lewo coś szura z tyłu. Ale bębny jednakowo się grzeją więc nie wiem co może być powodem, na razie pojeżdżę tak i zdejmę za jakiś czas bębny same żeby ocenić czy coś trze i będą ślady.
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
emk |
#731268 Wysłany:
24 Maj 2014, 19:00; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 11 Sie 2012, Posty: 212 Pomógł: 5
|
Cytuj: przy skręcaniu w lewo coś szura z tyłu. A głośno szura czy cicho? Może to łożysko. Podnieś tył, najlepiej obie strony naraz i zobacz czy koła mają takie same opory obracania się na łożyskach.
_________________ GRANDE PUNTO NERO PROVOCATORE 1,4 16v + propan dupan
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731275 Wysłany:
24 Maj 2014, 20:07; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
cry |
#731303 Wysłany:
24 Maj 2014, 23:59; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Forumowicz |
Imię: Mam
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 24 Maj 2014, Posty: 3
|
proponuje opcje FLEX- naciac glowe sruby jesli beben leci na szrot -lub opcja 2 przyspawanie do sruby sruby - jesli jest wprawa w spawaniu i jest sprzet, jesli nie opcja z wiertarka tez jest rozwiazaniem .
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731315 Wysłany:
25 Maj 2014, 09:25; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
bazyl27 |
#731316 Wysłany:
25 Maj 2014, 10:04; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
Imię: rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: suwałki Rejestracja: 05 Cze 2011, Posty: 169 Pomógł: 1
|
Limet napisał(a): kosmodron napisał(a): zaskoczyłem się na koniec z czymś co wyglądało jak ręczny regulator bo musiałem go dosłownie maksymalnie skręcić bo bęben nie wchodził czyli o jakieś 5mm To jest właśnie słynny samo regulator skręcasz go na maxa a on się później ustawi sam odpowiednio podczas pracy układu i napnie wstępnie szczeki U mnie po ~72 tys okładziny były już zjechane ale co najgorsze zeszklone i ta sprężyna w jednej szczęce (odpowiadająca za odbijanie ręcznego była dość zapieczona wiec zmiana była oczywista . Obstaiwam ze do 100 można dolatać spokojnie na jednych przy niewysilonej jeździe bez nadmiernych obciążeń z tym skręcaniem to by, troszke uważał u mnie mechanik skręcił go na maxa i nie zdążył się ustawić, spadł sobie i zaczął obcierać o piastę, było bardzo dziwnie raz pedał wpadał nisko raz brało wysoko, więc jak gdzieś przeczytałem trzeba go wstępnie naciągnąć, śrubokrętem przez otwór po śrubie od kół tylko nie za mocno dalej powinno samo się doregulować
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731318 Wysłany:
25 Maj 2014, 10:09; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
u mnie te samoregulatory chyba są do wymiany bo jedyną ruchomą częścią jest w nich jedna strona którą ręcznie się skręca, tak gdzie są blaszki i zębatka nic się nie rusza.
Tak czy siak musiałem szczęki wcisnąć w tłoczki na tyle by bęben wchodził ciasno a następnie pod tą odległość wyregulowałem ten patent zwany samoregulatorem, bo na starym "ustawieniu" szczęki miałem na samiutkich brzegach osłony piasty czy jak to się tam zwie.
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#731349 Wysłany:
25 Maj 2014, 13:47; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
bazyl27 napisał(a): z tym skręcaniem to by, troszke uważał u mnie mechanik skręcił go na maxa i nie zdążył się ustawić, spadł sobie i zaczął obcierać o piastę, DZiwne bo sprężyny górna i dolna ściskają układ dość mocno , chyba ze mówimy o montażu zużytych już szczęk wtedy się zgodzę bo skok jest za duży żeby zdarzyło "wyklikać" tą odległość. Ale ok przyjmijmy ze nie na maxa ale z dużym zapasem żeby samoregulator miał okazje popracować trochę intensywniej niż zwykle i się nie zastać kosmodron napisał(a): tak gdzie są blaszki i zębatka nic się nie rusza. jeżeli nie da się nim tam pokręcić żeby klikało to się zatarł ;/ Btw częsta przypadłość w gp na bębnie
_________________
MOJE Quasi Sport , Bianco & Nero Edizione Grande Punto
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731356 Wysłany:
25 Maj 2014, 14:37; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
DeviLL |
#731415 Wysłany:
26 Maj 2014, 09:43; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Kiedyś szukałem śrub do zacisku taroxa (kupiłem i brakowało 2 - dosyć nie typowe) , pojechałem do kolegi pracującego w nycz.pl i mi dobrał Zresztą takie małe do obudowy kompa sterującego pracą silnika też znalazł. A ostatnio znalazłem znajomemu śruby do skręcenia turbo , cena u śrubiarza 50gr , cena zestawu w ASO 50zł
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731433 Wysłany:
26 Maj 2014, 13:52; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
chciałem dzisiaj ogarnąć ręczny niestety linki podciągnąłem co spowodowało zdecydowane zmniejszenie skoku lewarka ale niczego nie poprawiło jeżeli chodzi o efektywne trzymanie hamulca. W zasadzie nie trzyma w ogóle lekki tylko opór ale ręką jestem w stanie zakręcić kołem a auto zjeżdża z chodnika.
W czym może tkwić problem? poczekać aż dotrą się szczęki czy może to ten samoregulator przez to że jest zapieczony nie daje skutecznego hamulca ręcznego?
Ale mam wątpliwości co do winy samoregulatora a to dlatego, że dzień przed wymianą na starych heblach trzymał super
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#731517 Wysłany:
26 Maj 2014, 23:24; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
Odpowiem tutaj zamiast przez pw żeby było dla potomnosci No wiec samo regulatory jak sama nazwa wskazuje mają za zadanie samemu korygować odstęp miedzy szczeką a bębnem tak by nie podciągać linki ręcznego ,dlatego po doregulowaniu ręcznym na zaciągniętym hamulcu postojowym miałeś lepsza siłę hamowana . W Skrócie: żeby hamowało musisz wymienić samo regulatory
_________________
MOJE Quasi Sport , Bianco & Nero Edizione Grande Punto
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731523 Wysłany:
26 Maj 2014, 23:38; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
mógłby mnie ktoś poratować zdjęciem jak ma być zamontowany ten rozpierak między szczękami czy to nie ma znaczenia byleby to włożyć między dwie szczęki w otwory do tego przeznaczone?
ja mam zamontowane teraz tak że ta blaszka która jeździ po zębatce jest na widoku od przodu, natomiast włożona została w szczękę na której jest zapinana linka ręcznego a dłuższa widełka znajduje się pod szczęką a więc nie widoczna od przodu, a część którą dokręca się ręcznie jest włożona w szczękę drugą dłuższą widełką na zewnątrz.
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
Limet |
#731528 Wysłany:
26 Maj 2014, 23:57; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Cesarz Bendzina |
|
Imię: Michał
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SBE - Śląskie Betlejem :E Rejestracja: 05 Kwi 2007, Posty: 2418 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731531 Wysłany:
27 Maj 2014, 00:13; Temat postu: Re: Wymieniłem bęben, drugiego nie mogę odkręcić. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|