|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 03:02
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
maqu |
#731266 Wysłany:
24 Maj 2014, 18:48; Temat postu: Zmiana biegów Fiat Punto 1.7TD 60 SX |
|
|
Forumowicz |
Imię: Michał
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Wersja: SX
Województwo: lubuskie [F]
Rejestracja: 24 Maj 2014, Posty: 1
|
Witam, 2 tygodnie temu nabyłem mojego pierwszego punciaka. Jako że pierwszy raz jeżdżę dieslem mam pytanie odnośnie obrotów, dokładnie na jakich powinno zmieniać się bieg na wyższy? Słyszałem że dieslem powinno się operować tak do 2500 obrotów, tak właśnie robię ale jak jeżdżę z ojcem to mówi żeby cisnąc go mocniej bo inaczej go zażyłuje, jak przycisnę go tak do 3000 to silnik zaczyna nieprzyjemnie wyć. Poradzicie coś?
|
|
Góra |
|
|
|
|
piotr1122 |
#731278 Wysłany:
24 Maj 2014, 20:46; Temat postu: Re: Zmiana biegów Fiat Punto 1.7TD 60 SX |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Piotr
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CBR Rejestracja: 17 Mar 2010, Posty: 198 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#731280 Wysłany:
24 Maj 2014, 20:50; Temat postu: Re: Zmiana biegów Fiat Punto 1.7TD 60 SX |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
|
Góra |
|
|
pata74 |
#731567 Wysłany:
27 Maj 2014, 11:55; Temat postu: Re: Zmiana biegów Fiat Punto 1.7TD 60 SX |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.7 70KM TD
Paliwo: ON
Wersja: S
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Dźwierzuty Rejestracja: 23 Lut 2013, Posty: 254 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
kosmodron |
#731589 Wysłany:
27 Maj 2014, 14:56; Temat postu: Re: Zmiana biegów Fiat Punto 1.7TD 60 SX |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Chorzów Rejestracja: 24 Gru 2009, Posty: 723 Pomógł: 1
|
wszystko zależy w jakim zakresie aktywuje się Turbo. Ja mając escorta 1.8TD kręciłem go do max 3000 obrotów powyżej zwyczajnie to niezdrowe dla silnika. Diesle lubią jazdę na niskich obrotach dlatego turbina np załącza się przy 1800obr a nie 6000rpm. było dużo przypadków kolegów którzy jeździli escortami czy fiestą że katowali silniki powyżej zdrowego rozsądku i wychodziła im korba bokiem, jak chcesz kręcić wysoko kup benzynę.
_________________ Przekładka zegarów z 2008/09 do 2007 Moje GP na Facebooku GRANDE PUNTO 1.4 8V LPG 2007 - JEST ! Sterowanie radiem z kierownicy głupieje? Sprawdź to! Dołożony Tempomat, Zawieszenie gwintowane, Lampy z EVO, 17" Felga.Zegary z GP 2008
Ford Escort 1.8TD 1999 - Był Skoda Favorit 1.3 LPG 1991 - Był
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|